REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) metų pradžioje pradėjus šešėlinės ekonomikos mažinimo kampaniją „#TaVienintelė“ – apie galimybę deklaruoti pamirštas pajamas bei susimokėti mokesčius be delspinigių ir baudų, VMI gegužę planuoja pradėti papildomą kampaniją prieš šešėlį ir tam skiria daugiau nei 1 mln. eurų.

Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) metų pradžioje pradėjus šešėlinės ekonomikos mažinimo kampaniją „#TaVienintelė“ – apie galimybę deklaruoti pamirštas pajamas bei susimokėti mokesčius be delspinigių ir baudų, VMI gegužę planuoja pradėti papildomą kampaniją prieš šešėlį ir tam skiria daugiau nei 1 mln. eurų.

REKLAMA

Anot VMI, kampanija skirta visuomenės sąmoningumo ugdymui.

„Kampanija siekiama didinti visuomenės sąmoningumą, informuoti apie neigiamą šešėlinės ekonomikos poveikį ir rizikas, susijusias su dalyvavimu šešėlinėje veikloje, taip pat mažinti gyventojų toleranciją šiam reiškiniui kasdienėse situacijose“, – BNS komentavo VMI komunikacijos vadovė Rūta Asadauskaitė.

Anot jos, kampanijos metu gyventojai bus supažindinti su iniciatyvomis, skatinami jomis naudotis, pavyzdžiui, iki liepos deklaruoti praeityje pamirštas pajamas ir mokesčius sumokėti be baudų ar delspinigių bei pasinaudoti gyventojų pajamų mokesčio lengvata.

REKLAMA
REKLAMA

Anot VMI, kampanija „#TaVienintelė“ nuo metų pradžios įgyvendinama turimais vidiniais ištekliais.

Šešėlinės ekonomikos mažinimo kampaniją televizijose ir kino teatruose už 745 tūkst. eurų iki šių metų pabaigos viešins ryšių su visuomene agentūra „Idea media“. Pastaroji parengs ir transliuos 40 sekundžių trukmės vaizdo klipų per nacionalinius televizijos kanalus ir kino teatruose.

REKLAMA

Klipus už 10,9 tūkst. eurų kuria bendrovė „Konsultacijos verslui“.

Be to, šiuo metu vyksta maksimalios 835 tūkst. eurų vertės konkursas – jo laimėtojas iki metų pabaigos sukurs ir įgyvendins vientisą, integruotą komunikacijos kampaniją: informacija bus viešinama naujienų portaluose, „Google“ reklamos platformoje, lauko reklamos stenduose, bus rengiamos socialinės iniciatyvos.

Lietuvos laisvosios rinkos instituto pernai pavasarį atliktas tyrimas parodė, kad pusė Lietuvos žmonių trauktųsi į šešėlį pablogėjus jų finansinei situacijai. Šeši iš dešimties apklaustųjų per pastaruosius metus įsigijo prekių ir paslaugų žinodami ar įtardami, kad jos nėra apskaitomos. O 35 proc. pirko iš nelegalių pardavėjų.

REKLAMA
REKLAMA

Prekėms šešėlyje Lietuvoje per mėnesį išleidžiama apie 80 eurų, Latvijoje – 75 eurai, Estijoje – 85 eurai.

VMI vasarį skelbė, kad aktyvi kova su šešėline ekonomika į biudžetą pernai papildomai leido surinkti dešimtis milijonų eurų mokesčių. Pavyzdžiui, griežčiau kontroliuoti verslininkai sumokėjo 28,8 mln. eurų, arba 49 proc. daugiau nei 2017 metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų