REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vežėjai baiminasi, kad šiemet nustatytų kvotų darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimui gali neužtekti, todėl netrukus gali susidurti su darbuotojų trūkumu.

Vežėjai baiminasi, kad šiemet nustatytų kvotų darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimui gali neužtekti, todėl netrukus gali susidurti su darbuotojų trūkumu.

REKLAMA

Kaip pranešė portalas delfi.lt, iki šiol į Lietuvą atvykstantys darbuotojai iš trečiųjų šalių būdavo atleidžiami nuo pareigos įsigyti leidimą dirbti, jei jų profesija įtraukta į trūkstamų profesijų sąrašą. Nuo 2021-ųjų tvarka pasikeitė, kvotos lengvesne tvarka leis įdarbinti 32,2 tūkst. užsieniečių, kurių profesija įtraukta į Lietuvoje trūkstamų profesijų darbuotojų sąrašą, iš jų – apie 11,6 tūkst. vežėjų.

Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso generalinis sekretorius Povilas Drižas sakė, kad vien 2019 metais Lietuvoje buvo įdarbinti 29 tūkst. vairuotojų iš trečiųjų šalių, o pernai iki lapkričio 16 dienos – 25,5 tūkst.

REKLAMA
REKLAMA

„Jei pas mus kasmet yra įdarbinama tiek vairuotojų, o šiems metams kvota yra 11,6 tūkst., tai atsakymas aiškus, kad ji kažkada pasibaigs ir jų pradės trūkti“, – portalui teigė P. Drižas. 

REKLAMA

„Linavos“ prezidentas Romas Austinskas sakė, kad per mažas kvotų skaičius gali lemti ir verslo išsikėlimą iš Lietuvos. Anot jo, kvota turėtų siekti 50-60 tūkst. darbuotojų.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija nurodė, kad kvotos dydis galės būti peržiūrėtas metų eigoje, įvertinus situaciją darbo rinkoje ir įdarbintų užsieniečių skaičių, kvotą pagal poreikį bus galima padidinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų