REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos gyventojai vis dažniau ir daugiau perka internete, tačiau jų pirkimo įpročiai dar lieka seni – prieš pirkdami, jie nori prekę ne tik pamatyti, bet ir išbandyti. Jiems rūpi gauti konsultaciją. O fizinėje parduotuvėje patikusią prekę jie vis dažniau įsigyja elektroninėje erdvėje, tačiau neretai patys vyksta jos atsiimti.

Lietuvos gyventojai vis dažniau ir daugiau perka internete, tačiau jų pirkimo įpročiai dar lieka seni – prieš pirkdami, jie nori prekę ne tik pamatyti, bet ir išbandyti. Jiems rūpi gauti konsultaciją. O fizinėje parduotuvėje patikusią prekę jie vis dažniau įsigyja elektroninėje erdvėje, tačiau neretai patys vyksta jos atsiimti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vis daugiau žmonių apsiperka internetu, tačiau poreikis pamatyti prekę – ypač, jeigu tai yra stambioji buitinė technika – vis dar labai stiprus. Perprasti prietaiso veikimą, čia pat gauti tinkamą išaiškinimą bei konsultaciją – tą greičiau gauni fizinėje parduotuvėje. Tačiau pirkti daiktą galima ir internetu. Tai – viena priežasčių, kodėl elektroninėje erdvėje pirkėjai ieško ne konkrečios parduotuvės, o konkretaus pirkinio“, – sako elektroninės parduotuvės „Elektromarkt“ komercijos direktorius Vitalijus Tarasevičius.

REKLAMA

„Spinter tyrimai“ atlikta reprezentatyvi apklausa atskleidė, kad net 55 proc. respondentų pirkdami internete gali kas kartą rinktis vis kitą elektroninę parduotuvę. Vienoje iš kelių pamėgtų internetinių parduotuvių perka kone dvigubai mažiau (30 proc.) lietuvių, o dažniausiai vienoje perka tik 11 proc. apklaustųjų.

„Dabar yra palankus laikas toms įmonėms, kurios turi ir fizines, ir elektronines parduotuves – jų galimybės apima visus pirkėjų poreikius. Štai, pavyzdžiui, pirkėjas gali mūsų parduotuvėje apžiūrėti prekę, tarkime, skalbimo mašiną, grįžti namo, apsvarstyti, pasitarti ir nusipirkti internetu. O jeigu jis nenori laukti kol pirkinys bus jam pristatytas, arba nenori mokėti už pristatymą, tuomet gali nuvažiuoti į mūsų parduotuvę ir prekę atsiimti sau tinkamiausiu laiku“, – sako V. Tarasevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovas pastebi, kad dabar perkantiems internetu svarbiausias rodiklis yra kaina. Tačiau kartu matoma tendencija, kad pirkėjai tampa vis reiklesni, o tai reiškia, kad geros kainos paieškas vis dažniau papildys poreikis kokybiškam, operatyviam aptarnavimui bei papildomų naudų suteikimui.

„Galimybė pratęsti prekių garantiją, pirkinio pristatymas per 1–2 dienas, paprasta ir patogi navigacija internetinėje parduotuvėje, aiški ir išsami informacija. Tai procesai, kuriuos sutvirtinome tobulindami savo elektroninės prekybos sistemą. Ir tyrimas parodė, kad ėjome teisinga kryptimi, nes dažniausias žmonių nurodomas elektroninių parduotuvių trūkumas – per maža informacijos apie prekę (16 proc.). Lygiai toks pats procentas nepatenkinti nepatogiais, griozdiškais puslapiais su komplikuota paieška bei navigacija“, – tyrimo rezultatus komentuoja V. Tarasevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar 14 proc. apklausos dalyvių, nurodė, kad juos erzina iššokančios reklamos, o 10 proc. respondentų teigė, kad jiems labiausiai nepatinka elektroninių parduotuvių bandymai gudrauti su akcijomis bei nuolaidomis.

„Manau, kad iššokančia reklama nepatenkintų pirkėjų būtų dar daugiau, jeigu ne Lietuvoje paplitusios reklamų blokavimo programos. Su pirkėjų poreikiais nepakariausi – jeigu jie reklamos nenorės, įsidiegs blokatorių arba eis ten, kur gali netrukdomi rinktis pirkinius“, – teigia V. Tarasevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų