REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Pernai iš visų bankų sektoriaus paslaugas viešinusių reklamų daugiausiai naujų klientų srautus padidino pavasarį vykdytos kampanijos. O daugiausiai susidomėjimo telekomunikacijų sektoriui pritraukė reklaminė kampanija vykdyta metų pabaigoje bei pirmaisiais 2014 m. mėnesiais. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT ir kreditų biuro „Creditinfo“ atlikta analizė, kurios metu buvo siekiama įvertinti reklamos ir kreditavimosi aktyvumo sąveiką 2014 metais.

 Pernai iš visų bankų sektoriaus paslaugas viešinusių reklamų daugiausiai naujų klientų srautus padidino pavasarį vykdytos kampanijos. O daugiausiai susidomėjimo telekomunikacijų sektoriui pritraukė reklaminė kampanija vykdyta metų pabaigoje bei pirmaisiais 2014 m. mėnesiais. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT ir kreditų biuro „Creditinfo“ atlikta analizė, kurios metu buvo siekiama įvertinti reklamos ir kreditavimosi aktyvumo sąveiką 2014 metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

TNS LT duomenimis, 2014 m. daugiausiai bankų sektoriaus reklamų buvo būtent antrąjį metų ketvirtį (38 proc.). Analizuojant „Creditinfo“ duomenis, matyti, kad didžiausią kiekį mokumo vertinimų, kurie reikalingi norint pasiimti paskolą, bankų sektorius taip pat atliko kovo, balandžio ir gegužės mėnesiais. Ketinimų skolintis bankuose lygis šiais mėnesiais yra daugiau nei 10 proc. didesnis nei kitais mėnesiais. Tai rodo, kad vykdyta bankų sektoriaus reklama buvo paveiki.

REKLAMA

„Pastebime, kad reklamdaviai atidžiai stebi savo pirkėjų poreikius, todėl reklamos srautai per metus yra apgalvoti ir dažnai turi sezoniškumą. Pavyzdžiui, praėjusiais metais tolygiai reklamavęsi smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės, reklamų kiekį padidino paskutinį metų mėnesį. Gruodį trečdaliu išaugo ne tik reklamų kiekis: smulkiųjų vartojimo kreditų pristatomų prekės ženklų kiekis taip pat išaugo daugiau nei trisdešimt procentų. Suaktyvėjęs kreipimasis dėl smulkiųjų kreditų metų pabaigoje, įrodo, kad reklamdavių pasirinkta strategija tikrai pasiteisina", – teigė bendrovės TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

REKLAMA
REKLAMA

„Finansų bendrovėse jaučiama tam tikra sezoniškumo įtaka. Pagal bankų atliekamų mokumo vertinimų dinamiką, matome, kad aktyvumu išsiskiria kovas, balandis ir gegužė – tai būsto įsigijimo sezonas. Pastaruoju metu mažėjęs naujai išduodamų būsto paskolų lygis bei planuojamos Lietuvos banko būsto paskolų išdavimo tvarkos sugriežtinimas, tikėtina, skatins konkurenciją tarp bankų, taigi ir aktyvumą reklamoje”, – teigia Rasa Maskeliūnienė, kreditų biuro „Creditinfo“ vyriausioji kredito rizikos analitikė

Didžiausias reklamų kiekis telekomunikacijų sektoriuje (27 proc.) buvo pastebimas pirmąjį metų ketvirtį, kuomet buvo parodyta daugiausiai mobiliojo ryšio operatorių, mobiliojo ryšio kortelių ir mobiliojo interneto reklamų. Telekomunikacijų įmonės taip pat aktyviai reklamavosi ir per metų pabaigos šventinį laikotarpį. Kreditų biuro duomenys rodo, kad prieš žiemos šventes gyventojų kreipimųsi į telekomunikacijų bendroves padaugėjo 5 proc., lyginant su ankstesniu ketvirčiu.

„Nenuostabu, kad telekomunikacijų bendrovės aktyviausiai komunikacijai pasirenka metų pabaigą. Mokumo vertinimų dinamika rodo, kad tuomet nemaža dalis abonentų peržiūri savo sutartis, migruoja tarp operatorių, arba pasiskaičiavę metų išlaidas nusprendžia išsimokėtinai nusipirkti naują telefoną ar planšetę“, – teigia „Creditinfo“ analitikė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų