REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hitrou, NATS, Singapūro oro linijos ir Airbus pristatė patobulintą Airbus A380 pakilimo technologiją, kuri sutaupo dar daugiau degalų, išmeta mažiau anglies dvideginio ir nepažeidžia griežtų oro uosto garso reikalavimų.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl šios naujos technologijos sutaupomi papildomi 300 kg degalų kiekvienam skrydžiui, kas prilygsta vienai tonai išmetamo CO2 skrydžio į Singapūrą metu, taip pat išskiriama mažiau azoto oksido. Per pastaruosius metus šios kompanijos dirbo kartu vystydamos naująją technologiją, kuri nieko nelaukiant ir buvo įdiegta. Dabar iš Hitrou oro uosto skraidantis A380 pakildamas sunaudoja daug mažiau energijos, sutaupo degalų ir išmeta mažiau azoto oksido. Pasiekęs 1500 pėdų aukštį, orlaivis skrydį tęsia laisvu pagreičiu iki 4000 pėdų.

REKLAMA

 „A380 iliustruoja vieną iš ryškiausių žingsnių pirmyn per pastaruosius keturis dešimtmečius, mažinant orlaivių sudeginamą degalų kiekį. Tai lemia mažesnę emisiją, tačiau nesumažina skrydžio komforto. Trumpai tariant, A380 sudegina mažiau negu tris litrus degalų vieno keleivio 100 km skrydžiui“, - sako Tom Williams, Airbus Programmes viceprezidentas.

A380 taip pat yra žymiai tylesnis lyginant su kitais dideliais lėktuvais. Jis sukelia perpus mažiau triukšmo pakildamas ir įveikia nuo triukšmo neapsaugotą teritoriją aplink oro uosto pakilimo taką taip pat dukart tyliau. Nusileisdamas A380 sukelia nuo trijų iki keturių kartų mažiau triukšmo ir yra reikšmingas mažinant garso poveikį, kas lemia ir didesnį oro linijų keleivių skaičių.

REKLAMA
REKLAMA

„Airbus A380 yra kone ekonomiškiausias komercinių paslaugų lėktuvas, sudeginantis 17% mažiau kuro, reikalingo skraidinti vieną keleivį, lyginant su kitais lėktuvais. Iki 2020 m. viena iš dešimties Hitrou kelionių bus būtent A380 skrydis. Svarbiausia oro bendrovėje nuosekliai dirbti ir tobulinti eksploatacijos procesus. Tuomet šių naujų pakilimo technologijų įdiegimas aiškiai parodys mūsų įsipareigojimą mažinant taršą“, - sakė  Jane Dawes, Hitrou Vykdančioji garso ir oro kokybės specialistė.

 „Mūsų bendradarbiavimas su Hitrou, NATS ir Airbus parodo, ką galima pasiekti, kai partneriai turį tą patį tikslą mažinant anglies dvideginio išmetimą ir degalų suvartojimą. Singapūro oro linijos įsipareigoja atlikti savo darbą siekiant užtikrinti sveikesnę aplinką ir ekologinę pusiausvyrą išlaikančias oro keliones. Tikimės, ši partnerystė bus puikus pavyzdys oro uostams ir valdžiai kitose pasaulio šalyse“, - teigia kapitonas Gerard Yeap, Singapūro oro linijų skrydžių valdymo vyriausiasis viceprezidentas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų