REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimas parėmė kaimyninės Lenkijos siekį inicijuoti „geltonosios kortelės“ procedūrą Briuselio siūlymui suvienodinti atlyginimus į ES šalis komandiruojamiems darbuotojams.

Seimas parėmė kaimyninės Lenkijos siekį inicijuoti „geltonosios kortelės“ procedūrą Briuselio siūlymui suvienodinti atlyginimus į ES šalis komandiruojamiems darbuotojams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Seimas antradienį priėmė rezoliuciją, kuria nepritarė Europos Komisijos (EK) norui keisti susitarimus dėl darbo apmokėjimo tvarkos.

REKLAMA

„Tai pablogintų mūsų verslui galimybę konkuruoti, brangintų paslaugas“, - sakė Socialinių reikalų ir darbo komiteto vadovė Kristina Miškieninė.

Tokiu būdu Seimas pritarė Europos reikalų komiteto (ERK) sprendimui, kad EK siūlymas neatitinka subsidiarumo ir proporcingumo principų. Komitetas yra pareiškęs, kad darbo užmokesčio nustatymas priskiriamas išimtinei valstybių narių kompetencijai.

Už rezoliuciją balsavo 76, susilaikė trys parlamentarai - Mišriai Seimo narių grupei priklausanti Aurelija Stancikienė, „tvarkietis“ Valdas Vasiliauskas ir „darbietė“ Zita Žvikienė.

REKLAMA
REKLAMA

Seimo Ekonomikos komiteto narė Birutė Vėsaitė apgailestavo, kad Lietuvos vežėjai, kurių atlyginimai yra nedideli, važiuodami per Prancūziją ar Vokietiją, turi nakvoti automobiliuose, jose gaminti maistą.

„Kažkiek ir mūsų darbdaviai turėtų gerinti komandiruojamų darbuotojų sąlygas“, - teigė ji.

Pasak konservatoriaus Kęstučio Masiulio, Lietuvos vežėjai turi išsikovoję nemenką Vakarų ir Rytų Europos pervežimų dalį: „Neturėtume dabar tą rinkos dalį iš jų atimti“.

Jis taip pat pabrėžė, kad ne tik pervežimų ir statybų rinkoje lietuvių darbo apmokėjimas yra ne toks pat, kaip kitose Europos Sąjungos šalyse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Galutinis EK sprendimas dėl atlyginimų komandiruojamiems darbuotojams įsigaliotų, kai siūlymą apsvarstytų visos bendrijos šalys, tačiau jeigu trečdalis (10 šalių) jų nepritars, Komisija iš naujo turėtų jį svarstyti.

Nuo 2015 metų Vokietijoje įsigaliojo nauja tvarka, pagal kurią užsienio vežėjų vairuotojams šioje šalyje būtų mokama ne mažiau kaip minimali alga – 8,5 euro už valandą. Europos Komisija pradėjo tyrimą dėl šios procedūros.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų