REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artimiausiu metu Vilniaus miesto tarybai turėtų būti teikiamas pasiūlymas gerokai didinti vadinamąjį sąvartyno vartų mokestį - jis, „Lietuvos žinių“ duomenimis, gali didėti nuo 33 eurų iki 70 eurų. Valdantieji sostinės politikai mokesčio augimą sieja su netrukus pradėsiančia veikti atliekų rūšiavimo gamykla. Jos operatoriai tvirtina, kad savivaldybė taip pridengia savo interesus.

Artimiausiu metu Vilniaus miesto tarybai turėtų būti teikiamas pasiūlymas gerokai didinti vadinamąjį sąvartyno vartų mokestį - jis, „Lietuvos žinių“ duomenimis, gali didėti nuo 33 eurų iki 70 eurų. Valdantieji sostinės politikai mokesčio augimą sieja su netrukus pradėsiančia veikti atliekų rūšiavimo gamykla. Jos operatoriai tvirtina, kad savivaldybė taip pridengia savo interesus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos žinios“ rašo, kad šiuo metu vežėjai už tonos atliekų pridavimą savivaldybės valdomam Vilniaus apskrities atliekų tvarkymo centrui (VAATC) moka maždaug 33 eurus. Sausį pradėjus veikti atliekų rūšiavimo gamyklai, jai už toną perdirbtų atliekų turėtų būti mokama 40 eurų. Tačiau galutinė kaina tiek šiukšlių vežėjams, tiek gyventojams gali būti kur kas didesnė - Vilniaus savivaldybė atsisako minėti konkrečius skaičius, bet „Lietuvos Žinių“ šaltinių teigimu VAATC naujasis „vartų“ mokestis gali viršyti 70 eurų už toną atliekų.

REKLAMA

„Vykdome programą, kuri numato, kad visas atliekas reikia rūšiuoti, perdirbti ir taip toliau. Tam Vilniuje statoma MBA gamykla, kuri kainuoja apie 40 mln. eurų. Tai įskaičiuojama į būsimą tarifą, bet klausimas apie jį pernelyg ankstyvas. Šiuo metu siūloma didinti VAATC „vartų“ mokestį, o bendra rinkliavos sistema bei kiekis bus nustatyti vėliau. Gyventojams kaina gali didėti, bet ar 5 proc, ar 10, ar 30 proc, - tikrai negalime šituo klausimu spekuliuoti dabar“, - teigė Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Tačiau gamyklos operatorė „Energesman“ nesutinka, kad kaina kils dėl gamyklos paleidimo. Jos vadovas Donatas Majus sako, kad kainos pokytis turėtų būti minimalus, o jeigu vežėjams žadama nustatyti didesnę kainą, „greičiausiai į ją bus įtraukta viskas: ir gamyklos paleidimo išlaidos, ir sąvartyno priežiūra, ir kiti VAATC projektai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų