REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
45
Oksana Pikul-Jasaitienė (T. Stuko nuotr.) (nuotr. Organizatorių)

Trečiadienio popietę garsios sostinės moterys ir tinklaraštininkės paskyrė grožiui ir domėjosi 2020 metų pavasario-vasaros sezono tendencijomis, rašoma pranešime spaudai.

45

Trečiadienio popietę garsios sostinės moterys ir tinklaraštininkės paskyrė grožiui ir domėjosi 2020 metų pavasario-vasaros sezono tendencijomis, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

Renginio nepraleido ir seniai viešumoje matytos moterys.

Pavasario moteriškoje kompanijoje pasitikti atvyko Ieva Mackevičienė, Gabrielė Martirosian,  Milita Daikerytė, Oksana Pikul-Jasaitienė,  Dalia Belickaitė,  Deimantė Kazėnaitė, Simona Burbaitė, Anžela Adomovič, Ingrida Martinkėnaitė ir daugelis kitų pramogų verslo atstovių. 

Tarptautinės mados ir grožio viešųjų ryšių agentūros „Polhem PR Lietuva“ organizuojama pavasario ir vasaros Press Day, yra vienintelis toks viešųjų ryšių  projektas, kurio metu grožio, mados, sveikatinimo ir laisvalaikio prekių ženklai susiburia po vienu stogu pristatyti rinkos naujienų nuomonės lyderiams: grožio ir mados žiniasklaidai, stilistams, tinklaraštininkams, vizažistams, žinomiems žmonėms ir daug sekėjų socialiniuose tinkluose turintiems nuomonių formuotojams. 

„Tai – reikšminga galimybė prekės ženklams pranešti  savo naujienas, startuoliams – prisistatyti ir kokybišką produktą įdėti į tikslinės auditorijos rankas. Įdomu stebėti, kaip prekių ženklai reaguoja į visuomeninius reiškinius: vis garsiau linksniuojama užterštumo tema skatina greitąją madą akcentuoti ne fashion, bet eko drabužių linijas. Grožio srity grįžtama prie natūralaus įvaizdžio – išpuoselėtos, spindinčios odos, kurios nereikia dengti po makiažo sluoksniu, natūralių plaukų ir sportiško silueto. Prekių ženklai, rinkdamiesi nuomonės formuotojus ilgalaikei partnerystei, prioritetą ima teikti natūraliai atrodantiems, autentiškiems, įdomų gyvenimą gyvenantiems veidams, o ne kuo didesnį sekėjų skaičių turintiesiems“, – rinkos tendencijas komentavo agentūros  vadovė Ugnė Petrauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Renginio metu buvo pristatytos iš ekologiškų ar perdirbtų medžiagų sukurtos drabužių prekės ženklų kolekcijos. Savo kūrybos papuošalus bei plaukų aksesuarus pristatė dizainerė Bea Seadoux. Taip pat pristatyti ryškiaspalviai kelioniniai lagaminai bei rankinės.

Visos renginio akimirkos – nuotraukų galerijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų