• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Danijos „Royal Unibrew“ grupės valdoma antra pagal dydį Lietuvos alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“, šiemet smarkiai padidėjus alaus akcizams ir mažėjant jo pardavimams, praradimus bandys atsverti, gamindama daugiau nealkoholinių gėrimų. Tačiau atleidimų išvengti gali ir nepavykti. 

Danijos „Royal Unibrew“ grupės valdoma antra pagal dydį Lietuvos alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“, šiemet smarkiai padidėjus alaus akcizams ir mažėjant jo pardavimams, praradimus bandys atsverti, gamindama daugiau nealkoholinių gėrimų. Tačiau atleidimų išvengti gali ir nepavykti. 

REKLAMA

Grupės vadovas prognozuoja, kad rinka gali kristi iki 20 proc., todėl teks atleisti dalį darbuotojų.

„Prognozės dėl šių metų finansinių rezultatų negalime duoti, nes esame listinguojama įmonė, bet planuojame, kad akcizai darys tiesioginę įtaką kainoms ir sumažės alaus vartojimas. Jeigu kainos kyla šiandien 15-20 proc., tai tiek pat gali susitraukti ir alaus rinka. Mes tęsiame tą patį, ką darome dabar. Besitraukiančią alaus rinką galima atsverti nealkoholiniais gėrimais, tačiau tai visiškai neatsvers prarastų alaus ir kitų alkoholinių gėrimų pardavimų“, - spaudos konferencijoje antradienį sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas Marijus Kirstukas.

Anot jo, bendrovė rudenį gali atleisti dalį darbuotojų, tačiau konkretaus skaičiaus neįvardijo.

„Alaus rinkoje egzistuoja sezoniškumas, todėl vasarą nesamdysime laikinų darbuotojų, o rudenį pagal rinkos padėtį priimsime sprendimus dėl restruktūrizacijos ir darbuotojų atleidimo, jei rinkos kritimas bus 15-20 procentų“, - kalbėjo M.Kirstukas.

REKLAMA
REKLAMA

Jo nuomone, nealkoholiniai gėrimai turėtų iš dalies atsverti smunkančius alaus pardavimus, tačiau ir ši rinka traukiasi.

„Žvelgiant į bendrą nealkoholinių gėrimų rinką, neigiamos tendencijos atsispindi ir čia. Pernai gaiviųjų gėrimų rinka traukėsi beveik 3 proc. Kai kuriose kategorijose - sulčių ir nektarų - fiksuojamas dviženklis kritimas, tačiau augo vandens kategorija. Nors gaiviųjų gėrimų rinkoje matome potencialą, tačiau veiklos diversifikavimas yra ilgalaikis procesas, kuriam reikia tinkamai pasiruošti“, - teigė M.Kirstukas.

REKLAMA

Grupės vadovo teigimu, prarastą rinkos dalį turėtų dar kiek kompensuoti eksportas, pernai augęs 6,4 proc.

Be to, bendrovė šiemet mažina ir investicijas - nuo 2 mln. eurų pernai iki 0,5 mln. eurų šiemet.

Pernai grupės pajamos augo 2 proc. iki 53,5 mln. eurų, ikimokestinis pelnas smuko 8 proc. iki 883 tūkst. eurų. Grupės pajamas labiausiai augino gaiviųjų gėrimų pardavimai, kurių gamyba iššaugo 47,5 proc., o alaus dalis sumažėjo nuo 80,1 proc. iki 70,4 proc.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų