REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos mažmeninėje drabužių prekybos rinkoje auga konkurencija: planų pradėti joje prekybą internetu deklaruoja ir Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos lyderė „Apranga“, ir 2013 metais veiklą pradėjęs Švedijos tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M).

Lietuvos mažmeninėje drabužių prekybos rinkoje auga konkurencija: planų pradėti joje prekybą internetu deklaruoja ir Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos lyderė „Apranga“, ir 2013 metais veiklą pradėjęs Švedijos tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Apranga“ per „Nasdaq“ Vilniaus biržą ketvirtadienį pranešė, kad įsteigė antrinę bendrovę „Apranga Ecom LT“, kuri užsiims elektronine prekyba Lietuvoje. Artimiausiu metu „Apranga“ tokias įmones planuoja įsteigti Latvijoje ir Estijoje.

REKLAMA

2012 metų gegužę „Aprangos“ vadovas Rimantas Perveneckas sakė, jog įmonė kol kas nemato didelių prekybos internetu perspektyvų. Tuomet jis teigė, jog individualius interneto prekybos sprendimus galėtų taikyti tik kai kurių valdomų parduotuvių asortimentui.

Švedijos tinklas H&M šiemet sausį patikino, kad Lietuva lieka tarp šalių, kuriose šiemet ketinama įdiegti elektroninę prekybą. Kitos rinkos yra Airija, Japonija, Graikija, Kroatija, Slovėnija, Estija, Latvija ir Liuksemburgas. Tačiau jo atstovai neskelbia konkretesnės datos, kada prekyba internetu startuos.

H&M Lietuvoje priklauso 7-ios parduotuvės. 100 proc. įmonės akcijų valdo Švedijos H&M.

„Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 172 parduotuvių, kurių plotas siekia 78,3 tūkst. kvadratinių metrų.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiame prekybos sąraše.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų