REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki 2008 metų greituosius vartojimo kreditus teikė dvi bendrovės. Remiantis statistiniais duomenimis, per 2 metus šis skaičius išaugo apie 15 kartų — greitųjų vartojimo kreditų rinka perpildyta.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak greitųjų vartojimo kreditų asociacijos (GVKA) direktorės Kristinos Nemaniūtės, dar iki 2008 metų pradžios greitųjų vartojimo kreditų rinkoje veikė vos du rinkos dalyviai, o šiais metais jų yra per trisdešimt. Nepaisant to, kad greituosius vartojimo kreditus teikiančių bendrovių skaičius augo ženkliai, šiuo metu asociacijai priklausančių narių klientų skaičius padidėjo tik du kartus, lyginant 2008 ir 2009 metų IV ketvirčius.

REKLAMA

„Šie duomenys leidžia kelti prielaidą, jog 2008 metų pradžioje buvo jaučiamas alternatyvių priemonių, padedančių spręsti trumpalaikes finansines problemas, poreikis. Statistiniai duomenys rodo, jog pastaraisiais metais rinka plėtėsi sparčiai, tačiau klientų skaičius augo gerokai lėčiau. Naujai besikuriančių greitųjų vartojimo kreditų bendrovių skaičius itin šoktelėjo 2008 metų IV ketvirtį, vėliau tendencingai didėjo. Šiuo metu GVKA priklauso septyniolika narių, t.y. septyniolika bendrovių, kurios teikia greituosius vartojimo kreditus trumpąja žinute, internetu ar telefonu“, — konstatuoja Kristina Nemaniūtė.

REKLAMA
REKLAMA

Remiantis statistikos departamento 2009 metų sausio mėnesio pateiktais duomenimis, finansinių paslaugų veiklą (išskyrus draudimą ir pensijų lėšų kaupimą) vykdė daugiau nei du šimtai bendrovių. GVKA duomenimis, greituosius vartojimo kreditus teikiančios įmonės sudarė apie šešis procentus visų šių įmonių. Remiantis augimo tendencijomis, pastaruoju metu šis skaičius turėtų būti išaugęs beveik tris kartus. Rinkoje šiuo metu veikia daugiau nei trisdešimt greituosius kreditus teikiančių bendrovių — rinkos plėtra pasiekė ribą.

Pasak GVKA direktorės, rinkoje išliks stipriausi ir kokybiškiausias paslaugas teikiantys dalyviai. „Dalis bendrovių savo veiklą jau sustabdė. Likusios įmonės, siekdamos pelnyti pranašumą, nuolat konkuruoja. Įvairiausios akcijos, reklaminiai klipai reikalauja nemažų investicijų, verslo žinių bei kūrybiškumo. Kai kurios bendrovės netgi ryžosi paskolas teikti be palūkanų. Rinkoje išliks stipriausi ir vartotojų lūkesčius kokybiškiausiai realizuojantys dalyviai“, — prognozuoja Kristina Nemaniūtė.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų