Pierre Danon (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Pierre Danon (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Sparčiai tobulėjančios skaitmeninės technologijos – malonumas vartotojui, bet iššūkis verslui, ypač televizijai. Į pokyčius nereaguojantys verslai pasmerkti išnykti, o gebantys prisitaikyti – patraukti vartotoją. Kokie iššūkiai laukia televizijos, kai internetas patraukia vis daugiau lojalių žiūrovų, ir kaip prie jų prisitaikyti?

REKLAMA

„Technologiniai pokyčiai veikia absoliučiai visas industrijas – energetiką, leidybą, o ypač žiniasklaidą. Vienas pagrindinių šiuolaikinės televizijos konkurentų – „Netflix“ platforma, pasiūliusi vartotojui galimybę turinį žiūrėti bet kur ir bet kada“, – technologijų ir verslumo konferencijoje „Switch“ ketvirtadienį kalbėjo Pierras Danonas, „All Media Baltics“ valdybos pirmininkas.

Verslininko teigimu, žiniasklaidos verslas turi būti pasiruošęs įvairių rūšių pokyčiams. Pirmasis jų – reklama. Skaitmeniniame amžiuje visas verslas turi pasimokyti iš reklamos inovatorių „Google“ ir „Facebook“, parduodančių nebe produktą, o paspaudimus, verslus ir radikaliai pakeitusius reklamos modelį.

„Kitas skaitmeninis pokytis – žmonės renkasi televiziją žiūrėti nebe tik per televizorių, dėl technologinių laimėjimų jiems atsivėrė įvairių naujų galimybių. Šiandien žmonės turinį nori matyti bet kur ir bet kada. Skaitmeninis verslas padarė tai įmanoma. Vadinamasis „video on demand“ nepakeitė tikrosios televizijos, tačiau praplėtė jos galimybes. „Netflix“ puikiai perprato šią galimybę, todėl pritraukė šimtus milijonų vartotojų, nes suprato, kad svarbiausia sukurti tarsi milžinišką puikaus turinio biblioteką, kurią jų vartotojai galėtų pasiekti per absoliučiai visas savo turimas technologijas, kada to nori“, – konferencijoje sakė P. Danonas.

Trečiasis pokytis – rinkodara. Technologijos ir skaitmenizacija suteikė galimybę pasiekti kiekvieną savo vartotoją asmeniškai, o ketvirtasis pokytis – dirbtinis intelektas – padeda perprasti savo vartotoją ir pasiūlyti jam būtent tai, kas jam tikrai patiks.

REKLAMA

„Kai pagalvoji apie skaitmeninių technikių suteikiamas galimybes rinkodarai, net sunku patikėti, kiek mes visko žinome. Verslas dabar puikiai perpranta savo vartotoją, jei matome, kad jūs atidžiai žiūrite sportą, siūlome jums sporto reklamas. Jei sportas jums nepatinka, sporto reklamomis jūsų nekamuosime. Tuo metu dirbtinis intelektas mums padeda dar geriau suprasti savo vartotoją, nes sako – šis asmuo žiūrėjo šį filmą, jam gali patikti šitas filmas“, – kalbėjo P. Danonas.

Išlikti arba išnykti

Verslininko teigimu, verslui yra trys būdai reaguoti į išvardintus pokyčius nuo stagnacijos iki absoliučios transformacijos.

„Gali nedaryti nieko, šis būdas buvo labai populiarus prieš dešimtmetį. Tokių pavyzdžių matau daug lietuviškos žiniasklaidoje. Laikraščiuose. Antrasis būdas – pradėti kelionę link pokyčių. Lietuva puikiai prie to prisitaikė, čia daugybė žmonių supranta, kaip pasikeisti. Tačiau manau, kad to neužtenka, reikia visiškai transformuotis“, – teigė P. Danonas.

Jis pažymi, kad TV3 visai neblogai pradėjo kelionę link pokyčių ir transformacijos, nes tam tikru atsakė „Netflix“ platformai ir savo vartotojams pradėjo siūlyti turinį, kurį jie gali pasiekti bet kur ir bet kada.

„Dabar galėsite visas savo programas pamatyti bet kur – telefone, planšetiniame kompiuteryje, o tai sukuria visišką laisvę mūsų vartotojui“, – tv3.lt sakė P. Danonas.

Rugsėjo 20 d. žiniasklaidos įmonių grupė „All Media Baltics“ atnaujino savo prekės ženklų krepšelį ir praneša apie kuriamą pažangią skaitmeninę platformą, kuri pakeis TV žiūrėjimo įpročius Baltijos šalyse. Nauja vieninga žiniasklaidos platforma apjungs „All Media Baltics“ grupės TV turinį ir paslaugas vienoje vietoje.

REKLAMA

Nemokamo turinio paslauga jau yra pasiekiama tiek internete, tiek per mobiliąją programėlę. Iki Kalėdų ji bus papildyta naujomis funkcijomis, pavyzdžiui, prenumeratos galimybe, leidžiančia žiūrėti „TVPlay Premium“ (anksčiau „Viaplay“) turinį, taip pat bus galima matyti realiuoju laiku transliuojamus TV kanalus.

„Nauja „TVPLay“ platforma reiškia, kad TV3 žiūrovams bus dar patogiau žiūrėti mūsų laidas. Šiandien visi skaičiai rodo, kad televizija ir internetas yra sąjungininkai, nes leidžia mums prisitaikyti prie žiūrovo poreikių. Jie gali žiūrėti mėgstamas laidas kada nori, per bet kokį įrenginį. O toks ir yra mūsų tikslas“, – tv3.lt sakė TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

[email protected]

Naujienų portalo tv3.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB All Media Lithuania sutikimo draudžiama.

Top Video

Kraupi žmogžudystė Palangoje: aiškėja šiurpaus nusikaltimo detalės
DABAR RODOMA
Kraupi žmogžudystė Palangoje: aiškėja šiurpaus nusikaltimo detalės
DABAR RODOMA
Vilnietės kruopose – nelaukti svečiai
DABAR RODOMA
Vėlinės šiemet kainuos daugiau: vien žvakės brango 70-80 centų
DABAR RODOMA
Mirtinos ligos židinys Kaune: gyventojams iškilo didelė grėsmė
DABAR RODOMA
Jonavos rajono gyventojai negali atsigauti po vilkų antpuolio
DABAR RODOMA
Jaunos moters tragedija: praradęs žmoną vilnietis protu nesuvokia ligoninės veiksmų
DABAR RODOMA
Tai, dėl ko žiūrime krepšinį: Chriso Kramerio dėjimas iš visų kamerų
DABAR RODOMA
Skaudūs lietuvės išgyvenimai gimdymo palatoje: tokie daktarai dirbti negali
DABAR RODOMA
„X Faktoriaus“ dalyvės stiprybė gali būti pavyzdžiu: paprasčiausių dalykų teko mokytis iš naujo
DABAR RODOMA
Sąjūdžio mitingas Vingio parke: ką tautai pažadėjo Algirdas Brazauskas?
GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI
REKLAMA

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Tadas Povilauskas (nuotr. tv3.lt)
Dietologai ir mitybos ekspertai dėl to, ko gero, nė kiek nesidžiaugia. Ne itin tai džiugina ir cukrinių runkelių augintojus bei baltojo cukraus gamintojus. Tačiau faktas lieka ...
Padėvėtų drabužių parduotuvė (nuotr. 123rf.com)
Didžiosios prekybos drabužiais bendrovės mažina bendrą turimų parduotuvių skaičių, jas keisdamos didesnio ploto parduotuvėmis, dažniausiai žinomuose prekybos centruose, teigia ...
Finansai (nuotr. 123rf.com)
Lietuva Pasaulio ekonomikos forumo konkurencingumo reitinge smuko dviem pakopomis žemyn ir užėmė 40 vietą. Estijai šiemet atiteko 32, o Latvija – 42 pozicija (2017 metais – ...
Kylančios kuro kainos dar gali nustebinti (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)
Kylančios kuro kainos dar gali nustebinti Kuro kainos kyla: kas laukia ateityje?/Ar teks mokėti daugiau/Gali tekti mokėti dar daugiau
(nuotr. Fotodiena.lt)
Anksčiau nei planuota pabaigus Lietuvos jungties su Švedija „NordBalt“ remontą elektros kainos praėjusią savaitę mažėjo visose Baltijos šalyse. Lietuvoje praėjusią savaitę, ...
REKLAMA

Top Video

Kraupi žmogžudystė Palangoje: aiškėja šiurpaus nusikaltimo detalės
DABAR RODOMA
Kraupi žmogžudystė Palangoje: aiškėja šiurpaus nusikaltimo detalės
DABAR RODOMA
Vilnietės kruopose – nelaukti svečiai
DABAR RODOMA
Vėlinės šiemet kainuos daugiau: vien žvakės brango 70-80 centų
DABAR RODOMA
Mirtinos ligos židinys Kaune: gyventojams iškilo didelė grėsmė
DABAR RODOMA
Jonavos rajono gyventojai negali atsigauti po vilkų antpuolio
DABAR RODOMA
Jaunos moters tragedija: praradęs žmoną vilnietis protu nesuvokia ligoninės veiksmų
DABAR RODOMA
Tai, dėl ko žiūrime krepšinį: Chriso Kramerio dėjimas iš visų kamerų
DABAR RODOMA
Skaudūs lietuvės išgyvenimai gimdymo palatoje: tokie daktarai dirbti negali
DABAR RODOMA
„X Faktoriaus“ dalyvės stiprybė gali būti pavyzdžiu: paprasčiausių dalykų teko mokytis iš naujo
DABAR RODOMA
Sąjūdžio mitingas Vingio parke: ką tautai pažadėjo Algirdas Brazauskas?

TELEVIZIJA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų