30 sekundžių draudimo kompanijos "Nationwide Insurance" reklamoje K.Federline`as svajoja, jog yra repo žvaigždė, tačiau staiga grįžta į realybę, kurioje dirba mėsainių restorane.
Ši reklama turi būti parodyta vasario 4 dieną per Nacionalinės amerikietiškojo futbolo lygos finalą "Super Bowl", didžiausią tiesiogiai transliuojamą šalies sporto renginį, kurį praėjusiais metais stebėjo 90 mln. žiūrovų.
Tačiau Nacionalinės restoranų asociacijos generalinis direktorius Stevenas Andersonas (Stivenas Andersonas) kreipėsi į "Nationwide Insurance" teigdamas, kad reklama sudaro įspūdį, jog dirbti restorane yra žema bei nemalonu, ir paprašė jos atsisakyti.
"Tai įžeistų 12,8 mln. amerikiečių, dirbančių maitinimo industrijoje, - rašė S. Andersonas, vadovaujantis asociacijai, atstovaujančiai 935 tūkst. JAV restoranų. - Kuriant produkto rinkodaros strategijas, nederėtų žeminti kitų pramonės sričių".
Tačiau "Nationwide Insurance" atstovas spaudai Ericas Hardgrove`as (Erikas Hardgrouvas) gynė reklamą, teigdamas, kad joje K. Federline`as ironizuoja pats save, tuo pačiu pabrėždamas kompanijos vaidmenį patenkinant finansinius vartotojų poreikius.
B. Spears skyrybų su K. Federline`u prašymą padavė praėjusių metų lapkritį. K. Federline`as išleido nesėkmingą debiutinį albumą ir dėl susidomėjimo stokos turėjo atšaukti savo gastrolių po JAV koncertus.
"Šioje reklamoje su humoru pasitelkėme Kevino Federline`o gyvenimo pavyzdį, kad paskatintume kitus staigioms gyvenimo permainoms", - savo pranešime rašė E. Hardgrove`as.
"Šia reklama nesiekiama įžeisti žmonių, dirbančių maitinimo industrijoje. Reklamos akcentas yra netikėtumas, o ne greito maisto restoranų aplinka", - pažymėjo jis.
REKLAMA