Svarbu „Luminor“ klientams: bankas atsisako stacionaraus elektroninio parašo

„Luminor“ bankas atsisakė stacionaraus elektroninio parašo naudojimo jungiantis prie internetinės bankininkystės. Tokį sprendimą bankas priėmė atsižvelgęs į itin mažą šio prisijungimo būdo populiarumą ir patogumą vartotojams.

 „Luminor“ bankas (nuotr. SCANPIX)

„Šiuo metu rinkoje yra alternatyvių tokį pat saugumo lygį užtikrinančių priemonių kaip ir stacionarus elektroninis parašas, kurios klientams yra žymiai patogesnės naudoti. Pavyzdžiui, daugiau negu pusė mūsų klientų prisijungdami prie elektroninės bankininkystės naudojasi Smart-ID programėle, kai tuo tarpu elektroniniu parašu naudojasi mažiau nei 1 proc. internetine bankininkyste besinaudojančiųjų“, – sako Jonas Pivoriūnas, „Luminor“ banko Internetinės bankininkystės vystymo skyriaus vadovas.  

„Luminor“ klientai gali naudotis šiomis prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemonėmis – mobiliuoju parašu, Smart-ID arba kodų generatoriumi, rašoma banko pranešime žiniasklaidai.


Rašyti komentarą...
B
Bankomatas
2020-10-28 19:39:59
Pranešti apie netinkamą komentarą
Visiskas klijentu ignoravimas ,nepagarba ir nesupratimas ate luminor
Atsakyti
0

B
Bankomatas
2020-10-28 19:39:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
Visiskas klijentu ignoravimas ,nepagarba ir nesupratimas ate luminor
Atsakyti
0

B
Balsas
2020-10-28 20:41:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
Jau užkniso visi tie kaitaliojitmai. Žmogus "nebeturi" ką veikti - tik sėdėti prie kompiuterių ir telefonų,nes jiems reikia kuo didesnių pelnų. Lietuvoje viskas keičiasi ne dienom, o valandom. Absurdų šalis ta mūsų Tėvynė.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (3)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų