REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors, kaip skelbė Vilniaus miesto savivaldybė, nuo trečiadienio turėjo pradėti veikti  nauja elektroninio bilieto sistema, „Lietuvos spaudos“ atstovas Nerijus Orvidas  patvirtino, kad ketvirtadienio rytą buvo prarastas ryšys su „Susisiekimo paslaugų“ serveriu ir šiuo metu yra atkurtas tik iš dalies. Tai reiškia, kad dauguma klientų negali pasikeisti senųjų e. bilietų į naująsias Vilniečio korteles  ir jas papildyti.

REKLAMA
REKLAMA

Atsiprašo klientų

„Deja, dabar mums tenka apgailestauti ir atsiprašyti visų klientų, nes negalime nei parduoti, nei pakeisti e. bilietų. Visuose kioskuose liepta pardavinėti popierinius transporto bilietus senosiomis kainomis, jie tai ir daro“, – situaciją komentavo N. Orvidas.

REKLAMA

Jo teigimu, vien šiandien buvo 30 kartų papildomai atvežta bilietų į prekybos vietas, todėl visi kioskai yra aprūpinti popieriniais transporto bilietais.

Kiek ilgai jais bus prekiaujama ir ar jie bus iš karto išimti iš prekybos, kai bus atkurta prekyba e. bilietais, „Lietuvos spaudos“ atstovas pasakyti negalėjo. Tai, pasak jo, priklauso nuo Vilniaus miesto savivaldybės –  kaip ji pasakys, taip ir bus.

Rugpjūtis – tinkamiausias mėnuo pokyčiams

„Dauguma keleivių turi vienkartinių bilietų ar rugpjūčiui papildytą mėnesio bilietą, tad laikini nesklandumai jiems įtakos neturi. Be to, ten, kur laikinai neveikia elektroninių bilietų terminalai, parduodami vienkartiniai bilietai. Taip pat gyventojams nebūtina skubėti keisti senųjų kortelių į naująsias – jos bus nemokamai keičiamos iki metų pabaigos. Vis dėlto, diegiant tokio dydžio sistemą ir naują įrangą, tokie laikini sistemos derinimo darbai yra natūralūs ir yra taisomi nedelsiant, todėl atsiprašome gyventojų už patiriamus nepatogumus“, - teigė  Gintas Bliuvas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius.

REKLAMA
REKLAMA

Jo teigimu, kiekvienai naujai sistemai subalansuoti reikia tam tikro laiko, todėl buvo pasirinktas rugpjūčio vidurys – šiuo metu yra gerokai mažesnis keleivių srautas, o absoliuti dauguma keleivių yra įsigiję mėnesio ar vienkartinius bilietus.

„Dirbame didžiausiu įmanomu pajėgumu, kad sistema jau artimiausiu metu pradėtų veikti be nesklandumų. Skyrėme visas pajėgas, kad apmokytume naudotis naująja sistema pardavėjus, nedelsiant reaguojame į kylančius klausimus“, - sako G. Bliuvas.

Savo ruožtu į šiuos sutrikimus sureagavo dalis nepatenkintų viešojo transporto keleivių, kurie buriasi į Zuikių partiją ir ryt žada Kudirkos aikštėje išreikšti savo nusivylimą naujai pristatyta, bet neveikiančia naujo e. bilieto sistema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

-------------------------

Papildyta 11.25 val

Bilietų platintojai informavo, kad ketvirtadienį 9 valandą veikė visos bilietų platinimo vietos, kuriose galima įsigyti „Vilniečio kortelę“ ir naujuosius elektroninius bilietus, o per trečiadienį ir ketvirtadienio rytą jų buvo pakeista ir parduota daugiau kaip 800.

Kitokią nuomonę turi vilniečiai ir miesto svečiai vakar ir šiandien susidūrę su sunkumais tiek įsigydami naująją kortelę, tiek norėdami ją aktyvuoti viešajame transporte.

Karoliniškių rajone, tiek L. Asanavičiūtės, tiek ir Sausio 13-osios gatvės spaudos kioskuose trečiadienio popietę laikinai buvo palikti užrašai, skelbiantys, kad nedirbama dėl techninių kliūčių.

REKLAMA

Ketvirtadienio rytą dalis viešojo transporto keleivių vis dar skundėsi negalintis įsigyti Vilniečio kortelių, todėl buvo priversti įsigyti brangesnių bilietų tiesiai iš vairuotojo.

„Susisiekimo paslaugų“ direktorius G. Bliuvas: trukdžių nėra

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas tikina, jog elektroninio bilieto sistema veikė ir veikia be trukdžių nuo pat trečiadienio ryto.

„Vakar daliai gyventojų buvo kilę nesklandumų, nes savo įrangą ir terminalus reikėjo atnaujinti ir bilietų platintojams. Vis dėlto, diegiant naują įrangą, tokie laikini sistemos derinimo darbai yra natūralūs ir buvo taisomi nedelsiant, todėl atsiprašome gyventojų už patirtus nepatogumus. Ketvirtadienio rytą, iki 9 val., visose bilietų platinimo vietose jau buvo atnaujinta programinė įranga. Dabar įranga veikia visose bilietų platinimo vietose“, – sako jis.

REKLAMA

Balsas.lt primena, kad vienkartinius bilietus nuo rugpjūčio 15 dienos pakeitė 30 ir 60 minučių elektroniniai bilietai, kuriuos pažymėję keleiviai gali persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą, nežymėdami naujo bilieto. Pavyzdžiui, pažymėjus 30 minučių bilietą 8.05 val., jis galios iki 8.35 val.

Taip pat liko galimybė įsigyti bilietą iš transporto priemonės vairuotojo. Jo kaina – 3,50 Lt ir 1,75 Lt (su 50 proc. nuolaida). Toks bilietas galioja iki paskutinės maršruto stotelės.

Mėnesio bilietus nuo rugpjūčio 15 d. keičia 30 dienų bilietai ir 30 dienų bilietai, galiojantys tik darbo dienomis. Skirtingai nei mėnesio bilietas, galiojęs nuo pirmos iki paskutinės mėnesio dienos, 30 dienų bilietas galios 30 kalendorinių dienų pirmą kartą jį pažymėjus. Pavyzdžiui, pirmą kartą pažymėjus bilietą rugsėjo 7 dieną, bilietas galios iki spalio 6 dienos imtinai.

Visi naujieji bilietai bus skirti važiuoti tiek autobusais, tiek troleibusais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų