REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Startuolių veikla tik plečiasi, o dalijimosi ekonomika tampa vis svarbesne. Tad į šį segmentą pasuko ir garsusis krepšininkas Linas Kleiza. Suvienijęs jėgas su verslininku ir investuotoju Ilja Laursu pristatė naują automobilių dalinimosi platformą „Baltic Arrow“.

Startuolių veikla tik plečiasi, o dalijimosi ekonomika tampa vis svarbesne. Tad į šį segmentą pasuko ir garsusis krepšininkas Linas Kleiza. Suvienijęs jėgas su verslininku ir investuotoju Ilja Laursu pristatė naują automobilių dalinimosi platformą „Baltic Arrow“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Verslo idėjos sumanytojas Rytis Kričenas pasakoja, kad idėja kilo pažvelgus į sėkmingą „Uber“ ir „Vinted“ karjerą.

REKLAMA

„Mintis paprasta, praktiška, o dalinimosi ekonomikoje yra neblogas potencialas. Prieš tris metus pradėjome kurti, o dabar jau turime produktą. Automobilis yra svarbus mūsų gyvenime, kartais reikia erdvesnio vykstant, pavyzdžiui, žvejoti. Pagalvodavau, kad būtų puiku turėti galimybę apsikeisti automobiliu su jo savininku vietoj nuomos, taksi paslaugų ar tuo labiau – naujo automobilio įsigijimo“, - sako R. Kričenas.

L. Kleiza šiuo metu yra investuotojas – tiek pinigais, tiek įvaizdžiu. Pats idėją palaiko teigdamas, kad, jei galėtų kasdien pirktų naują automobilį, o dabar nereiks.

REKLAMA
REKLAMA

Startuolis pirmiausia veiks Lietuvoje, seks žmonių atsiliepimus, tačiau ateityje planuoja plėstis į didžiąsias rinkas: Ameriką ir Europą. Platformoje galima užsiregistruoti su automobiliu, ne senesniu nei 10 metų. Jei automobilių vertė bus skirtinga, vartotojui gali tekti primokėti tam tikrą sumą. Tikinama, kad teisiniai draudimo reikalai taip pat sutvarkyti. 

„Puse metų automobiliais bus galima keistis nemokamai. Programėlėje bus nustatyta automobilių vertė. Pavyzdžiui, jūsų automobilio vertė yra 90 tūkst. Eur, tai jo kaina 90 Eur. Kito vartotojo automobilio vertė 100 tūkst. Eur, tai jo kaina 100 Eur, todėl naudotojas turės savininkui užmokėti skirtumą – 10 taškų. Vėliau taškai bus verčiami eurais“, - apie sistemą pasakojo R. Kričenas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

R. Kričenas išskyrė tris klientų grupes: prabangių automobilių savininkus, kurie turi galimybę įsigyti patinkantį automobilį, tačiau nori išbandyti ir kitus modelius. Antrasis segmentas – praktikos ir patogumo ieškantys automobilių savininkai, kurie turi nedidelį automobilį, o kelionei prireikia didesnio ar atvirkščiai. Trečiasis – automobilių mėgėjai, kuriems įdomu išbandyti ir įvertinti naujus modelius.

Idėjos autorius teigia suprantantis, kad tiesa, jog lietuviai į automobilį žiūri kaip į žmoną ir keistis nenori. Tačiau iš padarytų apklausų matyti, kad perspektyva yra. Pats i. Laursas atskleidžia laukiantis vartotojo, kuris pasiūlytų keistis į elektromobilį, nes visuomet norėjo juo pasivažinėti.

REKLAMA

Jų teigimu paslauga galės naudotis net studentai, kurie norėtų prasilėkti sportiniu automobiliu. Komandoje šiuo metu yra 4 žmonės.

„Kad idėja verta dėmesio patvirtina ir tai, kad sulaukėme daug investuotojų dėmesio, o šiuo metu laukiame investuotojų dėmesio, o šiuo metu laukiame investicijos iš trečiojo asmens. Tikimės jį pristatyti artimiausiu metu“, - sako I. Laursas.

Verslininkas tikisi, kad ateityje dalinimosi ekonomikos verslo modelio kompanijų daugės, o tai bus naudinga ir vartotojams, nes dalinimosi ekonomika leidžia daug efektyviau spręsti problemas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų