REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos oro erdvėje daugėjant skrydžių, svarstoma, kaip padidinti oro erdvės pralaidumą, teigia valstybės įmonė „Oro navigacija“.

Lietuvos oro erdvėje daugėjant skrydžių, svarstoma, kaip padidinti oro erdvės pralaidumą, teigia valstybės įmonė „Oro navigacija“.

REKLAMA

„Įvertinant augantį skrydžių skaičių ir ruošiantis kitų metų galimam skrydžių augimui, įmonė artimiausiu metu sieks pertvarkyti oro erdvės struktūrą. Analizuojamos galimybės atidaryti papildomus skrydžių valdymo sektorius“, – pranešime teigė įmonės generalinis direktorius Mindaugas Gustys.

Birželį jau įdiegtas papildomas skrydžių valdymo sektorius – viršutinė Lietuvos oro erdvė, siekianti nuo 10 iki 20 km, buvo padalyta į du sektorius. Pasak bendrovės, tai leido padidinti viršutinės oro erdvės pralaidumą dvigubai – iki 90 orlaivių per valandą – ir išvengti galimų lėktuvų užlaikymų.

Šiemet „Oro navigacija“ aptarnavo 204,2 tūkst. skrydžių – 10 proc. daugiau nei pernai sausį-rugsėjį. Tris ketvirtadalius jų sudarė tranzitiniai skrydžiai – 9,7 proc. daugiau.

REKLAMA
REKLAMA

Vien rugsėjį Lietuvos oro erdvėje aptarnauta 24,7 tūkst. skrydžių – 6,5 proc. daugiau nei pernai rugsėjį, iš jų tranzitinių – 18,9 tūkst. (8,2 proc. daugiau).

REKLAMA

Daugiausia skrydžių Lietuvos oro erdvėje šiemet atliko 5 bendrovės: Suomijos „Finnair“, Latvijos „Air Baltic“, Rusijos „Aeroflot“, Vokietijos „Lufthansa“ ir Airijos „Ryanair“. Rusijos „Rosija“ nukrito į šeštą vietą, penktąją užleisdama „Ryanair“.

Lietuvos oro erdvę į savo maršrutus yra įtraukusios daugiau kaip 900 oro bendrovių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų