REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienio vakarą Vilniuje atsidarė pirmasis „Burger King“ restoranas, o visa tai netrukus peraugo ir į didžiulį skandalą. Restoraną reklamavusios žvaigždės – Iglė Bernotaitytė ir Karolina Meschino – netrukus socialiniuose tinkluose buvo sukritikuotos už tai, kad, neva, skatino žmones apsilankyti naujajame restorane, nepaisant to, kad šalyje įvestas karantinas ir žmonės skatinami nesiburiuoti.

Penktadienio vakarą Vilniuje atsidarė pirmasis „Burger King“ restoranas, o visa tai netrukus peraugo ir į didžiulį skandalą. Restoraną reklamavusios žvaigždės – Iglė Bernotaitytė ir Karolina Meschino – netrukus socialiniuose tinkluose buvo sukritikuotos už tai, kad, neva, skatino žmones apsilankyti naujajame restorane, nepaisant to, kad šalyje įvestas karantinas ir žmonės skatinami nesiburiuoti.

REKLAMA

Šiandien, pirmadienį, praėjus kuriam laikui po skandalo, apie visą situaciją prabilo ir pati Karolina, pasidalijusi beveik 7 minučių trukmės vaizdo įrašu.

„Kadangi jau praėjo šiek tiek dienų ir esu ramesnė, nebelaikau tiek daug pykčio ir nebežliumbiu, noriu tiesiog ramiai pasisakyti“, – vaizdo įrašą pradėjo socialinių tinklų žvaigždė.

Karolina pasakojo, kad paprastai aplinkiniai skatindavo ją į skandalus nereaguoti, vis dėlto, anot jos, ši situacija – kitokia. 

REKLAMA
REKLAMA

„Nusprendžiau per daug nekalbant jums dar kartą parodyti vaizdinę medžiagą, kurią dauguma turėjote pamatyti. Ir aš labai džiaugiuosi, kad dauguma situaciją supratote. Bet čia yra skirta tiems, kurie situacijos nesuprato, kaip aš lygioje vietoje likau apkaltinta už dalykus, kurių nesakiau ir nedariau. Dėl vieno žmogaus sprogo šitas milžiniškas, nesąmoningas burbulas“, – vaizdo įraše sakė mergina.

REKLAMA

Karolina vaizdo įraše pasidalijo medžiaga, kuria su savo sekėjais dalijosi Andrius Tapinas. Kaip sakė pati Karolina, A. Tapinas ją 2 minutes neva įžeidinėjo savo „Instagram“ istorijose, o po to parašė įrašą „Facebook“.

„Kuris, beje, yra vienas sėkmingiausių ir daugiausiai dėmesio susilaukusių jo karjeroje. Tai labai džiaugiuosi ir sveikinu jį už tai, kad mano vardas ir pavardė pritraukė jam tiek daug populiarumo“, – sakė K. Meschino.

Influencerė darkart paviešino ir visus savo penktadienio vakarą pasidalintus vaizdo įrašus.

„Aš tikrai suprantu, kad dabar yra labai sunkus ir jautrus metas, ir tą patį vakarą gavau tikrai nemažai žinučių iš sukrėstų žmonių, pamačiusių tokią didelę eilę prie „Burger King“. Aš pati važiavau ten nežinodama, kad 21 valandą ten bus tokia eilė, ir aš pati iškart pasiteisinau ir atsiprašiau už blogą pavyzdį, kad važiavau į prekybos centrą.  Įstatymų jokių aš nepažeidžiau, žmonės ten buriavosi ne dėl mano reklamos – man atvykus didžiulė eilė ten jau buvo, ir aš pati išsigandusi jų kiekio po to nuėjau sėdėti į mašiną“, – priminė ji.

REKLAMA
REKLAMA

„Kas yra ironiškiausia, kad likau nukryžiuota prieš visą Lietuvą dėl vieno žmogaus skleidžiamos dezinformacijos, ir už ką? Už tai, kad iškart grįžusi į mašiną sakiau „nedarykite mano klaidos, neikite fiziškai į „Akropolį“? Visą vakarą bandžiau tai transliuoti“, – sakė K. Meschino.

Tiesa, pasirodo, kad dėl šios situacijos Karolina jau kreipėsi ir į teisininkus. „Aišku, kalbėjau ir su teisininku dėl šios situacijos. Tai man sakė, kad aš laisvai galėčiau paduoti į teismą tą žmogų, kuris skleidžia šmeižtą ir neteisingą informaciją apie mane prieš visą Lietuvą, nes, po to, aišku, prisikabino ir portalai, ir taip toliau, ir gavau labai daug visokių žinučių su palinkėjimais susirgti, numirti, bet aš nežinau, ar to reikia – nesu toks kerštingas žmogus“, – atviravo nuomonės formuotoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Baigdama vaizdo įrašą Karolina pridėjo, kad po daugybės skandalų, kuriuose yra tekę sudalyvauti anksčiau, ji buvo įsitikinusi, kad turi storą odą, tačiau šįkart jaučiasi apkaltinta už tai, ko nesakė ir nedarė.

Visą vaizdo įrašą galite pamatyti čia:

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad kiek vėliau po incidento „Tallink Grupp“ taip pat išplatino paaiškinimą: „Suprantame, kad pandemijos laikotarpiu mūsų „Burger King“ restorano atidarymas sukėlė prieštaringas reakcijas ir sulaukė lankytojų antplūdžio, kuris buvo netikėtai didelis. Norime pabrėžti, kad žmonių saugumo ir sveikatos išlaikymas dabar yra svarbiausias dalykas, todėl primygtinai kviečiame klientus maistą užsisakyti į namus ir nevykti prie restorano jo išsinešti patiems.

REKLAMA

Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas.

Taip pat priduriame, kad prekybos centro „Akropolis“ apsauga jau rūpinasi lankytojų saugumu prie restorano, užtikrindami, kad žmonės ten nesibūriuoja ir laikosi reikalingo atstumo. Tačiau dar kartą kviečiame visus, norinčius paragauti „Burger King“ maisto, jį užsisakyti pristatymui į namus, o ne vykti atsiimti patiems.

Nors, dėl didelės užsakymų gausos, jų priėmimas programėlėse „Wolt“ ir „Bolt Food“ gali užtrukti, norime priminti, kad restoranas niekur nedings. Taigi, jei užsisakyti šiuo momentu ir nepavyksta, „Burger King“ maisto paragauti bus galima rytoj ar bet kurią kitą dieną.

REKLAMA

Prašome visų būti atsakingais ir iš anksto dėkojame už kantrybę“, – rašė Katri Link, Komunikacijos vadovė, AS „Tallink Grupp“.

Šią savaitę, prieš atidarant minėtąjį restoraną, buvo išplatintas pranešimas spaudai, kuriame buvo teigiama, kad dėl koronaviruso pandemijos ir nacionalinių apribojimų viešosioms erdvėms, maistą kol kas bus galima tik išsinešti arba užsisakyti į namus.

„Nepaisant daugybės mūsų kelyje iškilusių kliūčių, džiaugiamės pagaliau galėdami Lietuvos greitojo maisto rinkai ir gerbėjams pristatyti gardųjį „Burger King“ meniu. Todėl kviečiame mėgautis žymiuoju ant liepsnos grilintos jautienos mėsainiu išsinešti arba leistis į naujų skonių ir atradimų kelionę, maistą gavus tiesiai į savo namus“, – kalbėjo Katre Kõvask, „Tallink Grupp“ maisto ir gėrimų skyriaus vadovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

K. Kõvask patikino, kad užsukus atsiimti maisto į restoraną, profesionalūs jo darbuotojai užtikrins visapusišką klientų saugumą.

„Mes labai rimtai žiūrime į savo klientų sveikatos saugą, kuria kruopštūs restorano darbuotojai pasirūpins dažnai valant ir dezinfekuojant patalpas, išlaikant saugų atstumą, dėvint apsaugines veido kaukes ir daug daugiau. Dabar esame pasiruošę šiltai ir rūpestingai priimti užsakymus išsinešančius lankytojus, o pandemijai pagaliau aprimus, skaniu maistu su šeima ar draugais bus galima įprastai mėgautis ir pačiame restorane“, – sakė K. Kõvask.

„Akropolis Group“ komunikacijos skyriaus vadovas Dominykas Mertinas priminė prekybos centro lankytojams laikytis saugumo reikalavimų.

REKLAMA

„Žinau ir suprantu, kad daugelis žmonių dabar norės paragauti „Burger King“ maisto, tačiau labai prašome visų elgtis atsakingai. Šiuo metu ypač didelį dėmesį skiriame savo

klientų ir darbuotojų saugumui, todėl kviečiame lankytis prekybos centre tik esant būtinybei ir gerbti saugumo reikalavimus“, – supratimo prašė D. Mertinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų