REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

TV6 laida „Autopilotas“ tęsia naudotų automobilių apžvalgas, o šįkart po žurnalistų padidinamuoju stiklu pateko šeštosos kartos „Golf“. Tiesa ne paprastu, o turinčiu GTD etiketę. Žurnalistai domėjosi, ar verta už ją mokėti brangiau.

TV6 laida „Autopilotas“ tęsia naudotų automobilių apžvalgas, o šįkart po žurnalistų padidinamuoju stiklu pateko šeštosos kartos „Golf“. Tiesa ne paprastu, o turinčiu GTD etiketę. Žurnalistai domėjosi, ar verta už ją mokėti brangiau.

REKLAMA

„Golf“ – jau daugybę metų ekonominės klasės hečbekų rinkoje diktuoja standartus. Ir ne veltui. Automobilis surinktas kokybiškai, važiuoja komfortiškai ir net suteikia vairavimo malonumą.

Laidoje apžvelgiamas „Golf GTD“ nuo paprasto „Golf VI“ skiriasi dviem dalykais. Visų pirma – apdaila. Tiek galinis, tiek priekinis „Golf VI“ buferiai atrodo žymiai geriau. D raidė mums pasako, kad tai dyzelis. O šiame modelyje sumontuotas galingiausias dyzelinis variklis – 170 AG. Galima sakyti, kad tai dyzelinis GTI versijos analogas.

„Golf VI“ buvo bene trumpiausiai gamintas iš visų šios serijos modelių. Trumpai pasirodęs rinkoje jis buvo lyg pereinamasis modelis iš „Golf V“ į „Golf VII“. Jo gamyba buvo pradėta 2008 metais ir nutraukta jau 2013-aisiais.

REKLAMA
REKLAMA

Perkantys naują automobilį galėjo rinktis variklį nuo 1.2 l iki 2.0 litrų darbinio tūrio. JAV rinkai buvo parduodamas ir su 2.5 l darbinio tūrio varikliu. Taip pat pradėta montuoti iki dabar į VW automobilius dedama 7 bėgių DSG greičių dėžė.

REKLAMA

Nors esminių problemų šis automobilis neturi, kelios silpnos vietos visgi yra. Viena iš jų – EGR vožtuvas. Jam užsikišus, važiavimas taps labai sudėtingas, o galiausiai ir neįmanomas. Yra du būdai sutvarkyti šią problemą: pakeisti, tačiau tai kainuos nemažai, arba „išoperuoti“ ir išprogramuoti. Dažniausiai savininkai pasiranka pastarąjį.

Dar viena problema, su kuria susiduria dyzelinių „Golf VI“ savininkai, yra gendantis kuro siurblys, kuris kartais net pritraukia šiukšlių iš kuro bako į vamzdelius ar purkštukus. Tokiu atveju pasekmės gali būti dar skaudesnės.

REKLAMA
REKLAMA

Pagrindiniai „Golf V“ konkurentai rinkoje – brolis iš vakarų „Ford Focus“, kurio kaina svyruoja nuo 2500 iki 5000 eurų. Taip pat kolega iš rytų „Toyota Auris“, kurį galite įsigyti investuojant nuo 2500 iki 7000 eurų. Ir „Renault Megane“, kurią įsigysite vos už 3000 ar 4000 eurų.

Žiūrint skelbimus AUTOGIDAS.LT tinklapyje, tokio „Golf VII“ kaina svyruoja nuo 3000 iki 7000 eurų, priklausomai nuo stovio, metų ir komplektacijos. Žinoma, GTI, bei GTD versijos gali kainuoti ir dar daugiau.

Visą „Golf VI“ apžvalgą rasite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite šeštadieniais 09:55 val. per TV6.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE:

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų