REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
6
Luminor (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Banko „Luminor“ klientai jau dvi dienas iš eilės pinigus pervesti gali tik kitiems „Luminor“ klientams.

6

Banko „Luminor“ klientai jau dvi dienas iš eilės pinigus pervesti gali tik kitiems „Luminor“ klientams.

REKLAMA

Kol klientai piktinasi, kad negali nei gauti pinigų iš kitų bankų, nei pervesti, pats bankas atsiprašo ir teigia, kad „deda visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti“.

„Luminor“ puslapyje rašoma, kad tiek vakar, tiek šiandien, dėl techninių kliūčių yra nevykdomi „Luminor“ klientų įeinantys ir išeinantys pervedimai eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus bei tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų.

Įprastiniai mokėjimai vyksta tik tarp buvusių DNB klientų „Luminor“ viduje.

Primename, kad savaitgaliais pinigai taip pat nėra įskaitomi tarp skirtingų bankų. Tad, geriausiu atveju, „Luminor“  klientai pinigų sulauks ar išsiųs tik pirmadienį.

REKLAMA
REKLAMA

Panašu, kad pats bankas šiuo metu nežino, kuomet tiksliai bus išspręsta problema. 

„Kartu su mus aptarnaujančiu banku-korespondentu dedame visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti ir atsiprašome klientų dėl nepatogumų. Mes nuolat informuosime apie situaciją bei pervedimų būklę. „Luminor“ klientai papildomą informaciją apie pervedimų būklę gali rasti prisijungę prie savo interneto banko“, - teigia „Luminor“ atstovė spaudai Giedrė Bielskytė.

REKLAMA

Atnaujinta 17.20 val. 

Penktadienį, į darbo dienos pabaigą, bankas „Luminor“  pranešė, kad problemos vis dar nepavyko išspręsti: mokėjimai vis dar sutrikę, bankas klientų užklausas nagrinės ir savaitgalį

„Apgailestaudami pranešame, kad šiandien „Luminor|DNB“ klientų mokėjimai nebuvo įvykdyti. Tai yra išskirtinė situacija mūsų banke, kuomet sutrikus mus aptarnaujančio banko – korespondento IT sistemoms, nuo gegužės 24 d. negalime įvykdyti ir gauti pervedimų. Situacija yra sprendžiama aukščiausiu su inicidentu susijusių partnerių lygiu, o „Luminor“ banko vadovai skiria visus įmanomus resursus ir deda visas pastangas, kad įprastas pervedimų rėžimas būtų kuo greičiau atstatytas.

Gegužės 25 d. darytus pervedimus klientai gali atšaukti prisijungę prie savo interneto banko. Gegužės 24 d. pervedimai bus atlikti iš karto išsprendus techninius sutrikimus. Kiekvieną kliento užklausą ir skundą nagrinėsime individualiai, visus klientų klausimus spręsime bei tvarkysime ir šeštadienį bei sekmadienį“, - rašoma „Luminor“ pranešime spaudai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų