REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
69
Daugiau nei metus Vilniuje veikiantis „Benedikto turgus“ (nuotr. Fotodiena.lt)

Estetiška išvaizda kartais verslui gali pakišti koją. Tuo įsitikinę daugiau nei metus sostinėje veikiančio „Benedikto turgaus“ atstovai ir nuomininkai. Jie kone vienbalsiai tikina, kad kainos čia beveik nesiskiria nuo kitų Vilniaus turgaviečių, o kartais būna ir mažesnės. Nepaisant to, tradiciniam turgui nebūdinga aplinka kai kuriems pirkėjams sudaro įvaizdį, kad čia viskas išskirtinai brangu, todėl ir užsukti neverta.

69

Estetiška išvaizda kartais verslui gali pakišti koją. Tuo įsitikinę daugiau nei metus sostinėje veikiančio „Benedikto turgaus“ atstovai ir nuomininkai. Jie kone vienbalsiai tikina, kad kainos čia beveik nesiskiria nuo kitų Vilniaus turgaviečių, o kartais būna ir mažesnės. Nepaisant to, tradiciniam turgui nebūdinga aplinka kai kuriems pirkėjams sudaro įvaizdį, kad čia viskas išskirtinai brangu, todėl ir užsukti neverta.

REKLAMA

Praėjusių metų vasarį duris atvėrusio „Benedikto turgaus“ vadovė Ilona Drabavičienė pripažįsta, kad kalbų, jog ši prekybos vieta yra itin brangi, girdėjusi ne kartą.

„Bet kaip tik neseniai lyginau kainas tam tikrų prekių įvairiuose turguose, tikrai mitas, kad esame labai brangūs. Ko gero taip yra todėl, kad turgus išvaizdus. Taip, yra prekių, kurios brangesnės, bet tai tokios, kurių nerasite niekur kitur. Na, pavyzdžiui, itališki sūriai.

REKLAMA
REKLAMA

Jeigu paimsime lietuvišką mėsos, žuvies produkciją ar daržoves pas mus ir kituose turguose, tai kainos „Benedikto turguje“ tikrai nebus aukštesnės. Kokie ekologiški kiaušiniai gali būti prekybos tinkluose net brangesni. Aišku, jeigu lyginsime su lenkiška produkcija, tai, žinoma, kainos pas mus aukštesnės“, – aiškina I. Drabavičienė.

REKLAMA

Pašnekovės teigimu, dažniausiai „Benedikto turguje“ perkamų prekių trejetą sudaro mėsos produktai, žuvis ir daržovės.

Pasak I. Drabavičienės, atidarant turgų planuota, kad per metus jį aplankys apie pusė milijono žmonių. Tačiau esą šis skaičius jau viršytas. Tiesa, kiek konkrečiai, turgaus vadovė nedetalizavo.

„Kiekvieną dieną apsipirkimų kiekis auga, nes turime labai gerus nuomininkus, pas kuriuos traukia pirkėjai iš viso Vilniaus. Šiuo metu turguje veikia apie 50 prekybininkų. Negaliu neigti, turėjome ir nuomininkų kaitą, ypač prieš praėjusį vasaros sezoną. Bet viskas buvo sustyguota, kai kurie nuomininkai net išsiplėtė. Kaita buvo nedidelė, be to, ji turguose yra įprastas dalykas“, – tikina I. Drabavičienė.

REKLAMA
REKLAMA

Paklausta, ar turgus neplanuoja plėtros, pašnekovė pripažino, kad nors būta pasiūlymų tokio tipo prekybos vietą atidaryti Kaune ir Rygoje, bet kol kas bus apsiribota tik veikla Vilniuje.

„Šis projektas dar jaunas, įsibėgėjantis“, – sako „Benedikto turgaus“ vadovė.

Naujų klientų trūksta 

Tiesa, turgaus atstovų optimizmas kai kuriems jo nuomininkams nėra toks būdingas. Štai mėsos gaminius minėtame turguje parduodančios įmonės „Kadaginė“ atstovas Valeras Tamošiūnas tv3.lt sakė, kad pirkėjų srautai yra per maži.

„Daug turguje prekiavusių žmonių užsidarinėjo pastaruoju metu, nuo Naujųjų metų vos ne pusė užsidarė. Aišku, nauji žmonės ateina, bet neaišku, kiek jie išsilaikys“, – aiškino mėsa turguje prekiaujantis vyriškis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pats „Kadaginės“ pardavėjas tikina klientų stygiumi negalintis skųstis, nemažai jų yra pastovūs. Bet nauji pirkėjai užsuka retai.

„Pas mane žmonės ateina, paragauja, grįžta vėl ir kitiems pasako. Tai geriausia reklama, kuri veikia. Tačiau ne visi tokiu principu dirba. Būna atsidaro žmonės maitinimo vietą čia. Ir jeigu klientui vieną kartą atneša barščius šaltus tai nieko, bet jei ir antrą, ir trečią, tai ir praeina noras žmonėms ateiti į tokias vietas“, – teigė V. Tamošiūnas.

Klausia, kada ateis į centrą 

Dar vieni „Benedikto turgaus“ prekeiviai, žuvų rūkymu užsiimantis „Plekšnė Migloje“ kolektyvas, įvardijo kitas silpnąsias turgaus vietas.

REKLAMA

„Yra nepatogus įvažiavimas ir išvažiavimas, nes nėra apsisukimo, dėl to skundžiasi nemažai klientų. Kadangi nemažai pirkėjų pas mus atvažiuoja iš centro, tai sulaukiame ir klausimų, kada įsikursime centre. Be to, trūksta komunikacijos iš paties turgaus pusės, jis į tai mažokai investuoja“, – sako „Plekšnė Migloje“ įkūrėjas ir vadovas Martynas.

Vis dėlto, jis teigia pastebintys, kad šiuo metu pirkėjų turgus pritraukia jau daugiau nei anksčiau.

„Srautai didėja, gal pradžioje buvo ne taip, kaip tikėjomės. Gali kai kas susidaryti klaidingą įspūdį, kad čia viskas brangu. Bet, pavyzdžiui, mūsų rūkytos žuvies kainos atitinką vidurkį Vilniaus mieste“, – teigia Martynas.

Pasak pašnekovo, vietos brangumo įspūdį neabejotinai sudaro sutvarkyta turgaus aplinka. Tai esą kai kuriuos žmones net gali atbaidyti nuo apsilankymo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų