Paštininkai judės kitaip – pirmiausia permainas pamatys miestelių gyventojai

Į miestelių gatves išriedėjo modernūs laiškininkai: spaudą ir siuntas jums pristatys elektriniais dviračiais. Tikimasi, kad taip siuntos klientus pasieks greičiau, o paštininkai tausos sveikatą ir jėgas.

Ketvirtadaliui Gargždų gyventojų spaudą, laiškus ir reklaminius leidinius išnešiojanti laiškininkė Daiva pirmą kartą pas gargždiškius atriedėjo šiuo elektriniu dviračiu. Daiva anksčiau bandė dirbti su paprastu dviračiu:

„Esu bandžiusi dirbti paprastu dviračiu, bet važiavimas visai kitas. Šitas tai labai smagus, smagu minti. Parūpino ir dviratį, ir šalmą, ir va, atšvaitus, viską, kad saugiai važiuotume."

(6 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Modernūs paštininkai: darbe talkins elektriniai dviračiai

Paštininkė rodė, kaip dviratį saugos nuo ilgapirščių: įrengta signalizacija.

Pilnais krepšiais Daiva kasdien pėsčiomis sukardavo apie 20 kilometrų – dabar, apdalinus dviračiais, laiškininkų aptarnaujami plotai dar padidėjo. Minti teks visą darbo dieną.

„Pavargtume tikriausiai labai, o dviratis vis tiek bus lengvata, vis tiek bus geriau sveikatai, ir pasportuojam tuo pačiu, smagu", – kalbėjo laiškininkė Daiva.

REKLAMA

Gargždiškiai sako, kad vienos sunkiausių profesijų atstovų – laiškininkų – dažnai pagaili. Per lietų, šaltį ar kepinant saulei dažniausiai moterys tempia sunkius nešulius, tad elektriniai dviračiai – rimti padėjėjai. Jais galima naudotis bus ir orui subjurus.

„Dabar bus lengviau ir geriau, nereikės mint, sveikatos sutaupys. Anksčiau viską nešdavo pėsčiom ir daugiausiai nešdavo ant nugaros, kuprines užsidėjusios arba taip apsiglėbusios, o dabar vis tiek geriau", – tikino gargždiškė Stefanija.

Apie elektrinius dviračius kalbėjo ir kitas gargždiškis vardu Rimantas:

„Aš į sodą važiuoju su elektriniu dviračiu. Labai patogu, nereikia mint, atsisėdai, įjungei ir važiuoji."

„Lietuvos pašto“ atstovė sako, kad į 15-os miestelių gatves išried 52 elektriniai dviračiai. Pasirinkti mažesni miesteliai, nes ten tinkama infrastruktūra važiuoti dvirate transporto priemone.

„Šiuo metu labai sparčiai auga pašto paslaugų rinka, laiškininkai klientam pristato vis didesnį siuntų kiekį ir vis didesnius siuntų svorius, todėl ieškojome sprendimo, kuris užtikrintų mūsų gyventojams teikiamą pašto paslaugų kokybę, kad siuntos būtų pristatomos kokybiškai ir greičiau", – kalbėjo tinklo valdymo departamento vadovė Deimantė Bareikienė.


Rašyti komentarą...
A
Asta
2019-05-19 11:40:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
Siaubingai sunkus darbas, o alga nesiekia 300 eurų, tai pasityčiojimas iš darbuotojų, ypač miestuose.
Atsakyti
0

J
Jonas
2019-05-19 11:50:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
Nežinia kas dirbs.
Atsakyti
0

A
2019-05-19 17:55:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
Eik išnešiok, o ne priekaištauk ant sofkutės gulėdamas
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų