REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau keleri metai barzdočiai ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje nebėra laikomi tiesiog savimi nesirūpinančiais vyrais. Šiandien tai yra ne tik madinga, bet ir pareikalauja pastangų prižiūrėti virišką grožį. Būtent šios tendencijos paskatino Vaidotą BJau keleri metai barzdočiai ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje nebėra laikomi tiesiog savimi nesirūpinančiais vyrais. Šiandien tai yra ne tik madinga, bet ir pareikalauja pastangų prižiūrėti virišką grožį. Būtent šios tendencijos paskatino Vaidotą Balnį ir Vigmantą Gaižauską kurti savo pirmąją lietuvišką barzdos aliejų liniją.

Jau keleri metai barzdočiai ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje nebėra laikomi tiesiog savimi nesirūpinančiais vyrais. Šiandien tai yra ne tik madinga, bet ir pareikalauja pastangų prižiūrėti virišką grožį. Būtent šios tendencijos paskatino Vaidotą BJau keleri metai barzdočiai ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje nebėra laikomi tiesiog savimi nesirūpinančiais vyrais. Šiandien tai yra ne tik madinga, bet ir pareikalauja pastangų prižiūrėti virišką grožį. Būtent šios tendencijos paskatino Vaidotą Balnį ir Vigmantą Gaižauską kurti savo pirmąją lietuvišką barzdos aliejų liniją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip patys pasakoja, kompaniją „Manly Co.“ įkūrė nelyg maištaujantys rokeriai – tiesiog garaže. Anot V. Balnio, dar būdami kambariokais vyrai pradėjo galvoti apie savo verslą.

REKLAMA

„Formavosi įvairios idėjos, svajonės, bet vieną vakarą tiesiog pyktelėjom ant savęs, kad sėdime ir kalbame nieko konkretaus nedarydami. Todėl nusprendėme paimti ir padaryti. Pradėjome rengti idėjinius susitikimus, ieškojome galimybių, bendrų interesų. Visgi norėjome, kad verslas tuo pačiu būtų ir hobis, o ne tik galimybė užsidirbti. Įvertinome ateinantį barzdų judėjimą, įvertinome kas to laukia Lietuvoje ir pamatėme galimybę“, - sako vienas iš įkūrėjų. Keičia stereotipus

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, kaip atskleidžia V. Gaižauskas, tai, kad vyrai nebuvo linkę savo išvaizdai išleisti daugiau, kėlė baimes nuo pirmųjų verslo dienų.

„Vyrų veido priežiūros niša yra vienu metu ir grėsminga ir dėkinga. Į ją sunku įžengti be didelių investicijų. Tačiau dabar vyksta dideli pasikeitimai. Vyrai supranta, kad reikia pradėti rūpintis savo sveikata ir išvaizda. Barzdų mada tik paspartino tai. Todėl galima sakyti, kad atsivėrė nauja niša, kuri dar tik formuojasi. Galime formuoti savo verslą kartu su ja“, - džiaugiasi pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

V. Balnys papildo, kad pagrindinis iššūkis - aplinkinių nuomonė, kad barzda yra tik nešvarus apsileidimo simbolis.

„Taip, yra tokių vyrų, kurie tiesiog nesiskuta. Tačiau tikras vyras, kuris augina barzdą, ja rūpinsis, formuos ir prižiūrės. Taip jis kurs savo išskirtinį stilių“, - svarsto jis.

Konkuruoja ir su užsieniu

Verslininkai visus aliejus barzdai gamina laboratorijoje, ten juos išbando, kad šie atitiktų Europos Sąjungoje taikomus reikalavimus. Anot V. Gaižausko, pirmiausiai produktus išbandė patys ir sulaukė aplinkinių palaikymo.

REKLAMA

„Patys pajautėme, kad aliejai veikė; pakomentavo ir kiti. Naudojant aliejų, veido oda yra natūraliai drėkinama ir maitinama naudingomis medžiagomis. Barzdos plaukas tampa stiprus, švelnus ir, svarbiausia, sveikas. Trumpai tariant – barzda atrodo įspūdingai ir puikiai kvepia“, - pasakoja jis.

Tiesa, užsienio gamintojai jau senokai gamina priežiūros priemones skirtas barzdai, tačiau ten vyrauja kelis šimtmečius augusios tradicijos. Būtent dėl šios priežasties „Manly Co.“ nusprendė savo aliejus gaminti, tik iš patikrintų ir aukščiausios kokybės medžiagų.

REKLAMA

„Žinoma, stengiamės konkuruoti su kitų šalių gaminiais. Todėl iš karto nusprendėme, kad gaminsime tik gerą produktą iš aukštos klasės medžiagų. Vartotojams pasiūlėme patogesnę pakuotę su purkštukais. Kol kas Lietuvoje panašių sprendimų iš konkurentų dar nematėme. Na ir žinoma išskirtiniai kvapai. Juos kūrėme patys. Greitu metu pasirodys naujo kvapo aliejus, kurio aromatą sukūrė jaunas ir talentingas parfumeris iš Lietuvos“, - atskleidžia V. Balnys.

Produktus siūlys ne tik barzdočiams

Lietuvoje jau keletą metų veikia Barzdų klubas, trečius metus iš eilės vyko Pasaulio barzdų dienos minėjimas ir nuolat kuriami renginiai ne tik vyriško grožio, bet ir sveikatos puoselėjimui. Visuose įvykiuose stengiasi dalyvauti ir „Manly Co.“ įkūrėjai. Pasak V. Balnio, sėkmingas verslas yra tas, kuris sprendžia problemas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tik svarbu spręsti ne savo problemas, o vartotojų. Tik bendraujant su jais akis į akį galima suprasti, kas yra negerai, ko trūksta, ko norisi. Taip išsikeliame sau naujus tobulėjimo tikslus. Be abejo, socialinių akcijų metu užmezgame ryšį su potencialiais arba esamais klientais. Labai smagu yra pabendrauti bendromis temomis, atrasti naujų draugų“, - svarsto jis.

Tuo tarpu V. Gaižauskas pabrėžia, kad juos žavi ne tik galimybė kurti naują produktą, bet ir pats bendradarbiavimas su kitais verslininkais ar kūrėjais.

„Bendri projektai labai paįvairina verslo kasdienybę, duoda naujų minčių. Todėl galima sakyti, kad ateities planai būtų nesustoti, judėti tolyn ir ieškoti bendraminčių, kurie norėtų prisidėti“, - teigia pašnekovas. Tiesa, verslininkai nusprendė plėstis ir dabar savo produkciją siūlys ne tik barzdočiams. Kaip atskleidžia V. Balnys, planuojamas produktas nebus toks nišinis kaip aliejus barzdai, tačiau orientuotas į natūralumą.

REKLAMA

„Norime, kad mūsų produktai taptų įdomūs kiekvienam vyrui, nesvarbu ar jis barzdotas ar ne. Pradėjome formulės paieškas dušo prausikliui. Žinant vyrų požiūrį į tokius dalykus, stengsimės gaminti universalų prausiklį. Skirta kūnui, tačiau tinkantį ir plaukams bei barzdai. Ir, žinoma, jis bus natūralus. Mūsų kasdienybėje „chemijos“ ir taip pakanka“, - apie ateities planus pasakoja jis. alnį ir Vigmantą Gaižauską kurti savo pirmąją lietuvišką barzdos aliejų liniją.

Kaip patys pasakoja, kompaniją „Manly Co.“ įkūrė nelyg maištaujantys rokeriai – tiesiog garaže. Anot V. Balnio, dar būdami kambariokais vyrai pradėjo galvoti apie savo verslą.

REKLAMA

„Formavosi įvairios idėjos, svajonės, bet vieną vakarą tiesiog pyktelėjom ant savęs, kad sėdime ir kalbame nieko konkretaus nedarydami. Todėl nusprendėme paimti ir padaryti. Pradėjome rengti idėjinius susitikimus, ieškojome galimybių, bendrų interesų. Visgi norėjome, kad verslas tuo pačiu būtų ir hobis, o ne tik galimybė užsidirbti. Įvertinome ateinantį barzdų judėjimą, įvertinome kas to laukia Lietuvoje ir pamatėme galimybę“, - sako vienas iš įkūrėjų. Keičia stereotipus

Vis dėlto, kaip atskleidžia V. Gaižauskas, tai, kad vyrai nebuvo linkę savo išvaizdai išleisti daugiau, kėlė baimes nuo pirmųjų verslo dienų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vyrų veido priežiūros niša yra vienu metu ir grėsminga ir dėkinga. Į ją sunku įžengti be didelių investicijų. Tačiau dabar vyksta dideli pasikeitimai. Vyrai supranta, kad reikia pradėti rūpintis savo sveikata ir išvaizda. Barzdų mada tik paspartino tai. Todėl galima sakyti, kad atsivėrė nauja niša, kuri dar tik formuojasi. Galime formuoti savo verslą kartu su ja“, - džiaugiasi pašnekovas.

V. Balnys papildo, kad pagrindinis iššūkis - aplinkinių nuomonė, kad barzda yra tik nešvarus apsileidimo simbolis.

„Taip, yra tokių vyrų, kurie tiesiog nesiskuta. Tačiau tikras vyras, kuris augina barzdą, ja rūpinsis, formuos ir prižiūrės. Taip jis kurs savo išskirtinį stilių“, - svarsto jis.

REKLAMA

Konkuruoja ir su užsieniu

Verslininkai visus aliejus barzdai gamina laboratorijoje, ten juos išbando, kad šie atitiktų Europos Sąjungoje taikomus reikalavimus. Anot V. Gaižausko, primiausiai produktus išbandė patys ir sulaukė aplinkinių palaikymo.

„Patys pajautėme, kad aliejai veikė; pakomentavo ir kiti. Naudojant aliejų, veido oda yra natūraliai drėkinama ir maitinama naudingomis medžiagomis. Barzdos plaukas tampa stiprus, švelnus ir, svarbiausia, sveikas. Trumpai tariant – barzda atrodo įspūdingai ir puikiai kvepia“, - pasakoja jis.

REKLAMA

Tiesa, užsienio gamintojai jau senokai gamina priežiūros priemones skirtas barzdai, tačiau ten vyrauja kelis šimtmečius augusios tradicijos. Būtent dėl šios priežasties „Manly Co.“ nusprendė savo aliejus gaminti, tik iš patikrintų ir aukščiausios kokybės medžiagų.

„Žinoma, stengiamės konkuruoti su kitų šalių gaminiais. Todėl iš karto nusprendėme, kad gaminsime tik gerą produktą iš aukštos klasės medžiagų. Vartotojams pasiūlėme patogesnę pakuotę su purkštukais. Kol kas Lietuvoje panašių sprendimų iš konkurentų dar nematėme. Na ir žinoma išskirtiniai kvapai. Juos kūrėme patys. Greitu metu pasirodys naujo kvapo aliejus, kurio aromatą sukūrė jaunas ir talentingas parfumeris iš Lietuvos“, - atskleidžia V. Balnys.

REKLAMA
REKLAMA

Produktus siūlys ne tik barzdočiams

Lietuvoje jau keletą metų veikia Barzdų klubas, trečius metus iš eilės vyko Pasaulio barzdų dienos minėjimas ir nuolat kuriami renginiai ne tik vyriško grožio, bet ir sveikatos puoselijimui. Visuose įvykiuose stengiasi dalyvauti ir „Manly Co.“ įkūrėjai. Pasak V. Balnio, sėkmingas verslas yra tas, kuris sprendžia problemas.

„Tik svarbu spręsti ne savo problemas, o vartotojų. Tik bendraujant su jais akis į akį galima suprasti, kas yra negerai, ko trūksta, ko norisi. Taip išsikeliame sau naujus tobulėjimo tikslus. Be abejo, socialinių akcijų metu užmezgame ryšį su potencialiais arba esamais klientais. Labai smagu yra pabendrauti bendromis temomis, atrasti naujų draugų“, - svarsto jis.

Tuo tarpu V. Gaižauskas pabrėžia, kad juos žavi ne tik galimybė kurti naują produktą, bet ir pats bendradarbiavimas su kitais verslininkais ar kūrėjais.

„Bendri projektai labai paįvairina verslo kasdienybę, duoda naujų minčių. Todėl galima sakyti, kad ateities planai būtų nesustoti, judėti tolyn ir ieškoti bendraminčių, kurie norėtų prisidėti“, - teigia pašnekovas. Tiesa, verslininkai nusprendė plėstis ir dabar savo produkciją siūlys ne tik barzdočiams. Kaip atskleidžia V. Balnys, planuojamas produktas nebus toks nišinis kaip aliejus barzdai, tačiau orientuotas į natūralumą.

„Norime, kad mūsų produktai taptų įdomūs kiekvienam vyrui, nesvarbu ar jis barzdotas ar ne. Pradėjome formulės paieškas dušo prausikliui. Žinant vyrų požiūrį į tokius dalykus, stengsimės gaminti universalų prausiklį. Skirta kūnui, tačiau tinkantį ir plaukams bei barzdai. Ir, žinoma, jis bus natūralus. Mūsų kasdienybėje „chemijos“ ir taip pakanka“, - apie ateities planus pasakoja jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų