REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

tv3.lt redakciją pasiekė informacija, kad Bitės klientai negali naudotis skambučiais. Tokią pačia informaciją pateikė ir pati telekomunikacijų bendrovė savo socialiniame tinkle „Facebook“.

tv3.lt redakciją pasiekė informacija, kad Bitės klientai negali naudotis skambučiais. Tokią pačia informaciją pateikė ir pati telekomunikacijų bendrovė savo socialiniame tinkle „Facebook“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

(Papildyta 15:11)

Bitės atstovė patvirtino, kad ryšys jau yra atstatytas, tačiau įvardinti priežasčių dėl ko įvyko nesklandumai, negalėjo. tv3.lt duomenimis, klientai apie 20 minučių negalėjo naudotis skambučių paslaugomis.

REKLAMA

(Papildyta 14:54)

„Nuoširdžiai atsiprašome dėl nesklandumų. Interneto ir trumpųjų žinučių (SMS) paslaugos veikia sklandžiai. Jei turite klausimų, Jūsų žinučių laukiame el. paštu [email protected] arba čia, „Facebook“ paskyroje“, - rašoma paskyroje.

„Bitė Lietuva“ atstovė tikina, kad apie trukdžius žinoma ir stengiasi išspręsti kilusius nesklandumus. Kol kas klientu raginama naudotis trumposiomis žinutėmis ir mobiliojo interneto duomenimis.

REKLAMA
REKLAMA

„Prieš 15 minučių buvo aptikti sutrikimai, dėl kurių dalis klientų negalėjo prisiskambinti. Tačiau SMS ir interneto duomenys veikia. Tiems žmonėms, kurie negali prisiskambinti rekomenduojama naudotis SMS žinutėmis ir stengėmės kuo greičiau sutvarkyti“, - teigė Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė.

Bendrovės atstovė tikina, kad perėjus į 2G ryšį skambučių paslauga vėl turėtų veikti.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų