REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paskelbus ekstremalią padėtį, nustačius daugiau koronaviruso atvejų, vis daugiau lietuvių stengiasi mažiau vaikščioti po parduotuves ir maistą užsisako internetu. Tačiau pirkėjų tiek, kad savo pristatymo gali tekti laukti kelias dienas.

Paskelbus ekstremalią padėtį, nustačius daugiau koronaviruso atvejų, vis daugiau lietuvių stengiasi mažiau vaikščioti po parduotuves ir maistą užsisako internetu. Tačiau pirkėjų tiek, kad savo pristatymo gali tekti laukti kelias dienas.

REKLAMA

Tuo įsitikino vilnietis Vilius. Penktadienio popietę jis užsisakė prekių interneto parduotuvėje „Barbora“. Tačiau labai nustebo, kai perėjęs prie pristatymo datos pasirinkimo pamatė, kad artimiausias ir vienas iš nedaugelio laikų, kai pirkinių galima sulaukti namuose tėra pirmadienis.

„Pirmadienį dar buvo likę keli laisvi laikai, tad pirmą ir paėmiau“, – pasakojo jis.

Penktadienio popietę tv3.lt nepavyko gauti „Barboros“ komentaro, kiek padidėjo jų pirkėjų skaičius ir kiek laiko gali laukti, kol prekės bus pristatytos.

Tačiau, kaip „Verslo žinioms“ sakė parduotuvės direktorius Andrius Mikalauskas, nuo vasario 24 dienos buvę dienų, kai pardavimų srautai buvo išaugę net 10 kartų, palyginti su įprastomis dienomis.

REKLAMA
REKLAMA

Maisto produktų į namus iš parduotuvių – „Iki“, „Assorti“, „Vyno guru“ ir „Ilzenbergo dvaras pristatymo įmonės „Lastmile“ vadovas Tadas Norušaitis teigia, kad vos per porą dienų užsakymų skaičius išaugo 7 kartus. O įmonės apyvarta padidėjo 3 kartus.

REKLAMA

Paklaustas ar žmonės dar gali šiam savaitgaliui ir ateinančiai savaitei užsisakyti maisto produktų į namus, įmonės vadovas sako, kad ši produktų pristatymo sistema veikia šiek tiek kitaip nei kitų parduotuvių.

„Pas mus maisto produktus surenka ir žmonėms į namus pristato laisvai samdomi kurjeriai. Klientai prisijungę sistemoje mato, kad kiekvieną akimirką jų skaičius kinta. Tačiau manau, kad visi norintys užsisakyti produktų tikrai galės pasinaudoti šia paslauga. Iš viso mūsų platformoje yra užsiregistravę daugiau nei 1000 kurjerių“, – sako įmonės vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, šiuo metu tikrai jaučiama koronaviruso panika, žmonės bijo eiti į parduotuves, todėl perka internetu.

„Jau prieš savaitę išaugo žmonių susidomėjimas mūsų teikiama paslauga. O per šias dienas išaugo ir žmonių pirkinių krepšelis, jis dvigubai didesnis. Daugiausia žmonės perka ilgai negendančius produktus – makaronus, kruopas, konservus, vandenį, rūkytus mėsos gaminius“, – pirkėjų įpročiais dalinasi T. Norušaitis.

Įmonės vadovas tikras, kad ateinančias porą savaičių klientų tikrai netrūks.

Reaguodama į dabartinę padėtį, anksčiau nei planavo elektroninę prekybą pradėjo ir „Rimi Lietuva“.

Kaip skelbta bendrovės pranešime nuo penktadienio elektroninėje parduotuvėje „Rimi.lt“ gali apsipirkti visi norintys Vilniaus miesto gyventojai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jų įsigytas prekes „Rimi“ kurjeriai nemokamai pristatys į namus arba jas vilniečiai galės atsiimti tam skirtose vietose, įrengtose „Rimi“ parduotuvėse. Abiem atvejais, kaip ir rekomenduoja Vilniaus miesto Ekstremaliųjų situacijų komisija, pirkėjai neturės tiesioginio kontakto su kurjeriu ar prekybos centro darbuotoju. 

„Pradėti elektroninę prekybą planavome balandžio mėnesį, tačiau, suprasdami dabartinės situacijos rimtumą ir matydami ženkliai išaugusį susidomėjimą mūsų siūlomu naujausiu būdu apsipirkti, priėmėme sprendimą nelaukti ir jau šiandien atverti elektroninę parduotuvę visiems Vilniaus miesto gyventojams“, – bendrovės pranešime cituojamas „Rimi Lietuva“ E-komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius.

***

Lietuvoje šeštadienį patvirtintas 7-tas koronaviruso atvejis:

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų