REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
109
„Viskas įskaičiuota“ atostogos virto košmaru: perspėja ir kitus keliautojus (nuotr. skaitytojo)

Nemenką sumą sumokėjus už „viskas įskaičiuota“ atostogas natūraliai tikimasi, kad bus galima iki sočios prisiilsėti. Vis dėlto galima ir nusvilti. Skaitytoja pasidalino istorija, kaip iš žinomo kelionių organizatoriaus įsigyta kelionė į penkių žvaigždučių viešbutį virto tikru košmaru.

109

Nemenką sumą sumokėjus už „viskas įskaičiuota“ atostogas natūraliai tikimasi, kad bus galima iki sočios prisiilsėti. Vis dėlto galima ir nusvilti. Skaitytoja pasidalino istorija, kaip iš žinomo kelionių organizatoriaus įsigyta kelionė į penkių žvaigždučių viešbutį virto tikru košmaru.

REKLAMA

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi skaitytoja Inga (tikrasis moters vardas ir pavardė redakcijai – žinomi). Ji pasakoja, kad visus metus taupė ilgai lauktoms atostogoms. Kovo mėnesį už maždaug 1030 eurų jį įsigijo „viskas įskaičiuota“ kelionę sau ir keturmečiui sūnui į Graikiją, Rodo salą iš „Tez Tour“ kelionių organizatoriaus. Rinkdamasi kelionę ji kreipėsi į kelionių agentę, kad ši pasiūlytų viešbutį su visais patogumais. Deja, informacijos, jog viešbutis yra statybų būklėje, ji teigia nesulaukusi.

„Negyvenu turtingai, taupiau visus metus. Norėjom su vaiku pailsėti. Skridau į „Lindos Royal“ penkių žvaigždučių viešbutį. Jis skirtas šeimų poilsiui. Tą viešbutį ir pasirinkau dėl to, kad norėjau komforto, nesukti galvos ir man labai patiko aprašymas: daug animatorių, programos vyksta, žaidimai, kalneliai. Gražiai atrodė. Ir dabar tą patį parašymą galima rasti gražų“, – naujienų portalui tv3.lt pasakoja moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Į kelionę Inga turėjo išvykti gegužės 7 dieną. Pasak jos, savaitę prieš ji gavo laišką, kuriame teigiama, kad atvykus į Rodą vieną naktį teks apsistoti kitame viešbutyje – „Lindos Imperial“. Kodėl – priežastis nenurodyta.

REKLAMA

„Nesukau sau galvos, nes tik vienai dienai. Iš agentės supratau, kad mano viešbutis perpildytas. Galbūt nėra galimybių apsistoti. Atvykome į tą „Imperial“ viešbutį, jos normalus, dirbantis. Pavalgėme, atsigėrėme. Tiek, kad lagaminų neišsikrausi, nes kitą rytą iš karto kitur važiuoti. Į tokią pačią situaciją pateko ir dar dvi lietuvės. Kitą dieną mus keturis pervežė į mūsų viešbutį „Lindos Royal“. Bet kai atvežė, apėjom, pamatėm viską ir net atsisėdome.

Skambinam gidui, sakome kad mes jūsų laukiame, kad kuo greičiau atvažiuotų, nes mes nepatenkintos šita situacija, čia nesąmonė, atvažiuokite greičiau ir pažiūrėkite kaip čia viskas vyksta. Jis greitai susisuko, per 30 minučių atvažiavo, su gidu apėjome teritoriją. Jis sako, kad taip neturėtų būti, nes viešbutis pats teigia, kad pilnumoje veikia, gali svečius priimti. Viešbutis nepasiruošęs priimti svečių, nes jis pilnumoje renovuojamas. Ne korpusai, ne dalinai, bet renovuojamas iš vidaus ir iš išorės. Tas baseinas, kaip nupiešta su kalneliais, statybininkai jį špakliuoja dar tik kol kas. Maža to, aplinkui statybos. Gyventojai visi, kurie atvažiuodavo iš karto išvykdavo“, – istorija dalinasi skaitytoja.

REKLAMA
REKLAMA

Keliautojoms atsisakius gyventi tame viešbutyje, jos buvo pervežtos į kitą. Tačiau, kaip pasakoja moteris, kitą dieną ir vėl krautis lagaminus ir vėl važiuoti į joms numatyta viešbutį, o vakare vėl su daiktais važiuoti į kitą. Pasak jos, toks gyvenimas „ant lagaminų“ tęsėsi net 5 dienas. Likusias dvi, kadangi pakaitiniame viešbutyje nebebuvo vietos, teko apsistoti numatytame „Royal“.

„Mes tik to ir prašėme, apsistoti tame „Imperial“. Jie teigė, kad nėra vietų, jis perpildytas, o kada mūsiškiame viešbutyje viskas gerai ir iš vis važiuokite ten, kur pirkot, o ko čia geriau norit nei pirkot. Dar kai atvažiavom sako ko jūs norit dar ne sezonas. Tai palaukti arba įspėkit, arba kodėl aplinkui kiti veikia. Skaudžiausia buvo, kad niekas nepriėjo, niekas neatsiprašė. „Tez tour“ visą savaitę nesprendė to, nepalaikė ryšio. Visą savaitę man tik siūlė atgal ten grįžti. Su vaiku pirmyn atgal, tą lagaminą tampyti ir keturmetis vaikas bliaunantis. Ir tos moterys naktimis nemiegojo ir aš, nes nežinai, kur ryte reikės dėtis“, – tikino ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Moteris pridėjo, kad viešbutis buvo tokioje būklėje, jog net neatitiko saugos reikalavimų: kyšojo kabeliai, mėtėsi grąžtai. O nakvojant paskutines naktis renovuojamame viešbutyje nė balkono neatsidarysi, nes nuo vykstančių statybų į kambarį veržėsi dulkių debesis.

„Tez Tour“: turistės negyveno renovuojamose dalyse

Kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė pasakoja kiek kitokią įvykių seką. Pasak jos, klientės didžiąją kelionės dalį – 5 nakvynes – ir gyveno kitame viešbutyje – „Lindos Imperial“. Kadangi kituose panašiuose viešbučiuose vietų nebuvo, turistės 2 naktims buvo perkeltos į jų įsigytą viešbutį „Lindos Royal“, o viešbutis ir „Tez Tour“ atstovai šalyje darė viską, kad turistės liktų patenkintos.

REKLAMA

„Prieš apsistodamos viešbutyje „Lindos Imperial“ turistės buvo įspėtos, jog ten įsikurs iki gegužės 11 dienos, o vėliau joms bus pasiūlyta kita lygiavertė apgyvendinimo alternatyva. To priežastis – viešbutyje „Lindos Imperial“ nuo 11–os dienos tiesiog nėra vietos – visi numeriai rezervuoti iš anksto.

Kadangi turistės prašėsi paliekamos viešbutyje „Lindos Imperial“, stengėmės atsižvelgti į jų norus – viešbutis pakartotinai tikrino savo galimybes patenkinti mūsų poilsiautojų lūkesčius, buvo ieškoma lygiavertė alternatyva. Dėl didelio viešbučių užimtumo tokių galimybių neatsirado ir gegužės 12 dieną turistės buvo perkeltos į jų užsakytą „Lindos Royal“ viešbutį. Minimas viešbutis nėra remontuojamas. Taip sutapo, jog šalia viešbučio vyksta statybos bei vykdoma dalinė papildomų viešbučio pastatų renovacija. Ši informacija yra pateikta www.teztour.lt svetainėje, prie viešbučio aprašymo.

REKLAMA

Kadangi šis metas yra tik sezono pradžia ir būna, kad sezono pradžioje viešbučiai dar vykdo pasiruošimo ar kosmetinio remonto darbus. Tačiau turistės negyveno renovuojamuose pastatuose – jos buvo netoliese“, – naujienų portalui tv3.lt susidariusią situaciją komentavo I. Aukštuolytė. Ar dėl tokios situacijos moteriai bus grąžinti pinigai kol kas neaišku. „Tez Tour“ atstovės teigimu, gavus pretenziją ji bus nagrinėjama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų