Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Pyderai, vetčiau kelius remontuotų, o tai dabar ,,prižiūri,, matuoklius.
@Zaz
kad galetum dar labiau skristi :)))
policijos atstovo, tai reikės išmontuoti apie 40% stacionarių gr. matuoklių ir vietoj jų reikės įsigyti mobiliųjų ar statyti pareigūnus, kurių aišku, kad trūksta ir taip nebus. Kas paneigs, kad bus vėl plaunami pinigai. Iš pradžių primontavo stacionarių, babkes išplovė, tai dabar pripirks mobilių ir vėl babkės byrės suinteresuotiems asmenims, besisukantiems greičio matuoklių biznyje.
O tai nenutarta, kad prieš trikojus ženklus reikia statyti? Ar vis dar vaidinamas kelių saugumas?
@hmmm
Mano brolis dirba furistų jau 30 metu Europoje, sakė jai stato trikojį tai būna ir ženklas prieš ji . Tai yra visoje Europoje o pas mus juk lietus lyja kaip visada, prisigalvoja bet ko paskui baudos už nesilaikima Europos bendru taisykliu
@hmmm
Dėl ko tuos įspėjimus statyti,pamastyk
Įdomu, kas gi panaikino Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Susisiekimo ministerijos, kuri galėjo, vadovaudamasi Kelių įstatymu, puikiai tvarkytis strateginės, valstybinės reikšmės keliuose, į AB "Via Lietuva", kuri jau nieko nebegali, jog net reikia keisti įstatymus ( ir ne tik dėl matuoklių). O kur Susisiekimo ministerijos kompetetingas žodis dėl greičio matuoklių reikalingumo (vietas būtina keisti),
kelių būklės kokybės ir "specialistų" kompetencijos deficito.
kelių būklės kokybės ir "specialistų" kompetencijos deficito.
Naikint tokius matuoklius reikia per švietimą mokyt vaikus o ne prikabinėt visur ir rinkti mokesčius arba krūmuose sedėt
Estijoje,Latvijoje,keliu mokescio nera-uztai visi keliai nauji ! Lietuvoje keliu mokestis yra-BET KELIU NERA.... Tik MATUOKLIAI....
Svarbiausia patys supraskit ka cia nusprendet. Mes jau kaipnors...
Ir vėl naujienos!Pagrindinė!LĖŠOS NAUJIEMS ĮRENGINIAMS!Uch,ir vėl?Kad jūs paspringtumėte pinigais.Suįžūlėję uniformuoti!
Ko tikėtis kada durniai valdžioje. Baudos, mentai trikojai su pusgalviu pakelėse, tai ŠLYKŠTU.
@Piktas
apsišlyktėje avinai už vairo
Kameros turi būti įrengiamos, ten kur įvyksta avarijos, kuo daugiau vairuotojai darys autoavarijų, tuo daugiau bus kamerų skirtinguose avarijų vietose. Darau prielaidą, kad teisingiausias sprendimas, kuo mažiau avarijų darys vairuotojai, tuo mažiau bus kamerų. Iš avaringų vietų jei nebus daugiau avarijų per kokius metus ar du, perkelti kitur, kur bus reikalinga. Bet šuns balsas į dangų neina.
Vairuotojams – nauji pokyčiai: greičio matuoklius įrengs kitaip