REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau sunkiai įsivaizduojame savo gyvenimą be mobiliojo ryšio, tad ir gedimai ar trukdžiai iš karto sukelia ne tik nepasitenkinimą, bet ir rimtų nepatogumų.

REKLAMA
REKLAMA

Į naujienų portalą „Balsas.lt“ kreipėsi skaitytojas, kurio teigimu spalio 14 dieną sutriko mobiliojo ryšio tiekimas. „Omnitel“ paslaugomis besinaudojantis vyriškis teigė, kad nepavyksta niekam prisiskambinti ir priimti skambučių.

REKLAMA

„Niekam pats negaliu paskambinti ir niekas neskambina man, tai labai netikėta ir nemaloni situacija“, – laiške rašė skaitytojas.

Įmonė savo tinklalapyje skalbė: „Dėl gedimo tinkle daliai vartotojų sutriko mūsų ryšys, šią problemą šiuo metu sprendžiame. Labai atsiprašome už nepatogumus, mūsų kolegos daro viską, kad Jūs vėl galėtumėte naudotis paslaugomis.“

Naujienų portalas „Balsas.lt“ susisiekė su „Omnitel“ atstove spaudai Daiva Selickaite, kuri patvirtino, kad dalis vartotojų vis dar kenčia dėl ryšio sutrikimų: „Gedimus tinkle stengiamės likviduoti,  pačią problemą užfiksavome 12 val. 40 min.  Žinoma, kad ryšio sutrikimų yra visoje Lietuvoje, bet nevisiems vartotojams. Sutriko balso ir trumpųjų žinučių paslaugų teikimas“, – kalbėjo D. Selickaitė.

Apie 15 val. „Omnitel“ tinkalapyje pasirodė kitas informacinis pranešimas, kur bendrvė skelbia likvidavusi gedimą: Pirmiausia norime atsiprašyti savo vartotojų dėl paslaugų sutrikimų „Omnitel“ tinkle. Nuo 12 val. 40 min. daliai „Omnitel“ vartotojų paslaugų teikimas buvo sutrikęs dėl gedimo vienoje komutacinėje stotyje. Komutacinės stoties gedimas buvo pašalintas 14 val. 15 min., paslaugų teikimas atnaujintas visiems „Omnitel“ vartotojams.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų