REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bankų noras kuo greičiau visas paslaugas teikti elektroninėje erdvėje kelia nepatogumus socialiai pažeidžiamiausiems žmonėms. Taip tikino tv3.lt studijoje viešėjęs Lietuvos bankų klientų asociacijos vadovas Rūtenis Paukštė, kuris pateikė ir vieną konkretų pavyzdį.

Bankų noras kuo greičiau visas paslaugas teikti elektroninėje erdvėje kelia nepatogumus socialiai pažeidžiamiausiems žmonėms. Taip tikino tv3.lt studijoje viešėjęs Lietuvos bankų klientų asociacijos vadovas Rūtenis Paukštė, kuris pateikė ir vieną konkretų pavyzdį.

REKLAMA

„Atleiskite, bet mūsų žmonės ne visada turi tualetą namuose, o kalbėti apie internetą tokiems žmonėms dar sunkiau. Mes europiečio teisę žmogui naudotis banko sąskaita esame labai apriboję“, – tikino R. Paukštė.

Jam oponavo kitas pokalbio dalyvis – Lietuvos bankų asociacijai vadovaujantis Mantas Zalatorius. Anot jo, skaičius žmonių, kurie banko paslaugomis naudojasi telefone arba kompiuteryje, auga itin sparčiai. Tiesa, jis pripažino, kad apie pusė milijono Lietuvos gyventojų vis dar reikalus tvarkosi fiziniuose bankų skyriuose.

„Dėl to bankai vis dar turi savo skyrius, žinodami, kad internetine bankininkyste nesinaudoja apie 0,5 milijono žmonių. Jie supranta savo socialinę atsakomybę, todėl visiškai skyrių neuždaro“, – teigė M. Zalatorius.

REKLAMA
REKLAMA

Jis teigė nematantis nieko blogo ir vieno iš didžiųjų bankų eksperimente, pagal kurį žmonės banko skyriuje nėra priimami be išankstinės rezervacijos. Esą ir prieš vizitus pas gydytojus reikia užsiregistruoti.

REKLAMA

Vis dėlto, tai, kaip į elektroninę erdvę besikeliantys bankai apkartina senjorų gyvenimus, transliacijoje buvo iliustruota konkrečiu gyvenimišku pavyzdžiu.

„Situacija: Baltupiuose 80 metei senjorei bankomatas suvalgė kortelę, o ji ėjo pirkti vaistų ir maisto. Žmogus stovi lauke, verkia, o oras irgi nedžiugino, ji nežinojo ką daryti.

Aplinkui stovėję žmonės puolė skambinti bankui ir su kuo jie susidūrė? Pirmiausiai buvo telefone pranešta, kad už pokalbio minutes reiks mokėti, reikia identifikavimo priemones naudoti. O moteriškei dingo kortelė ir tai yra problema. Todėl banko skyrių uždarinėjimas sukelia didelių problemų, kai jie negali ateiti kada reikia“, – įsitikinęs R. Paukštė.

Daugiau apie tai, kokius priekaištus bankams žeria klientai, ar Lietuvoje yra per didelė švediškų bankų koncentracija, ir tai, ar banko sąskaitose internete esantys pinigai saugūs, galite išgirsti tv3.lt vaizdo įraše:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų