• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Drąsiai susikrovusią lagaminus ir iškeliavusią gaudyti savo svajonių dizainerę Mildą Čergelytę lydi sėkmė. Nuo 2009 metų ji kuria prekės ženklą „MIMI.C“.

Drąsiai susikrovusią lagaminus ir iškeliavusią gaudyti savo svajonių dizainerę Mildą Čergelytę lydi sėkmė. Nuo 2009 metų ji kuria prekės ženklą „MIMI.C“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Merginos gyvenimas – dar vienas įrodymas, kad pildosi tų, kurie nebijo išbandymų, kovoja už save ir žino, kaip nori gyventi, svajonės. Londone gyvenanti ir karjeros siekianti dizainerė dėl laiko stokos gimtinę aplanko retai. Visai netrukus Milda pradės praktiką aukštosios mados namuose „Ralph&Russo“.

REKLAMA

„Dievinu aukštąją madą. Manau, tai yra nykstanti sritis, kurią reikia išsaugoti“, – teigia kūrėja, siekianti išmokti aukštosios mados kūrimo paslapčių. „2014-aisiais mano dienoraštyje tiek įvairiausių planų, kad laisvo laiko neturėsiu iki rugpjūčio. Galbūt šie metai ir bus patys geriausi mano gyvenimo metai“, – paslaptingai pasakoja M. Čergelytė.

REKLAMA
REKLAMA

Žinojo, ko trokšta

Milda visuomet žinojo, kad nori dirbti mados pasaulyje. Būdama 14-os ji pristatė pirmąją kolekciją „Love Food“. Dar po ketverių metų susikrovė lagaminus ir išvyko į Londoną. „Jau būdama šešiolikos supratau, kad noriu pradėti mados studijas „London College of Fashion“. Aštuoniolikos atvykusi į Londoną neturėjau nei pinigų, nei vietos, kur galėčiau apsistoti. Man pasisekė, kad greitai susiradau darbą visu etatu. Tuo pat metu kūriau naują kolekciją“, – pasakoja Milda ir prisipažįsta, kad didžiausias iššūkis urbanistiniame Londone buvo suderinti skirtingas veiklas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iššūkius merginai iki šiol meta ir studijos prestižiniame mados koledže „London College of Fashion“. „Nėra lengva čia mokytis, tačiau spaudimu nesiskundžiu. Mano nuomone, dizaineris turi būti pasiruošęs jį priimti. Studijas šiame koledže laikau vertinga mokykla“, – teigia Milda ir priduria, kad studijos parengia bemiegėms naktims ir darbui be poilsiadienių, atsirasiančių kiekvieno kūrėjo gyvenime. Tačiau jauna dizainerė neabejoja, kad mokėti šią kainą už svajonių išsipildymą ir tarptautinį pripažinimą verta.

REKLAMA

Mildos manymu, kelią tarptautinio pripažinimo link palengvina ir dizainerio pergalės konkursuose. „Tokia nerašyta taisyklė. Taip išgarsėjo daugelis šiuolaikinių dizainerių. Konkursai padeda būti pastebėtiems investuotojų, madų žurnalų redaktorių. Tačiau tam nėra būtina palikti savo šalį, daugumai jų galima aplikuoti internetu ar paštu. Svarbiausia – dizainerio stiliaus savitumas, novatoriškumas“, – įsitikinusi jauna dizainerė, kuri dvyliktoje klasėje laimėjo prestižiškiausią mados konkursą Lietuvoje „Injekcija“ ir tapo jauniausia konkurso nugalėtoja jo istorijoje. Mergina pergalę šiame konkurse vadina vienu didžiausių karjeros pasiekimų. Kitas pasiekimas šiame sąraše – kylančios mados dizaino žvaigždės apdovanojimas, merginai įteiktas per prestižinių „Fashion Finest“ apdovanojimų ceremoniją Londone 2012 metais.

REKLAMA

Nauji išbandymai

Milda pripažįsta, kad Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, dizainerių būna visokių: konceptualių, unikalių ir kopijuotojų. Jaunos kūrėjos manymu, didžiausias Lietuvos mados industrijos trūkumas – mados viešųjų ryšių bei rinkodaros specialistų stoka. „Dizaineriai turi patys save pristatyti, paruoti, o tai labai apsunkina jų darbą“, – teigia mergina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors gyvena svetur, mergina domisi lietuvių dizainerių kūryba. Paklausta, ar turėjo laiko peržiūrėti „Mados Infekcijos“ kolekcijų fotografijas, Milda patikina radusi tam laisvą valandėlę. Tiesa, šių metų „Mados infekcijos“ kolekcijas dizainerė vertina kritiškai. „Keistoka, kad visi darbai labai panašūs. Atrodė, kad mados festivalis – viena didelė kolekcija. Asmeniškai man patiko tik keletas iš jų. Nustebau, kad kolekcijų avalyne tapo sportiniai bateliai. Regis, Rafas Simonsas ir Karlas Lagerfeldas padarė stiprią įtaką dizainerių kūrybai. Pati turiu panašius sportbačius ir juos aviu lakstydama po audinių parduotuves. Nežinau, ar visada reikia aklai taikytis prie mikro tendencijų, kurios greitai visiems nusibos“, – svarstė Milda.

REKLAMA

Prieš keletą savaičių Milda buvo grįžusi į Lietuvą. Merginos laukė debiutas televizijos laidoje „Mados teismas“. Pašnekovė neslepia, kad televizija jai pasirodė įdomi avantiūra, dėl šios priežasties ir sutiko dalyvauti projekte. „Ne visada turi progą pristatyme savo kūrybą perteikti per šokį, gyvai atliekamą muziką“, – tvirtina mergina. Nors sulaukė aštrių komisijos narių dizainerių Juozo Statkevičiaus ir Aleksandro Pogrebnojaus komentarų, savo pasirodymu kūrėja liko patenkinta. „Giedrė Kilčiauskienė dainą atliko puikiai. Man buvo svarbu, kaip ji jautėsi. Per repeticiją supratusios, kad Giedrė jaučiasi nepatogiai dainuodama su bateliais, jos apavą pakeitėme lengvais sportbačiais“, – pasakoja dizainerė, siekusi perteikti individualų atlikėjos charakterį.

REKLAMA

Kaip Milda vertina kandžias replikas, nuskambėjusias iš žinomų Lietuvos dizainerių lūpų? „Televizijoje svarbiausia yra šou elementai. Manau, kad tokį neobjektyvų vertinimą paskatino laidos tematika. Komisijos komentarai nebuvo susiję su mados dizainu. Pristatymo idėją, kurią įvardyčiau kaip paskutinį jaunikio pasilakstymą prieš vestuves, suprasti nebuvo sudėtinga. Jeigu laidą žiūrėjusios močiutės suprato, kaip kolekcijos idėjos nesuvokė A. Pogrebnojus“, – stebisi mergina, tačiau prisipažįsta, kad, nepaisant kritikos, dalyvauti televizijos projekte patiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto gyvenime Mildai svarbiausia būti laimingai ir mylimai. „Tai geriausia, ką gali turėti graži moteris. Manau, kad gražiausiu drabužiu, puošiančiu dailiosios lyties atstoves, turėtų tapti geras charakteris. Juk blogo, savanaudiško žmogaus net „Chanel“ nepuošia“, – baigdama pokalbį teigia pašnekovė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų