Startuolių veikla tik plečiasi, o dalijimosi ekonomika tampa vis svarbesne. Tad į šį segmentą pasuko ir garsusis krepšininkas Linas Kleiza. Suvienijęs jėgas su verslininku ir investuotoju Ilja Laursu pristatė naują automobilių dalinimosi platformą „Baltic Arrow“.

Ilja Laursas, Rytis Kričenas, Linas Kleiza (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Ilja Laursas, Rytis Kričenas, Linas Kleiza (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Verslo idėjos sumanytojas Rytis Kričenas pasakoja, kad idėja kilo pažvelgus į sėkmingą „Uber“ ir „Vinted“ karjerą.

„Mintis paprasta, praktiška, o dalinimosi ekonomikoje yra neblogas potencialas. Prieš tris metus pradėjome kurti, o dabar jau turime produktą. Automobilis yra svarbus mūsų gyvenime, kartais reikia erdvesnio vykstant, pavyzdžiui, žvejoti. Pagalvodavau, kad būtų puiku turėti galimybę apsikeisti automobiliu su jo savininku vietoj nuomos, taksi paslaugų ar tuo labiau – naujo automobilio įsigijimo“, - sako R. Kričenas.

REKLAMA

L. Kleiza šiuo metu yra investuotojas – tiek pinigais, tiek įvaizdžiu. Pats idėją palaiko teigdamas, kad, jei galėtų kasdien pirktų naują automobilį, o dabar nereiks.

Startuolis pirmiausia veiks Lietuvoje, seks žmonių atsiliepimus, tačiau ateityje planuoja plėstis į didžiąsias rinkas: Ameriką ir Europą. Platformoje galima užsiregistruoti su automobiliu, ne senesniu nei 10 metų. Jei automobilių vertė bus skirtinga, vartotojui gali tekti primokėti tam tikrą sumą. Tikinama, kad teisiniai draudimo reikalai taip pat sutvarkyti. 

„Puse metų automobiliais bus galima keistis nemokamai. Programėlėje bus nustatyta automobilių vertė. Pavyzdžiui, jūsų automobilio vertė yra 90 tūkst. Eur, tai jo kaina 90 Eur. Kito vartotojo automobilio vertė 100 tūkst. Eur, tai jo kaina 100 Eur, todėl naudotojas turės savininkui užmokėti skirtumą – 10 taškų. Vėliau taškai bus verčiami eurais“, - apie sistemą pasakojo R. Kričenas.

R. Kričenas išskyrė tris klientų grupes: prabangių automobilių savininkus, kurie turi galimybę įsigyti patinkantį automobilį, tačiau nori išbandyti ir kitus modelius. Antrasis segmentas – praktikos ir patogumo ieškantys automobilių savininkai, kurie turi nedidelį automobilį, o kelionei prireikia didesnio ar atvirkščiai. Trečiasis – automobilių mėgėjai, kuriems įdomu išbandyti ir įvertinti naujus modelius.

Idėjos autorius teigia suprantantis, kad tiesa, jog lietuviai į automobilį žiūri kaip į žmoną ir keistis nenori. Tačiau iš padarytų apklausų matyti, kad perspektyva yra. Pats i. Laursas atskleidžia laukiantis vartotojo, kuris pasiūlytų keistis į elektromobilį, nes visuomet norėjo juo pasivažinėti.

REKLAMA

Jų teigimu paslauga galės naudotis net studentai, kurie norėtų prasilėkti sportiniu automobiliu. Komandoje šiuo metu yra 4 žmonės.

<a class='top500' href='/top500/ilja-laursas'><a class='top500' href='/top500/ilja-laursas'><a class='top500' href='/top500/ilja-laursas'><a class='top500' href='/top500/ilja-laursas'>Ilja Laursas</a></a></a></a>, Rytis Kričenas, <a class='top500' href='/top500/linas-kleiza'><a class='top500' href='/top500/linas-kleiza'><a class='top500' href='/top500/linas-kleiza'><a class='top500' href='/top500/linas-kleiza'><a class='top500' href='/top500/linas-kleiza'>Linas Kleiza</a></a></a></a></a> (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Ilja Laursas, Rytis Kričenas, Linas Kleiza (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

„Kad idėja verta dėmesio patvirtina ir tai, kad sulaukėme daug investuotojų dėmesio, o šiuo metu laukiame investuotojų dėmesio, o šiuo metu laukiame investicijos iš trečiojo asmens. Tikimės jį pristatyti artimiausiu metu“, - sako I. Laursas.

Verslininkas tikisi, kad ateityje dalinimosi ekonomikos verslo modelio kompanijų daugės, o tai bus naudinga ir vartotojams, nes dalinimosi ekonomika leidžia daug efektyviau spręsti problemas.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Farai. Ne iš kelmo spirta pardavėja tapo didvyre – lietuvės gudrybė sustabdė vagišių
DABAR RODOMA
Farai. Ne iš kelmo spirta pardavėja tapo didvyre – lietuvės gudrybė sustabdė vagišių
DABAR RODOMA
Farai. Vairuotojo elgesys pareigūnus išvertė iš koto: mašina nevažiavo, o vyras „vairavo“
DABAR RODOMA
Pasidalijo, ką mama išdarinėjo lėktuve: dukrai teliko rausti iš gėdos
DABAR RODOMA
Pamačius, kaip bandoma išvažiuoti iš automobilių aikštelės aplinkiniai susiėmė už galvų
DABAR RODOMA
Košmaras autobuse: nufilmuota, kas dėjosi viduje per siaubingą avariją
DABAR RODOMA
Internautai negali patikėti savo akimis: neatskiria, kuri yra dukra, o kuri – mama
DABAR RODOMA
Visi mes žmonės. Skambinas įvardijo skyrybų su Krysko priežastį: galutinis taškas padėtas tik dabar
DABAR RODOMA
Gero vakaro šou. „TV Pagalbos“ žvaigždė Navickas prisiminė, kaip saugojo Landsbergį: pas jį prie durų miegodavom
DABAR RODOMA
Lietuvis įsiuto: bejėgio vilkiko vairuotojo nelaimė policijai sukėlė juoką
DABAR RODOMA
Gerbėjai dalijasi įrašu ir sako, kad princas Harry – svajonių vyras
REKLAMA
(nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)
Sporto klubai pastaruoju metu skelbia įvairius pasiūlymus naujiems klientams pritraukti. Susigundę mažesnėmis kainomis žmonės nusprendžia – sportuosiu. Visgi klientai turėtų ...
Kremlius (nuotr. SCANPIX)
Didžiausią grėsmę Lietuvai kelia ne kaimynai iš Rytų, o valdančiųjų vadovybė, kuri nedaro nieko, kad mūsų šalyje įgyvendintų reikalingas reformas. Dėl to nepakankamai ...
Orlen Lietuva (nuotr. Fotodiena)
Teismas nutraukė Lenkijos kapitalo naftos perdirbimo bendrovės „Orlen Lietuva“ ginčą su Valstybine energetikos reguliavimo taryba (VERT) dėl rezervinės galios rinkos tyrimo. ...
Panevėžio miesto savivaldybė (Fotobankas)
Panevėžio valdžia neturės mokėti daugiau nei 34 tūkst. eurų baudos už nenutrauktą komunalinių atliekų tvarkymo sutartį su bendrove „Panevėžio specialus autotransportas“, nutarė ...
Vilniaus rajono savivaldybės merė Marija Rekst (Irmantas Gelūnas/Fotobankas)
Vilniaus rajono savivaldybei penktadienį patvirtinus planus toliau asfaltuoti gatvę šalia premjero Sauliaus Skvernelio namų, rajono merė Marija Rekst sako šių ir ankstesnių ...
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų