REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektroninės prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis startuolį „Barbora“ Lietuvoje valdanti bendrovė „Radas“ įsigijo „Maximos“ elektroninės prekybos verslą Latvijoje. Nuo balandžio 11 d. prekyba maistu ir kasdienėmis prekėmis Rygoje bei aplinkiniuose rajonuose bus vykdoma „Barbora“ vardu. Pirkėjams pristatyta nauja prekių užsakymo platforma www.barbora.lv , kaip ir Lietuvoje, jie galės pirkinius užsisakyti mobiliesiems įrenginiams pritaikyta programėle.

Elektroninės prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis startuolį „Barbora“ Lietuvoje valdanti bendrovė „Radas“ įsigijo „Maximos“ elektroninės prekybos verslą Latvijoje. Nuo balandžio 11 d. prekyba maistu ir kasdienėmis prekėmis Rygoje bei aplinkiniuose rajonuose bus vykdoma „Barbora“ vardu. Pirkėjams pristatyta nauja prekių užsakymo platforma www.barbora.lv , kaip ir Lietuvoje, jie galės pirkinius užsisakyti mobiliesiems įrenginiams pritaikyta programėle.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė „Radas“ priklauso „Maxima grupei“. Įmonė specializuojasi kuriant ir įgyvendinant elektroninės prekybos sprendimus.

REKLAMA

„E– prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis apimtys Baltijos šalyse sparčiai auga. Konsoliduodami verslą skirtingose šalyse turėsime galimybę pristatyti geriausias praktikas, naujausius sprendimus bei technologijas ir suteikti klientams dar aukštesnio lygio paslaugas. E-Maxima projektą Latvijoje vysčiusi komanda jau pasiekė puikių rezultatų, o „Barboros“ Lietuvoje įgyta patirtis, tikime, leis dar paspartinti elektroninės prekybos augimą“, – sakė bendrovės „Radas“ direktorius Tomas Kibildis.

REKLAMA
REKLAMA

E-Maxima Latvijoje valdžiusios bendrovės SIA „Patrika“ pardavimai 2017 m. siekė 3,8 mln. EUR ir buvo 22 proc. didesni nei 2016 m.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m., preliminariais duomenimis, pasiekė 20,1 mln. EUR ir buvo 36 proc. didesni nei 2016 m. 2014 m. e-Maximos verslą Lietuvoje perėmusi bendrovė šiuo metu turi daugiau nei 440 darbuotojų ir aptarnauja pirkėjus trijuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Planuoja spartų augimą

„Barboros“ paslaugą Latvijoje šiandien pristačiusi įmonė planuoja spartų augimą. Šiuo metu elektroninė parduotuvė kas mėnesį sulaukia daugiau nei 60 tūkst. unikalių klientų. Planuojama, kad metų pabaigoje šis skaičius turėtų pasiekti 100 tūkst.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E-prekybos Latvijoje paslaugas teikiančioje įmonėje šiuo metu dirba 42 žmonės. Planuojama, kad įmonei plečiant veiklą, darbuotojų skaičius 2018 m. išaugs dvigubai, o bendrovės pardavimai šiais metais viršys 7 mln. Eur.

„E-prekybos verslas ir Lietuvoje, ir Latvijoje šiuo metu orientuotas į augimą ir paslaugos kokybės gerinimą. Rygoje šiais metais planuojame atidaryti naujus prekių surinkimo ir skirstymo centrus – tai leis dar greičiau ir patogiau aptarnauti klientus. Taip pat pristatysime naujus technologinius sprendimus, kurie dar supaprastins prekių įsigijimo procesą klientams“, – sakė T.Kibildis.

Internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes „Barbora.lv“ pristato pirkėjams Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugelyje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų