• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

"Linavos" prezidentas Erlandas Mikėnas sako, kad reikia greičiau priimti pataisas, kurio pervežimų rinkoje užtikrintų draudimo įmokų nustatymo skaidrumą, užkirstų kelią vienpusiškam draudikų kainų diktatui, nes dabar civilinės atsakomybės privalomojo draudimo įmokos kaimyninėse šalyse yra kelis ar net keliolika kartų mažesnės.

"Linavos" prezidentas Erlandas Mikėnas sako, kad reikia greičiau priimti pataisas, kurio pervežimų rinkoje užtikrintų draudimo įmokų nustatymo skaidrumą, užkirstų kelią vienpusiškam draudikų kainų diktatui, nes dabar civilinės atsakomybės privalomojo draudimo įmokos kaimyninėse šalyse yra kelis ar net keliolika kartų mažesnės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Mūsų įsitikinimu, būtina kuo greičiau priimti siūlomas pataisas tam, kad draudimo bendrovės neturėtų savivalės nustatinėti nepagrįstus, pernelyg didelius draudimo įmokų dydžius, taip atgrasydami krovininio transporto savininkus su jomis sudaryti transporto priemonės valdytojų civilinės atsakomybės sutartis, o Lietuvos bankas, kaip draudimo įmonių veiklą Lietuvoje prižiūrinti institucija, turėtų imtis aktyvesnių veiksmų, siekiant pažaboti nesąžiningus draudimo įmonių veiksmus", - "Kauno dienai" teigė "Linavos" prezidentas Erlandas Mikėnas.

REKLAMA

Vežėjų asociacijos turimais duomenimis, Lietuvoje vilkikų valdytojams draudimo įmokų dydžiai sudaro 2 896-3 475 eurus per metus, o kaimyninėse Latvijoje arba Lenkijoje šios įmokos dažniausiai sudaro apie 500 eurų tam pačiam laikotarpiui.

Draudimo įmonės atkerta, kad siūlomos įstatymo pataisos prasilenkia su privataus verslo veiklos principais, nes pataisų įtvirtinimo atveju būtų ribojama ūkinės veiklos laisvė, o valstybė kištųsi ir reguliuotų draudimo įmokų dydžius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų