REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jei darote elementarias klaidas bendraudami su potencialiais pirkėjais, jūs iššvaistote savo ir kitų laiką. JAV portalas inc.com pristato dešimt dažniausių pardavėjų klaidų, kurių reikėtų vengti.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kurios aprašytos klaidos gali atrodyti akivaizdžios ir savaime suprantamos, tačiau nustebtumėte sužinoję kaip dažnai daromos šios klaidos. Tad nieko nelaukiame ir pradedame!

REKLAMA

Dešimt pardavėjo klaidų

Vėlavimas į susitikimą. Jei neatvykstate tinkamu laiku, siunčiate klientui žinutę, jog jums nerūpi jų laikas. Visuomet stenkitės išvykti 15 minučių anksčiau. Jei į tam tikrą vietą vykstate pirmą kartą, naudokite GPS navigaciją.

Savo išvaizdos nepatikrinimas. Neatvykite į susitikimą pasišiaušusiais plaukais ir nekarpytais nagais. Įvaizdis yra svarbi pardavimo dalis. Prieš išvykstant į susitikimą dar kartą žvilgtelėkite į veidrodį.

REKLAMA
REKLAMA

Per daug bičiuliškas elgesys. Atrodote pernelyg nenatūralus, jei į potencialų klientą žiūrėsite kaip į seną gerą draugą. Gerbkite kiekvieną asmenį, tačiau nesivelkite į asmeniškumus, pvz. gražybinius žodelius ir bičiuliškus apsikabinimus.

Kalbėjimas vietoj klausymosi. Norint sudaryti pardavimo sutartį, jums reikia užmegzti ryšius ir išsiaiškinti kliento poreikius. Negalite padaryti nė vieno dalyko jei jūsų liežuvis judės visą laiką. Domėkitės savo klientais. Užduokite klausimus.

Ginčijimasis su klientais. Jei potencialus klientas nesutinka su jūsų požiūriu, ginčais nieko neišspręsite. Vietoj to pasiteiraukite kliento, kodėl šis laikosi tokios nuomonės. Tuomet klausykite. Galbūt sužinosite ko nors naujo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Standartinės pardavimo kalbos sukalbėjimas. Žinoma, galbūt jūsų pasirašyta kalba yra tokia gera, kad kartais parduodate. Tačiau niekas nenori klausytis tradicinės, visiems skirtos kalbos. Klientas yra individas, turintis savus poreikius.

Norint sudaryti pardavimo sutartį, jums reikia užmegzti ryšius ir išsiaiškinti kliento poreikius. Negalite padaryti nė vieno dalyko jei jūsų liežuvis judės visą laiką. Domėkitės savo klientais.

Savo produkto neišmanymas. Potencialus klientas nenori girdėti tokių frazių kaip „turiu išsiaiškinti ar tokia galimybė pas mus egzistuoja“. Kitaip tariant, turite žinoti produkto ar paslaugos, kurias parduodate, galimybes.

REKLAMA

Mobilaus telefono neišjungimas. Auč! Ką sau galvojai? Jokie skambučiai ar žinučių atrašymai negali būti svarbesni už bendravimą gyvai su prieš jumis esančiu žmogumi. Kai kalbatės su potencialiu klientu, išjunkite telefoną arba telefono garsą.

Pokalbio plano neturėjimas. Kliento laikas yra ribotas, todėl labai vertingas. Nevaikščiokite aplinkui, o eikite tiesiai prie to, dėl ko susirinkote. Turėkite nedidelį planelį, dėl ko susirinkote ir ką ketinate aptarti.

Užsibuvimas susitikime. Jūsų potencialūs klientai turi daugybę kitų darbų, kuriuos privalo nudirbti užuot tuščiai plepėję su jumis. Nustatykite susitikimo laiko limitą ir neviršykite jo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų