media house

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „media house“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „media house“.
REKLAMA
Arūnas Kemežys. Juditos Grigelytės („Verslo žinios“) nuotr.)  Arūnas Kemežys. Juditos Grigelytės („Verslo žinios“) nuotr.)

„OPEN Agency“ telks dėmesį į dar vieno inovatyvaus kliento medijos planavimą

Lyderiaujanti žiniasklados planavimo ir pirkimo agentūra Lietuvoje „OPEN agency“ savaitę pradėjo džiugia žinia apie klientų krepšelį papildžiusį Šiaulių banką. Finansines paslaugas privatiems ir verslo klientams visoje Lietuvoje teikiantis komercinis bankas išsirinko naujuosius partnerius, kuriems patikės savo žiniasklaidos planavimą ir pirkimą.
2020-05-13

Vyriausybė turės nutraukti milijono vertės pirkimą – pažeisti ne vien skaidrumo principai

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) nurodė Vyriausybei nutraukti visuomenės informavimo kampanijos paslaugų pirkimą už beveik milijoną eurų. Vyriausybės kanceliarija vasarį buvo paskelbusi dviejų dalių pirkimą įgyvendinti kibernetinį ir informacinį atsparumą stiprinančią kampaniją nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje. Planuota pirkimo vertė siekė 988 tūkst. eurų.
Aktualijos 2019-06-03

A. Olšauskas: trys iš keturių rinkodaros specialistų nesugeba suformuoti konkrečios užduoties

Gebėjimas tinkamai komunikuoti – pats svarbiausias įgūdis gyvenime, galintis būti raktu į sėkmę ne tik asmeniniame gyvenime, bet ir darbo aplinkoje – kuriant santykius su verslo partneriais ar norint pasiekti vartotojus. Per kokį laikotarpį ir ar bus pasiekti užsibrėžti tikslai, priklauso nuo pasirinktų komunikacijos priemonių.
2014-10-08

„Baltic PR Awards“ finale – net keturi agentūros lietuvių projektai

Nugalėti tarptautiniame konkurse „Baltic PR Awards“ pretenduoja net keturi ryšių su visuomene ir integruotos komunikacijos agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ projektai.
2013-11-06

Lietuviškos mados industrijos lyderiai: top 5

Požiūris, kad menas ir pinigai neturi nieko bendra, – atgyvena, sako specialistai. Tad „Ekonomika.lt“ pasidomėjo, kurie Lietuvos mados dizaineriai laikomi sėkmingais verslininkais. Mados dizaineriai – ne vertybinių popierių biržoje kotiruojamos bendrovės, tad viešai savo pajamų ir apyvartų neskelbia. Dažno jų net interneto puslapyje maža informacijos apie turimas prekybos vietas arba galimybes įsigyti jų kuriamų produktų.
2011-11-16

Laikinai sustabdytas Konkurencijos tarybos nutarimas

Lietuvos komunikacijų agentūrų asociacija (KOMAA) su jai priklausančiomis 25-iomis reklamos ir žiniasklaidos planavimo paslaugų teikimo bendrovėmis, Konkurencijos tarybos už kartelinį susitarimą nubaustos 3,4 mln. litų baudomis, antradienį pasiekė mažytę pergalę. Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) antradienį patenkino jų prašymus laikinai sustabdyti ginčijamo nutarimo galiojimą dėl pareiškėjoms skirtų baudų, kol bus priimtas ir įsiteisės galutinis sprendimas šioje byloje.

Politinė reklama smarkiai pabrangsta prieš rinkimus

Valstybei apribojus politinės reklamos transliavimo ir rinkimų kampanijos galimybes partijos įkyriai braunasi į nekontroliuojamą internetą. Arba, nelaukdamos rinkimų kampanijos pradžios, lauko reklamose skelbia tariamai su rinkimais visiškai nesusijusią agitaciją. Dažnai tai pigesnis būdas, mat rinkimų kampanijos metu žiniasklaida iš politikų plėšia ypatingą kainą. „Niekam ne paslaptis, kad politinei reklamai taikomas specialus kainynas. Dažniausiai įkainiai didinami.

Paskelbti reklamos agentūrų reitingai

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA), vienijanti 23 Lietuvoje veikiančias kūrybines, žiniasklaidos planavimo ir visas paslaugas teikiančias reklamos agentūras, sudarė savo narių reitingą. Finansiniai reklamos agentūrų rodikliai parengti vadovaujantis pasauline praktika. Lyginant agentūrų 2007 m. finansinius rezultatus, nuo bendrosios apyvartos buvo atskirtos grynosios bendrovių pajamos už teikiamas paslaugas.
2008-02-11
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų