Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Prie ko čia iš valstybinių pinigų šerti vilniečius. Tegul apsimokęstina savo nekilnojamą turtą Vilniuje susirenka babkes ir stato liniją iki mėnulio...
@Vinipuchas Iš kurio rajono esi? Jei ne Kaunas, Klaipėda ar Neringa, tai esi Vilniečių išlaikomas.
@Suskiui mane tavo vilnus neislaiko vilnus likuse LIETUVA mokescais apdeda is tu ir gyveni portugale
@polis Zoninis bene būsi? Jokio skyrybos ženklo nepažįsti, portugalais vadini. Gal paaiškink, kas tie portugalai ir kodėl portugalai? Nebekomentuosiu, kad nesigaudai nei mokesčiuise, nei kas tas budžetas, nei iš ko tavo kaime greideris žvyrkelį palygina
@Kiek klasių baigei? tai ir gyveni is Lietuvos kur mokescai sueina ne pas jus portugalais jus vadina senei nes lietuviskai mazai kalbat man is jusu nereike nieko
@portugalas Adomavičius būsi ar kurį velnią, kad toks kaimiškai orientuotas? Tokiems kaip tu išvis nieko nereikia, tokių kaip tu sprendimas paprastas- Londė, Anglūsija, kasiakas, vištų skerdykla, gonorėja, gydytis- namo, Lietuvon......pakartot.
@Viecinis kam meni buvusi ministra gal gavai desras per lupas jus ten ka noryt kasakus rukyt o tave net y anglija neileidza net vistu pest sedek ir culpk vamzdi nerija imerkta meno sedevra atsilupeli
@portugalaas Čia taip kietai py*davotis Londėj išmokai ar iš klasiokų prisirinkai?
Čia kaip rašė, kas tramvajus yra atgyvena, tai neteisus. Nes tramvajus per centrą gali važiuoti požeminiais tuneliais kaip metro, o naujuosnesiuose rajonuose virš žemės. Metro virš žemės brangu įrenginėti, nes aukšta įtampa paduodama žemai ir linija turi būti visiškai izoliuota nuo žmonių ir eismo, o tramvajus gali maišytis ir su eismu, tik kur vietos mažai, ten į požeminius tunelius. O tuneliu tramvajus lekia greitai, beveik kaip metro. Taigi tai būtų optimali transporto priemonė, tik jei su protu įdiegti, tai senamiestyje nereiktų pusės ar daugiau autikų ir trulikų, viskas po žeme, o priemiesčiuose per žaliąsias linijas viduryje arba šalia didelių gatvių, kur irgi galėtų gan greit važiuoti. Plius per atžemines tramvajaus linijas gali būti autobusų juosta, tai neužimtų papildomos kelio juostos, nes ir dabar yra atskiros autikų juostos, kur galima būtų tramvajų leisti. Pliusų daug, iš minusų korupcija, kad tikrai nebūtų kaip su stadionu. Įdomu kodėl Kaunui geriau sekasi?
@faktas Tramvajus atsirado tuomet, kai miestai buvo beįgauną šiuolaikinį planavimą- su plačiom gatvėm, Vilnius tuo metu buvo nykiausias Rusijos imperijos užkampis- dėkui motulei Rusijai ir vyresniajam broliui Maskoliui- siauromis viduramžių gatvytėmis ir labai suspaustas. Taip elektrifikuoto tramvajaus Vilniuje įrengta nebuvo nei prie caro, nei prie lenkų, nei pokaryje, nei olimpiados 80 proga ( tąkart gavome bomžų siuntinį iš broliškosios Maskvos). Apie metro Vilniuje pradėjo šnekėti vėliau- apie 1986-1987, statybos nebuvo pradėtos, nes Vilnius nebuvo pasiekęs 500 000 gyventojų ribos.
Metropoliteno įrengimas turi savo logikos, o tramvajų kišti į tokį suspaustą miestuką kaip Vilnius- yra tautos smegenų dulkinimas.
@dvikojis Alternatyvos? "Just one more lane, bro"?
@hm Greitieji autobusai, greitieji troleibusai, atskiros tokių trolų ir busų linijos, prailgintieji greitieji ir įprastinių maršrutų autobusai ir troleibusai, tas pats metropolitenas- na, labai jau brangus projektas, sunkiai atsiperkantis sprendimas, bet tai taip pat ir vienas iš būdų įrengti masines slėptuves miestuose, tik visuomeniniam transportui skirti žiediniai keliai aplink miestą.
Ir dar- pasodinti Šimašių, rekvizuoti jo turtą ir už šiuos pinigus praplatinti jau esamas gatves bent jau naujuosiuose rajonuose. Ypač tas, kurias susiaurino Šimašius ir jo meilužė.
Vamzdį- velnias su ju- palikime.......
@dvikojis. Atskiros greitųjų prailgintų visuomeninio transporto priemonių (ratinių "traukinių")linijos.
Čia taip ant greičio......
@faktas Tik SĄNAUDŲ nepamiršk suskaičiuoti. Ir kada jos atsipirks? Po 100 metų???
Naujamiesti varinės?.. Po susiautintas gatvikes..? Antru aukstu?.. ar kaip?.. kad dviračių taku vienas kitas pravažiuoja.. nueko tokio.. O auto vietų trūksta.. Na padarykite posūkį į dešinę,- ties visomis sankryžomis..- kaip žalia rodykle.. Neinvestuokite į kartais plaukiojančius lygintuvus.. Padarykite pvz Vilniečiams.. transportą nemokama..( beje tuomet dauguma Vilniuje prisiregistruos)…
galiu monorail'a irengti, PM
@lel aš tai dvikoju transportu naudojuos......
Užvakar gėrėm.viskas nubausta
Mašina užvažiuoja šiuolaikinei travajai tai ne rusiškas ir ne troleibusas ... tai naujos technologijos įsivaizduokite visą eilę vagonų sujungtų tarpusavi ir kurie be perstojo suka rieda savo maršrutais pav kaip dviračio grandinė...o Kauno miesto meras Matijošaitis numatė miesto transporto judėjimo ateitį nors Mašina labai nemyli Mero bet jei anas tą sugebės įgyvendinti tai bus pirma grandininė tramvajaus linija Europoje
@Mašina Žinai mašina ir man ta vagonų grandinė lėtai judanti pastovei aišku bus sustojimai įlipti neįgaliems ligonems pencininkams bet nebus mokamų aikštelių nebuvimo kur mieste pastatyti transportą laukti troleibuso į klinikas ir tt Matijošaitis žinai pasirodo ne visai kvailas diedas....
@Nenaudelis Mašinytė suprato tai tas pat kaip Kauno prekybos centruose įrengti pastovei judantys laiptai....taip Kauno meras Matijošaitis numatė ateities transportą keleivių pervežima nenutrukstamu būdu...
Visiškai nereikalinga investicija. Užtenka troleibusų. Tegul nupigina bilietų kainas.
PO 10-20 metu jau bus skraidantis transportas ir jis bus pagrindinis , tramvaju jau reikejo turet nes viskas eina i prieki .
@Kad koks dar skraidantis?, tramvajų jau seniai galėjo turėti, jeigu stadioną pastatytu ir nevogtu, bet geriau toliau gatves siaurinti, ir taškyti pinigus kultūrininkų performansams.
Kelius sutvarkykite.
@Gintaras Ir šaligatvius
skambino 1920 metai, prase atiduot ju transportavimo idejas


Susijusios diskusijos Banga forume




Skaitomiausios naujienos




Į viršų