Siuntų gabentojai valdžią ragina iš atsakingų įmonių pareikalauti ženklinti ir apšviesti naujas gatves, o gyventojų - žymėti individualius namus, kad problemų ne tik kurjeriams, bet ir taksi, avarinėms bei kitoms tarnyboms.
Siuntų gabenimo bendrovėms tenka susidurti su problemomis pristatant užsakytas prekes adresatams - dėl to jos patiria papildomų išlaidų ir sugaišta laiko, penktadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".
E. parduotuvių atstovai teigia problemų dėl logistikos nejaučią, tačiau pripažįsta, kad prekių pristatymo kokybę lemia ir vartotojų sąmoningumas.
Elektroninių parduotuvių atstovai tikina, kad prekės, nesuradusios adresato, atgal sugrįžta labai retai, nes jei ir sunkiai būna surandami adresatai, dažniausiai kurjerius gelbsti telefonai.