Švedijos parduotuvių tinklui H&M sukurta nauja Madonnos (Madonos) drabužių kolekcija Stokholme buvo išparduota per kelias minutes, bet kituose Europos miestuose jokio pamišimo dėl jos nekilo.
"M by Madonna" drabužiai akies mirksniu dingo iš parduotuvių Stokholme, kur šimtai pirkėjų eilėse prie durų laukė dar prieš jų darbo pradžią.
Madonnos kolekcija, kurią sudaro maždaug 30 drabužių ir 10 aksesuarų, ketvirtadienį buvo pristatyta į parduotuves visame pasaulyje.
Tačiau kituose Europos miestuose nebuvo jokių spūsčių ir niekas nepriminė to, kaip karštligiškai ankstesniais metais buvo graibstomos dizainerių Karlo Lagerfeldo, Stellos McCartney (Stelos Makartni) ir "Viktor&Rolf" tinklui H&M sukurtos kolekcijos.
Paryžiuje maždaug 80 žmonių kantriai eilėje laukė, kol bus atidaryta H&M parduotuvė Haussmanno (Hausmano) bulvare. Kai durys buvo atidarytos, pirkėjai ramiai apžiūrinėjo lentynas.
Madride, kur įsikūrusi H&M konkurentė, ispanų kompanija "Zara", švedų parduotuvėje pirkėjų buvo ne daugiau nei paprastai, o skyrius, kuriame buvo parduodami Madonnos drabužiai, buvo beveik tuščias.
Taip pat H&M parduotuvė atrodė Suomijos sostinėje Helsinkyje.
Stokholme, kaip ir Berlyne, chaoso nebuvo, bet Madonnos kolekcija, regis, sulaukė didelės sėkmės, ir H&M paskelbė, kad yra patenkinta teigiama pirkėjų reakcija.
"Ši kolekcija yra nuostabi. Fantastiška. Labai madinga. Ji labai "madoniška", - sakė 23 metų grimuotoja Rosy Doad, kuri buvo tarp pirmųjų pirkėjų.
"Serija labai rafinuota, lyg kasdienė verslo, labai stipriai moteriai, tokiai kaip Madonna. Ji labai moteriška ir truputį ekstravagantiška", - sakė 19-metė muzikantė Alex Eisenstein (Aleks Eisenstein).
H&M pagrindinėje parduotuvėje Londone, Oksfordo gatvėje, dainininkės kolekcijai skirta ketvirtadalis prekybos ploto.
"M by Madonna" atspindi šios popmuzikos žvaigždės įvaizdį: tai moteriški, klasikiniai ir seksualumą pabrėžiantys drabužiai. Tai kimono primenančios suknelės, aptemptos kelnės, siauri sijonai, priglundančios palaidinės ir tokie aksesuarai kaip platūs diržai, rankinės ir aukštakulniai bateliai.
Dainininkė pasirinko neutralius juodos, baltos ir kreminės spalvų tonus ir brangius audinius - šilką, ploną vilną ir kašmyrą.
"Hennes & Mauritz" dažnai kviečiasi įžymybes reklamuoti šio tinklo drabužius.
2004 metais legendinis dizaineris K.Lagerfeldas iš "Chanel" pirmasis "paskolino" savo vardą švedų kompanijai. 2005 metais jo pavyzdžiu pasekė britė S.McCartney, o olandų duetas "Viktor&Rolf" buvo pasamdyti praėjusių metų rudens ir žiemos kolekcijai.
Uždara Madonnos kolekcijos peržiūra kovo 10 dieną įvyko Honkonge, kur atidaryta pirmoji Kinijoje H&M parduotuvė.
1947 metais įkurta "Hennes & Mauritz" turi 1 345 parduotuves 24 pasaulio valstybėse.