REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
3
Spūstys Vilniuje (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Gudriai susukta afera ir žmonių kvailinimas. Tokiais epitetais pavėžėjimo programėlės „Bolt“ (anksčiau „Taxify“) atžvilgiu svaidosi kai kurie lietuviai, nusivylę, kad garsiai išreklamuota nuolaida jiems pritaikyta nebuvo. Pačios įmonės atstovai ramina: jeigu mokėti daugiau už kelionę teko dėl techninės klaidos, galima tikėtis pinigų susigrąžinimo.

3

Gudriai susukta afera ir žmonių kvailinimas. Tokiais epitetais pavėžėjimo programėlės „Bolt“ (anksčiau „Taxify“) atžvilgiu svaidosi kai kurie lietuviai, nusivylę, kad garsiai išreklamuota nuolaida jiems pritaikyta nebuvo. Pačios įmonės atstovai ramina: jeigu mokėti daugiau už kelionę teko dėl techninės klaidos, galima tikėtis pinigų susigrąžinimo.

REKLAMA

Neseniai „Bolt“ persivadinusi buvusi „Taxify“ programėlė klientams šios savaitės pradžioje pranešė, kad visą trečiadienį, kovo 13 d., bus taikoma 50 proc. nuolaida vienai kelionei nuo 6 val. ryto iki pat dienos pabaigos. Pažymėta, kad maksimalus nuolaidos dydis negali viršyti 2,5 euro.

Tačiau patraukli akcija nudžiugino ne visus. Kai kurie „Bolt“ pasiūlymu pasinaudoję keleiviai socialiniuose tinkluose skundžiasi po kelionės likę nusivylę, nes jokia mažesnė kaina jiems pritaikyta nebuvo.

REKLAMA
REKLAMA

„Aš taip pat vakar negavau jokios nuolaidos ir jokio atsakymo kodėl. Ir mano draugė negavo, nors abi atsiskaitėme kortelėmis. Panašu į gudriai susuktą aferą“, – „Bolt“ paskyroje feisbuke dėsto viena moteris.

REKLAMA

Tuo tarpu kai kurie vartotojai tikina, kad „Bolt“ pasinaudojo būtent dėl išreklamuotos akcijos, bet liko it musę kandę.

„Važiavau su „Taxify“ („Bolt“) vien dėl to, kad buvo išreklamuota apie nuolaidą. Pasibaigus kelionei gavau žinutę, ne tai, kad su pritaikyta 2,5 eurų nuolaida, bet dar dviguba kaina, nei kad turėjau mokėti.

Programėlė rodė 3,2 euro, su pritaikyta nuolaida turėjau mokėti 1,6 euro. Nuo kortelės buvo nuskaičiuota 5,8 euro. Kamščių tikrai nebuvo, tad galite net nebandyti argumentuoti, kad eismo grūstys išaugino kainą. Ko durninate žmones? Ar žinote, kad yra skiriamos baudos už vartotojus klaidinančią reklamą?“, – minėtoje programėlės paskyroje siuto kita „Bolt“ klientė.

REKLAMA
REKLAMA

Pinigus atgaus? 

Paties „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius tv3.lt aiškino, kad minėtoji akcija buvo taikoma tik mokėjimą kortele pasirinkusiems žmonėms. Paminėjus, kad skundžiasi ir ne grynaisiais už kelionę mokėję klientai, įmonės atstovas atskleidė, kaip jie galėtų atgauti permokėtus pinigus.

„Pas mus didžioji dalis klientų atsiskaito kortele ir problemų jiems nesukėlė. Bet negalima 100 proc. atmesti, kad kažkur įvyko techninė klaida, nebuvo atnaujinta programėlė ar panašiai.

Jeigu pas mus kreipiasi kažkas iš klientų ir matome, kad vartotojas buvo pasirinkęs teisingą mokėjimo būdą, ir važiavo nustatytu akcijos laikotarpiu, tai pritaikome kompensaciją: atsiunčiame nuolaidos kodą, kurį žmogus gali panaudoti kada jam reikia“, – teigė A. Pacevičius.

Tarptautinė pavėžėjimo paslaugų platforma „Taxify“ pranešė keičianti pavadinimą į „Bolt“ kovo pradžioje. Įmonė taip pat pranešė apie plėtros planus Lietuvoje artimiausiu metu. Šiuo metu programėlė veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje, o netrukus „Bolt“ paslaugos bus pasiūlytos Alytuje, Jonavoje, Marijampolėje, Utenoje, Mažeikiuose ir kituose mažesniuose šalies miestuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų