• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį Estijoje įvyko pirmasis Baltijos šalių ralio kroso čempionato etapas. Jame startavo ir praėjusių metų čempionas, penkiolikmetis Rytis Gurklys. Tačiau ambicingiems jaunojo lenktynininko planams pirmame etape nebuvo lemta išsipildyti. Jo pasirodymą pakeliui link finalo sustabdė variklio gedimas, kuris gali priversti keisti ir viso sezono planus.

Praėjusį savaitgalį Estijoje įvyko pirmasis Baltijos šalių ralio kroso čempionato etapas. Jame startavo ir praėjusių metų čempionas, penkiolikmetis Rytis Gurklys. Tačiau ambicingiems jaunojo lenktynininko planams pirmame etape nebuvo lemta išsipildyti. Jo pasirodymą pakeliui link finalo sustabdė variklio gedimas, kuris gali priversti keisti ir viso sezono planus.

REKLAMA

Kaip teigė jaunojo ralio kroso vunderkindo tėtis Nerijus Gurklys, dar prieš sezoną „Škoda Fabia“ automobilis, kuriuo sūnus Rytis varžosi „Super 1600“ klasėje, buvo perrinktas bei atnaujintas. Dėl šios priežasties „NG Racing“ komanda į Estiją išvyko gana ramia širdimi.

Nieko blogo nežadėjo ir pirmieji važiavimai trasoje. Juose Rytis, apart vieno susidūrimo su varžovu, demonstravo greitą ir stabilų tempą bei pernykščius oponentus jau lenkė kiek didesniu atotrūkiu nei tą darė pernai.

REKLAMA
REKLAMA

„Pirmą kvalifikaciją laimėjome. Antroje kvalifikacijoje Rytis trasoje susistumdė su varžovu Audriumi Kragu ir trenkėsi į sieną, tai to važiavimo jau nebaigė. Tačiau komandos mechanikai apgadinimus sutvarkė labai greitai. Į trečią kvalifikaciją Rytis išvažiavo bei ją laimėjo“, - sakė Nerijus Gurklys.

REKLAMA

Kai jau atrodė, kad kelias link finalo nebus itin sunki užduotis, pusfinalyje nutiko šis tas netikėto. Trasoje „Škoda Fabia“ sustojo. Kaip vėliau paaiškėjo, gedimas nutiko išties rimtas – lūžo variklio velenas.

Tapo aišku, kad komanda šių varžybų jau nepabaigs, tačiau tai – mažiausia netektis. „NG Racing“ ekipa susidūrė su kita problema – atsarginio veleno jie neturi, o naują detalę reikia gaminti pagal užsakymą. Deja, bet šis procesas yra ilgas ir koreguoja viso sezono planus.

„Veleno niekur negauname. Naujo veleno gamybos terminas – du su puse mėnesio. Ir čia ant klaustuko pakimba ne tik artimiausios Lietuvos ir Latvijos ralio kroso čempionato etapo varžybos savaitgalį, o kokie 3-4 šio sezono etapai.

REKLAMA
REKLAMA

Nors prieš 2024-ųjų metų sezoną automobiliui darytas „rebildas“, bet tas velenas jau buvo pagadintas kai mes tą automobilį pirkome. Įsigiję šią „Škoda Fabia“ mes tuomet veleną siuntėme į Olandiją tvarkymui. Jį ten sutvarkė, o dabar velenas lūžo šalia tos tvarkytos vietos. Tiesiog neatlaikė metalas.

Dabar sprendžiame, ką daryti su artėjančiais etapais. Jei ant plauko kabėtų vienas etapas, tai greitai vienerioms varžyboms išsinuomotume kokį nors kitą automobilį. Bet mūsų tas negelbėja, nes naujo veleno savo automobiliui mes per savaitę ar dvi tikrai negausime.

Bet kokio automobilio nuomotis tikrai nenorime, o nuomotis tikrai gerą automobilį keturioms varžyboms jau yra labai dideli pinigai. Praktiškai tiek kainuoja pats automobilis, kiek mes išleistume nuomai keturiems etapams.

Taigi, važiuoti su nekonkurencinga technika nenorime, savo automobiliu – negalime. Kol kas neturime sprendimo, kaip šią situaciją išspręsime, kad sezonas nebūtų sugadintas“, - kalbėjo Nerijus Gurklys.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų