REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nyderlandų maisto produktų ir kosmetikos kompanijos „Unilever“ atstovai tikina, kad Europoje vis dar juntama krizė verčia permąstyti jų veiklos sėkmės strategiją. Interviu „The Financial Times Deutschland (FTD)“ „Unilever“ Europos verslo vadovas Janas Zijderveldas teigė, kad į Europą grįžta skurdas, todėl svarstoma besivystančių šalių rinkoms taikomas strategijas pritaikyti ir Europai.

REKLAMA
REKLAMA

„Ispanijoje vartotojas pirkiniams vidutiniškai skiria 17 eurų. Aš negaliu jam pasiūlyti skalbiamųjų miltelių už pusę jo biudžeto“, – aiškino J. Zijderveldas.

REKLAMA

Jis pateikė pavyzdį, kad Indonezijoje kompanija sugeba pardavinėti šampūną po 3 centus ir vis tiek uždirbti, todėl svarstė, kad panašias rinkodaros strategijas galima būtų panaudoti ir Europoje. „Žinome, kaip tai veikia, tačiau per pastaruosius metus pamiršome, kad Europa nusigyveno“, – sakė J. Zijderveldas.

Šis „Unilever“ pavyzdys, kaip pastebi FDT, puikiai iliustruoja, kaip recesija Europoje verčia pasaulines kompanijas iš esmės keistis. Iki šiol dauguma vartojimo prekes siūlančių kompanijų savo pelnus didinti stengėsi išnaudodamos Vakarų rinkas ir joms siūlydamos ekologiškas prekes arba garsius prekių ženklus.

REKLAMA
REKLAMA

„Unilever“ tikina jaučiantys artėjančią naują recesijos bangą, todėl siekdami nuo jos apsisaugoti jau ėmėsi naujų rinkodaros veiksmų. Pavyzdžiui, Ispanijos rinkoje parduodamas skalbimo miltelių pakuotes ji sumažino iki tokio kiekio, kad jų užtenka tik 5 skalbimams. Graikijoje bendrovė mažų pakuočių strategiją taiko greitai paruošiamai bulvių košei ir majonezo indeliams. Tokius kasdienio vartojimo produktus, kaip arbata arba alyvuogių aliejus, bendrovė pardavinėja po graikų vietinio prekės ženklo vardu. Panašią strategiją bendrovė yra pritaikusiusi ir į Vokietijos rinką orientuotoms prekėms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vakarų Europos rinka „Unilever“ pernai atnešė ketvirtadalį visos grupės generuojamo pelno. Ji yra viena iš trijų kompanijos pelningiausių rinkų.

„Pernai Vakarų rinkoje kompanijos pardavimai išaugo vienu procentu, tačiau mes juo itin didžiuojamės,  nes Europos rinka yra tarsi vartojimo prekių sektoriaus olimpinės žaidynės, jeigu pavyksta įsitvirtinti joje, visur kitur sėkmė garantuota“, - interviu vokiečių dienraščiui sakė J. Zijderveldas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų