Vyriausybė patvirtino Valstybinę vartotojų teisių apsaugos 2007 – 2010 metų strategiją ir jos įgyvendinimo priemonių planą.
Pagrindinis minėtos koncepcijos tikslas, stiprinti ir toliau aktyviai vystyti vartotojų teisių apsaugos politiką, apsaugoti vartotojus nuo jų saugai ir ekonominiams interesams kylančios rizikos ir pavojų, kurių individualiai valdyti neįmanoma, kurti saugią informacinę visuomenę, pagrįstą sąžininga verslo praktika, vartotojų pasitikėjimu teikiamų prekių ir paslaugų sauga ir kokybe, gerinti gyventojų sugebėjimą priimti žiniomis pagrįstus sprendimus dėl savo, kaip vartotojų, interesų.
Lietuvoje nėra gilių vartotojų teisių apsaugos tradicijų, vartotojų teisių apsauga nevisiškai integruota į visas su vartojimo santykiais susijusias veiklos sritis. Nepakankamai vykdomas jaunimo ir socialinę atskirtį patiriančių vartotojų (neįgaliųjų, senyvo amžiaus asmenų) švietimas, atsižvelgiant į jų specifinius poreikius bei finansines galimybes. Nesukurta duomenų rinkimo ir keitimosi apie nelaimingus atsitikimus ir kitus sveikatos sutrikimus, susijusius su vartotojų naudojamais produktais, sistema. Vangiai diegiamas savireguliacijos mechanizmas, užtikrinantis sąžiningą verslo praktiką vartotojų atžvilgiu.
Taip pat pakeistas Nacionalinės vartotojų teisių apsaugos tarybos prie Teisingumo ministerijos pavadinimas į „Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba“.
Patvirtinti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nuostatai. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos veiklos tikslas – įgyvendinti valstybės politiką vartotojų teisių apsaugos srityje ir užtikrinti vartotojų teisių apsaugą įstatymų nustatyta tvarka.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliktų šias funkcijas: koordinuotų vartotojų teisių apsaugos institucijų, atsakingų už tam tikros vartojimo srities reguliavimą, veiklą vartotojų teisių apsaugos srityje; teiktų išvadas ir pasiūlymus dėl įstatymų ir kitų teisės aktų, susijusių su vartotojų teisių apsauga, projektų; pagal kompetenciją vartotojų ginčų sprendimo ne teisme tvarka nagrinėtų vartotojų skundus; taikytų įstatymų nustatytas poveikio priemones; kontroliuotų sutarčių standartines sąlygas ir ginčija nesąžiningas vartojimo sutarčių sąlygas; gintų vartotojų viešąjį interesą; organizuotų vartotojų švietimą; koordinuotų kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, vartotojų asociacijų veiklą organizuojant vartotojų švietimą.