REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
7
Atnaujintas „Kārums“ prekės ženklas ir pakuočių dizainai
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Lyderiaujanti valgomųjų ledų gamintoja Baltijos šalyse bei pieno produktų rinkos žaidėja „Food Union“ grupė, kuriai Lietuvoje atstovauja AB „Premia KPC, praneša apie vieną iš didžiausių pasikeitimų pieno produktų prekės ženklo „Kārums“ istorijoje. Šis prekės ženklas, plačiai žinomas aukštos kokybės glaistytų varškės sūrelių kategorijoje, atsinaujina kaip pieno skanėstų prekės ženklas, jog sustiprintų savo pozicijas tokiose kategorijose, kaip jogurtai, pieno bei varškės desertai. Kartu su šiuo žingsniu, siekiant aiškiai apibrėžti prekės ženklo istoriją ir pasiūlymą, keičiasi „Karums“ logotipas, atsinaujina vizualinis identitetas bei keičiasi pakuočių dizainai. 

7

Lyderiaujanti valgomųjų ledų gamintoja Baltijos šalyse bei pieno produktų rinkos žaidėja „Food Union“ grupė, kuriai Lietuvoje atstovauja AB „Premia KPC, praneša apie vieną iš didžiausių pasikeitimų pieno produktų prekės ženklo „Kārums“ istorijoje. Šis prekės ženklas, plačiai žinomas aukštos kokybės glaistytų varškės sūrelių kategorijoje, atsinaujina kaip pieno skanėstų prekės ženklas, jog sustiprintų savo pozicijas tokiose kategorijose, kaip jogurtai, pieno bei varškės desertai. Kartu su šiuo žingsniu, siekiant aiškiai apibrėžti prekės ženklo istoriją ir pasiūlymą, keičiasi „Karums“ logotipas, atsinaujina vizualinis identitetas bei keičiasi pakuočių dizainai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kārums“ pokyčių istorija prasidėjo nuo to, jog, didėjant paklausai, atsirado stimulas didinti varškės sūrelių gamybos pajėgumus. Nusprendėme investuoti 5,5 mln. eurų į naujos „Kārums“ gamyklos statybą bei naujų gamybos linijų įsigijimą. Džiaugiamės, jog jau galime pilnu pajėgumu dirbti naujoje, erdvioje gamykloje Rygoje, Latvijoje, naudodami modernią gamybos įrangą. Matome potencialą ir toliau stiprinti „Kārums“ prekės ženklo pozicijas Baltijos šalyse bei plėsti asortimentą nuo varškės sūrelių pereinant ir į kitus formatus, kuriuos nekantraujame netrukus pristatyti „Kārums” gerbėjams Lietuvoje ir Estijoje“, – teigia Normunds Staņēvičs, „Food Union“ generalinis direktorius Europos regione. 

REKLAMA

„Kārums“ logotipas tapo modernesniu ir lakoniškesniu. Pakuotės išlaikė prekės ženklui charakteringą oranžinę spalvą, kurią papildė atnaujintas logotipas ir lengvai skaitomi produktų pavadinimai, siekiant suteikti dar daugiau patogumo „Kārums“ vartotojams. Siekiant dar labiau pabrėžti skonius, ant pakuočių atsirado didelės uogos, vaisiai, bei kiti skonį nusakantys elementai. 

REKLAMA
REKLAMA

„Kārums“ yra žinomiausias ir perkamiausias pieno produktų prekės ženklas Latvijoje. Įgyvendinti tokį vartotojų pripažinimą turinčio prekės ženklo pokyčius yra nemenka atsakomybė. Mūsų siekis buvo išlaikyti pagarbą beveik 30 metų egzistuojančio prekės ženklo istorijai, suformuotam įvaizdžiui vartotojų širdyse, tačiau tuo pat metu supaprastinti ir atnaujinti prekės ženklo vizualinį vaizdą, sustiprinant pagrindinius elementus taip, jog pirkėjai lengvai atpažintų naują pakuotę parduotuvėse ir teigiamai įvertintų šiuos pokyčius”, paaiškina Ieva Ražinska, „Food Union“ marketingo vadovė. „Mūsų vartotojams „Kārums” patinka dėl savo išskirtinio skonio, todėl produktų receptūros ir skoniai nesikeis. Tai tas pats seniai visiems žinomas „Kārums“, tik geresnis – tai mums būtų pats geriausias komplimentas iš vartotojų“, – teigia Ieva Ražinska. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kompanija nusprendė sugrąžinti ir „Kārums” simbolį varną, kurią daugelis mena nuo vaikystės laikų. Šis simbolis atsirado centre virš logotipo, jis taip pat modernesnis. Varna simbolizuoja „Kārums“ prekės ženklo vertybes – autentiškumą, teisingumą, draugiškumą ir paprastumą. Jis pasirodys ant daugumos produktų pakuočių ir ateityje. 

„Kartu su vaizdiniais pasikeitimais suteikėme „Kārums“ prekės ženklui ir naują socialinį vaidmenį – didinti „sveiką” pasitikėjimą savimi visuomenėje ir sugebėjimą pažvelgti į save iš šalies su šypsena. Per savo produktus ir komunikaciją „Kārums” pasistengs nuoširdžiai ir su humoru žmonėms priminti, jok kiekvieną kasdienę situaciją galima paversti malonesne pasakius gražų žodį, komplimentą ar tiesiog pavaišinus šalia esantį žmogų sūreliu – tai visuomet pakelia nuotaiką, žmogus pasijunta vertinamas“, – papildo Ieva Ražinska. 

Šiuo metu „Kārums“ produktų krepšelyje yra net 37 produktai, tarp kurių varškės sūreliai, jogurtai, pieno bei varškės desertai ir ledai. Netrukus visose Baltijos šalyse visi “Kārums” sūreliai pasirodys naujose pakuotėse, o netolimoje ateityje tai padarys ir kiti šio prekės ženklo produktai. Taipogi, neužilgo dienos šviesą išvys ir visiškai nauji „Kārums“ produktai įvairiose pieno desertų kategorijose – bus pristatytas tiek naujas klasikinis varškės sūrelis, tiek visiškai nauja linija liesesnių desertų mėgėjams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų