Išnykti arba išlikti: kaip technologijų amžiuje turi keistis televizija?

Sparčiai tobulėjančios skaitmeninės technologijos – malonumas vartotojui, bet iššūkis verslui, ypač televizijai. Į pokyčius nereaguojantys verslai pasmerkti išnykti, o gebantys prisitaikyti – patraukti vartotoją. Kokie iššūkiai laukia televizijos, kai internetas patraukia vis daugiau lojalių žiūrovų, ir kaip prie jų prisitaikyti?

Pierre Danon (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)
61

„Technologiniai pokyčiai veikia absoliučiai visas industrijas – energetiką, leidybą, o ypač žiniasklaidą. Vienas pagrindinių šiuolaikinės televizijos konkurentų – „Netflix“ platforma, pasiūliusi vartotojui galimybę turinį žiūrėti bet kur ir bet kada“, – technologijų ir verslumo konferencijoje „Switch“ ketvirtadienį kalbėjo Pierras Danonas, „All Media Baltics“ valdybos pirmininkas.

REKLAMA

Verslininko teigimu, žiniasklaidos verslas turi būti pasiruošęs įvairių rūšių pokyčiams. Pirmasis jų – reklama. Skaitmeniniame amžiuje visas verslas turi pasimokyti iš reklamos inovatorių „Google“ ir „Facebook“, parduodančių nebe produktą, o paspaudimus, verslus ir radikaliai pakeitusius reklamos modelį.

(61 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Technologijų konferencija „SWITCH“

„Kitas skaitmeninis pokytis – žmonės renkasi televiziją žiūrėti nebe tik per televizorių, dėl technologinių laimėjimų jiems atsivėrė įvairių naujų galimybių. Šiandien žmonės turinį nori matyti bet kur ir bet kada. Skaitmeninis verslas padarė tai įmanoma. Vadinamasis „video on demand“ nepakeitė tikrosios televizijos, tačiau praplėtė jos galimybes. „Netflix“ puikiai perprato šią galimybę, todėl pritraukė šimtus milijonų vartotojų, nes suprato, kad svarbiausia sukurti tarsi milžinišką puikaus turinio biblioteką, kurią jų vartotojai galėtų pasiekti per absoliučiai visas savo turimas technologijas, kada to nori“, – konferencijoje sakė P. Danonas.

Trečiasis pokytis – rinkodara. Technologijos ir skaitmenizacija suteikė galimybę pasiekti kiekvieną savo vartotoją asmeniškai, o ketvirtasis pokytis – dirbtinis intelektas – padeda perprasti savo vartotoją ir pasiūlyti jam būtent tai, kas jam tikrai patiks.

„Kai pagalvoji apie skaitmeninių technikių suteikiamas galimybes rinkodarai, net sunku patikėti, kiek mes visko žinome. Verslas dabar puikiai perpranta savo vartotoją, jei matome, kad jūs atidžiai žiūrite sportą, siūlome jums sporto reklamas. Jei sportas jums nepatinka, sporto reklamomis jūsų nekamuosime. Tuo metu dirbtinis intelektas mums padeda dar geriau suprasti savo vartotoją, nes sako – šis asmuo žiūrėjo šį filmą, jam gali patikti šitas filmas“, – kalbėjo P. Danonas.

REKLAMA

Išlikti arba išnykti

Verslininko teigimu, verslui yra trys būdai reaguoti į išvardintus pokyčius nuo stagnacijos iki absoliučios transformacijos.

„Gali nedaryti nieko, šis būdas buvo labai populiarus prieš dešimtmetį. Tokių pavyzdžių matau daug lietuviškos žiniasklaidoje. Laikraščiuose. Antrasis būdas – pradėti kelionę link pokyčių. Lietuva puikiai prie to prisitaikė, čia daugybė žmonių supranta, kaip pasikeisti. Tačiau manau, kad to neužtenka, reikia visiškai transformuotis“, – teigė P. Danonas.

Jis pažymi, kad TV3 visai neblogai pradėjo kelionę link pokyčių ir transformacijos, nes tam tikru atsakė „Netflix“ platformai ir savo vartotojams pradėjo siūlyti turinį, kurį jie gali pasiekti bet kur ir bet kada.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų