Žymios tinklaraštininkės atskleidė tobulos figūros paslaptis: kas yra svarbiausia?

Interneto žvaigždžių populiarumą lemia jų gebėjimas gyventi pašėlusiu šių laikų ritmu. Kas kitas jei ne šios įžymybės geriau žino, kaip kasdien išlikti energingoms renkantis sveikus produktus ir aplinkai draugiškus sprendimus? Savo patarimais interneto garsenybės dalijosi graikiško geriamojo jogurto „Amfora“, kuriam buvos sukurta speciali kartoninė pakuotė, pristatymo metu.

Sotera Šveikauskaitė (Renginio nuotraukų autorė Reda Mickevičiūtė) (nuotr. Organizatorių)
16

Grožio tinklaraštį „Lithuanian Beauty Blog“ kurianti Aliona Kovalionok tikina mananti, kad žmogus yra tai, ką valgo, todėl, laikydamasi šios nuostatos, skiria didelį dėmesį savo mitybai ir produktų pasirinkimui.

(16 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Žymios tinklaraštininkės atskleidė tobulos figūros paslaptis

„Kiaulieną pakeičiau jautiena ir veršiena, o vištieną – kalakutiena. Pusryčiams dažniausiai pasirenku pieno produktus: varškę, jogurtą arba sūrį. Neužmirštu ir sveikų žaliųjų vaisių ir daržovių kokteilių, kurie skatina virškinimo procesus ir padeda kovoti su viršsvoriu“, – apie savo mitybos pokyčius kalba A. Kovalionok.

Kulinarinį tinklaraštį „Ant medinės lentelės“ rašanti Kristina Pišniukaitė pasakoja besistengianti, kad sveika mityba sudarytų apie 80 proc. visos mitybos. Mergina teigia valganti daug įvairių kruopų, vaisių, daržovių, vartojanti kokybišką aliejų, daug gerųjų riebalų.

REKLAMA

„Stengiuosi valgyti kuo daugiau įvairaus maisto, kad organizmą aprūpinčiau naudingosiomis medžiagomis. Į mitybą įtraukiau ir super maisto – itin daug naudingų medžiagų turinčių produktų, tokių kaip chia sėklos, lukštenos kanapių sėklos, spirulina, macos milteliai, kakavos branduoliai ir kt. Na o likusius 20 proc. leidžiu sau viską, ko noriu. Manau, kad taip užkertu kelią įvairiems žalingo maisto protrūkiams, – pastebi K. Pišniukaitė. – Mityba jau seniai nėra tik alkio numalšinimas – turime visas galimybės virtuvėje kurti, eksperimentuoti ir valgant skaniai maitinti kūną vitaminais ir taip išvengti ligų. Esu prieš alkio maitinimą, o už kūno maitinimą.“

Mama, tinklaraščio „Babyblog“ autorė Sotera Šveikauskaitė tikina skirianti didelį dėmesį sveikai mitybai, nors kartais leidžia sau paskanauti riebiu maistu ar saldumynais.

„Labai norėčiau sumažinti tokių produktų kiekį, nes kuo sveikiau maitinsimės, sportuosime, tuo geriau ir jausimės. Kaip mama, taip pat stengiuosi prižiūrėti savo mažosios mitybą, kad maistas būtų pilnavertis, kupinas maistingų medžiagų. Todėl renkantis duoną ar pieno produktus atidžiai skaitau etiketes“, – sako tinklaraštininkė.

Domisi produktų sudėtimi ir pakuotėmis

Pasak mitybos specialistų, šių dienų vartotojai, ieškodami natūralesnių įprastų produktų alternatyvų, vis atidžiau renkasi ir domisi produktų sudėtimi ir ekologija. „Vartotojai vis atsakingiau renkasi maistą ir gėrimus. Todėl nyksta vyravusi problema, kad lietuviai valgo per mažai daržovių, skaidulinių medžiagų ar pieno produktų. Žmonės domisi produktų nauda organizmui, todėl vis dažniau renkasi kuo daugiau skaidulų turinčius produktus ir mitybą papildo rūgščiaisiais pieno produktais – kefyru, varške, natūraliu jogurtu. Jogurte esančios gerosios bakterijos gali pagerinti mūsų savijautą ir žarninio veiklą“, – sako dietologė dr. Rūta Petereit.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų