Inga Stumbrienė (nuotr. asm. archyvo)

Dėl pandemijos pasaulyje susiklosčiusi situacija pakeitė ne vieno žmogaus planus. Keliones itin pamėgusi ir daugybę gražiausių pasaulio vietų išnaršiusių Stumbrų šeimos – taip pat. Nepaisant to, Inga Stumbrienė jau ne pirmąkart per vasarą savo socialinių tinklų paskyrose pasidalija gražiausiais kadrais, kurie daryti čia, Lietuvoje.

Žinoma moteris pasakojo, kad kelionių atsisakyti nėra sunku, kai žinai, kuo rizikuoji, todėl įsimintiną vasarą kartu su šeima Inga stengiasi sau susikurti neišvykusi iš šalies.

Pandemija stipriai sujaukė dukrelės Estelos planus

Šiuo metu Stumbrų šeima laiką leidžia Lietuvos pajūryje, Šventojoje, čia esančiuose šeimos namuose.

„Darysime taip, kaip sako per televiziją – apsiribosime Lietuvos dydžio namais. Vis tiek pavojus kažkur toliau keliaujant tikrai yra. Iš pradžių turėjome planų nuskristi kažkur netoli, vėliau pagalvojome nuvažiuoti į kokią šalį, ar tai būtų Danija, ar Olandija. Bet vėlgi, kai situacija keičiasi kiekvieną dieną ir šalys užsidaro sienas, o mūsų kelionė buvo vis arčiau ir arčiau, galiausiai nusprendėme likti Lietuvoje“, – pasakojo Inga.

Šeima Šventąją pasirinko dar ir todėl, jog jaunėlis Gabrielius šiuo metu netoliese laiką leidžia sporto stovykloje. „Jis jau ne vienerius metus lanko futbolą, tai – futbolo stovykla. Ir nors ji nėra privaloma, jos metu yra kompensuojamos tos treniruotės, kurių vasaros metu tiesiog nėra. Įkalbinėti Gabrieliaus tikrai neteko, nes visi tai priimame kaip natūralų dalyką. Iš pradžių sportas buvo Vilniuje, o dabar persikėlė į pajūrį“, – pasakojo žinoma moteris.

Tiesa, vyresnėlei Estelai epidemija planus sujaukė kaip reikiant – jei ne tai, kulinariją be galo pamėgusi mergaitė šiais metais būtų patyrusi neišdildomų įspūdžių.

„Karantinas mums sujaukė visus planus, nes šiais metais planavome vykti į Jungtinėse Valstijose esančią Gordono Ramsay stovyklą, kurioje Estela tikrai būtų pasistūmėjusi keliais dideliais žingsniais į priekį, kas liečia maisto gaminimą. Bet vėlgi, teko viską atšaukti, ir dabar apsiribojame namais. Jei esame Vilniuje, tai mes žinome restoranus, vietas, į kurias einame. Tačiau išvykus kažkur kitur po Lietuvą, esu labiau linkusi gaminti namuose. Tarkime, Šventojoje mes turime namus, kuriuose turime galimybę gaminti patys, ir gaminti tai, ką tik norime“, – pasakojo Inga.

Paklausta, ar netenka pasivaržyti su dukrele Estela, kuri kurią dieną gamins, žinoma moteris šypsojosi – nesutarimų šioje vietoje tikrai nekyla: „Jei ji yra nusiteikusi gaminti, aš mielai jai užleidžiu visą virtuvę ir viską, ko jai tik reikia. Mes ne tai, kad varžomės, mes viena kitą papildome. Jei viena gamina pusryčius, kita tuo pat metu gali gaminti pietus. O jei ji nori gaminti vakarienę iš kokių 4 patiekalų, aš jai užleidžiu virtuvę ir jokių klausimų praktiškai nekyla.“

Lietuviai taip pat negaili gražių žodžių

Stumbrai jau ne vienerius metus poilsį prie jūros viešbučiuose iškeitė į ramybę savo pačių namuose – anot žinomos moters, būtent Šventosios vietą išrinko jos tėveliai.

„Jie ilgai galvojo, kur yra ramiau, patogiau, ir aš manau, kad jie labai teisingai nusprendė, nes mes turime labai gražią vietą prie jūros. Anksčiau, kai neturėjome namų, be abejo, važiuodavome į viešbutį – ar tai būtų Nida, ar Palanga, visąlaik keisdavome lokaciją. O dabar, kai turime kur apsistoti, net ir nekyla kitų minčių. Tačiau galvoju, kad šią vasarą į Nidą važiuosime ir ilgesniam laikui. Ne tik dienai, kaip darydavome anksčiau, bet gal sugalvosime ir kokį savaitgalį čia praleisti, kad tiesiog pakeistume vietą“, – pasakojo žinoma moteris.

Paklausta, kaip vertina Lietuvos pajūrio publika, I. Stumbrienė teigė kai ką pastebėjusi. „Nedrįsčiau vienareikšmiškai vertinti. Manau, kad viskas priklauso nuo vietos, kurioje esi apsistojęs. Galbūt Palangoje, Basanavičiaus gatvėje, jaunimo ir šurmulio yra daugiau, bet jeigu tu gyveni šiek tiek atokiau nuo pagrindinių traukos objektų, kur yra daugiau šeimų su vaikais, ta publika pasiskirsto kitaip. Pas mus vakarais tikrai nesigirdėti muzikos, nei dar kažko“, – pasakojo ji.

Stumbrų šeima dažnai pastebima ir žiniasklaidoje, todėl neverta stebėtis, kad kartais sulaukia dėmesio ir praeidami gatve.

„Žmonės mėgsta ir susipažinti, ir komplimentą pasakyti. Tačiau tikrai šiuo atveju galėčiau palyginti žmones Lietuvoje, ir, tarkime, užsienyje – pavyzdžiui, Kinijoje, Amerikoje, kur žmonės labai nuoširdžiai, be jokių išankstinių nusistatymų ar kažkokių baimių, kuklumo, prieina ir pasako, kad avi gražius batus, ar tavo graži suknelė, plaukai, graži šeima. Jie sako tai labai nuoširdžiai. O Lietuvoje komplimentai sakomi atsargiau“, – sakė žinoma moteris pridėdama, kad nepaisant to, lietuviai taip pat kartais palepina gražesniais pagyrimais.

Skatina neprarasti sveiko proto

Tie, kas ištikimai seka I. Stumbrienės paskyras, jau ne kartą galėjo pastebėti jos atvirukus primenančias nuotraukas iš tokių gražių pasaulio vietų, kaip Maldyvai ar Disneilendas Prancūzijoje.

Vis dėlto šiuo metu, nepaisant savo aistros kelionėms, žinoma moteris pripažino, kad viso to atsisakyti sunku tikrai nebuvo.

„Nepaisant to, kad keliones labai myliu, ir, kaip ir kiekvienam, buvo labai keista, kad nei pavasarį, nei vasarą nebuvo galima niekur keliauti, manau, kad visąlaik reikia turėti šaltą protą ir suprasti, kuo tu gali rizikuoti. Man nėra nieko svarbesnio, nei mano šeimos sveikata, taip kad jokios kelionės, jokie kiti nuotykiai ar kažkokie potyriai to neatpirktų, jei aš žinočiau, kad rizikuoju. Šiuo klausimų jokių pagundų nėra“, – sakė ji.

Anot Ingos, keliaudami rizikuotume ne tik savo, bet ir savo artimųjų, giminių sveikata, mat pirmas dalykas, ką daugelis nuveikia po kelionių, yra pasimatymas su šeima: „Šiuo atveju aš stengiuosi būti labai atsakinga ir pamokyti ir kitus, kad tos kelionės niekur nedingtų. Baigsis karantinas ir epidemija, ir kitais metais galėsime keliauti nors ir po visą pasaulį.“

I. Stumbrienė pridėjo, kad dabar laukiamiausias jos šios vasaros įvykis yra kelionė po gražiausias Lietuvos vietas ne tik pajūrio regione.

„Didžiosios šventės – Estelos gimtadienis, mūsų su vyru metinės – jau praėjo. Dabar belieka sulaukti Gabrieliaus, kada jis grįš iš stovyklos ir tada pakeliausime kažkur Lietuvoje. Tikrai nėra jokios problemos ar nuoskaudos, kad negalime kažkur išvykti. Yra gražus oras, tie patys smėlėti paplūdimiai, daugybė visokios veiklos. Internete siūloma ir levandų laukus aplankyti, ir apžvalginius takus, ir ilgiausius tiltus. Manyčiau, kad kažką panašaus į visus tuos perliukus, į kuriuos skrisdavome per visą pasaulį, galime rasti ir Lietuvoje. O kai visa tai praeis, keliausime kur norėsime. Dabar belieka kiek palaukti, susikaupti, kol praeis tas virusas ir išlikti kantriems, neprarasti sveiko proto“, – linkėjo ji.