Ko gero, daug kam viešojo maitinimo įstaigoje teko nusivilti maistu arba aptarnavimu, nors ne visi tuo pasiskundžia viešai. O ir kavinės paprastai į tai reaguoja taikiai, tad problema išsprendžiama pasiūlius nuolaidą ar nemokamą apsilankymą restorane. Tačiau į tokią situaciją patekusį vilnietį restorano darbuotojas išplūdo. Už parašytą skundą klientui buvo pasiūlyta „pasitvarkyti galvą“ ir „pūti neapykantos pilname pasaulyje“.

Vilnius (nuotr. Juozo Skaros)

Vilnius (nuotr. Juozo Skaros)

Jaukus vakaras restorane naujienų portalo tv3.lt skaitytojui Tomui (tikrasis vardas redakcijai žinomas) baigėsi restorano darbuotojo grasinimais.

Susirado socialiniame tinkle

„Šią savaitę pirmą kartą apsilankiau restorane „Dinner map“, esančiame Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. Užsisakėme gėrimų, keletą patiekalų ir desertą. Maistas buvo iš tiesų puikus. Neturiu jokių pretenzijų dėl to, bet štai aptarnavimas buvo labai blogas“, – pasakoja vyras.

Anot jo, padavėja užmiršo atnešti gėrimus, jie buvo patiekti jau su desertu.

„Gavę desertą su ledais negalėjome jo iš karto valgyti, nes neturėjome tinkamų įrankių, buvo atnešti tik du peiliai. Po to, laukėme dar 10 minučių, kol gavome dvi šakutes. Tačiau kaip valgyti ledus su šakute“, – toliau vykusiais nesusipratimais skundėsi Tomas.

REKLAMA

Vyro teigimu, šalia prie kito staliuko sėdintys žmonės turėjo patys sau atsinešti meniu. Jie taip pat siūlėsi padavėjai netgi padėti.

„Man labai keista, dėl tokio aptarnavimo, nes žmonių restorane nebuvo daug. Antrame aukšte, kuriame sėdėjome buvo užimti tik 6 staliukai“, – tikina skaitytojas.

Po vakarienės Tomas socialiniame tinkle „Facebook“ susirado restorano paskyrą ir parašė skundą. Netrukus vyras gavo atsiprašymą, todėl jokių pretenzijų jis daugiau nebeturėjo.

„Tačiau kitą rytą kartu su manimi vakarieniavęs žmogus gavo grasinančias restorano darbuotojo žinutes. Jose buvo primygtinai klausinėjama ar tas žmogus tądien buvo restorane. Darbuotojas rašė, kad jeigu buvo ten, jam blogai baigsis“, – pasakoja skaitytojas.

žinutė

žinutė

Anot Tomo, šios žinutės pasirodė labai keistos, tad jis nusprendė pats susisiekti su tuo darbuotoju.

„Susisiekus jis pradėjo reikšti pretenzijas dėl mano parašyto skundo. Jis ėmė aiškinti, kad, dėl mano atsiliepimo vos neatleido padavėjos. Jo teigimu, skunde aš prirašiau nesąmonių, nes įrankiai tokie ir turėjo būti pagal restorano standartus.

Galiausiai darbuotojas pasiūlė man pūti pilname neapykantos pasaulyje bei pasitvarkyti galvą. Aš likau šokiruotas. To darbuotojo restorane tą dieną net nebuvo. Jis mūsų neaptarnavo. Manau, nėra normalu, kai padavėjai ieško socialiniuose tinkluose klientų ir jiems rašo grasinančias žinutes“, – piktinosi vyras.

Restorano vadovas atsiprašo

Restorano vadovas Andrius Bakanas labai apgailestauja dėl šios situacijos.

„Klientas mus informavo apie šį įvyki, buvome šokiruoti, nes toks darbuotojo elgesys visiškai nedera su mūsų įmonės vidine kultūra ir vertybėmis. Kliento atsiprašėme pakvietėme pas mus atvykti dar sykį pasivaišinti. Darbuotojas šiuo metu yra nušalintas“, – teigia restorano vadovas.

REKLAMA

Anot A. Bakano, restoranas labai atsakingai reaguoja į kiekvieną atsiliepimą, o parašiusiojo asmens tapatybė darbuotojams tikrai nėra atskleidžiama. Šioje situacijoje dalyvavusio darbuotojo teigimu, klientą jis pažinojo asmeniškai, tokiu būdu jį ir surado socialiniame tinkle.

„Užtikrinu, kad darbuotojas veikė savo iniciatyva, be įmonės žinios“, – tvirtina restorano vadovas.

Rekomenduoja konfliktus spręsti taikiai

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vykdančiosios direktorės Eglės Ližaitytės teigimu, asociacija skatina verslo atstovus kilusius nesusipratimus su klientais spręsti taikiai.

„Žinoma, kad gali pasitaikyti nepatenkintų klientų, kurie teikia skundus. Tačiau visus nesutarimus galima išspręsti tarpusavyje. Tačiau jeigu nepavyksta klientas turi teisę kreiptis į kitas institucijas, pavyzdžiui, Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT)“.

Pasak VVTAT, vartotojas pirmiausia dėl nekokybiškos prekės ar paslaugos visada turi kreiptis į pardavėją ar paslaugos teikėją. Jeigu per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško kreipimosi vartotojui nėra pateikiamas atsakymas arba atsisakoma vykdyti jo reikalavimą, vartotojas turi teisę kreiptis į tarnybą.

VVTAT vartotojas turi pateikti užpildytą prašymą, jo formą galima rasti VVTAT internetinėje svetainėje. Prašymą galima pateikti paštu (tarnybos adresą taip pat galima rasti internetinėje svetainėje) arba elektroninių paštu.

Prašymas išnagrinėjamas ir sprendimas priimamas ne vėliau kaip 90 dienų nuo jo pateikimo.

Naxp
2019-12-18 17:44:36
O tu kas š-i-k-a-l-a-s
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
rimas 2019-12-18 19:14:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
debilas kaskos nenori neesk asile   ATSAKYTI
G.S 2019-12-18 18:42:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Sveiki.
Dirbu aptarnavimo srityje apie 25 metai.
Kad Lietuvoje restoranuose ir kavinėse aptarnavimo lygis labai nukritęs sutinku.
Tačiau pastaruoju metu vis dažnesni atvėjai, kail restorano ar viešbučio svečiai taipi išsidirbinėja, kad tiesiog matosi jog nori nuolaidų ar visai nemokėti už paslaugą. Patikėkit turiu labai daug patirties.
Nesakau , kad ir šis atvejis toks. Tačiau mielieji pasidomekite į kokio lygio kavinukę einate.
Ir dar. "Kaip moka, tokie ir dirba"
Nieko nenoriu įžeisti, tokia realybė Lietuvoje.
Pagarbiai. G.S.   ATSAKYTI
Janina 2019-12-18 17:56:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
klientas sakyčiau labai su pretenzingas   ATSAKYTI
Naxp 2019-12-18 17:44:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
O tu kas š-i-k-a-l-a-s   ATSAKYTI
Girdėjau kartą kaip 2019-12-18 17:44:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
padavėjai mus, klientus, vadina "žmogeliukais"   ATSAKYTI
ln 2019-12-18 17:37:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
my..zh..alas sitas klientas...   ATSAKYTI

Top Video

Farai. Ne iš kelmo spirta pardavėja tapo didvyre – lietuvės gudrybė sustabdė vagišių
DABAR RODOMA
Farai. Ne iš kelmo spirta pardavėja tapo didvyre – lietuvės gudrybė sustabdė vagišių
DABAR RODOMA
Farai. Vairuotojo elgesys pareigūnus išvertė iš koto: mašina nevažiavo, o vyras „vairavo“
DABAR RODOMA
Pasidalijo, ką mama išdarinėjo lėktuve: dukrai teliko rausti iš gėdos
DABAR RODOMA
Pamačius, kaip bandoma išvažiuoti iš automobilių aikštelės aplinkiniai susiėmė už galvų
DABAR RODOMA
Košmaras autobuse: nufilmuota, kas dėjosi viduje per siaubingą avariją
DABAR RODOMA
Internautai negali patikėti savo akimis: neatskiria, kuri yra dukra, o kuri – mama
DABAR RODOMA
Visi mes žmonės. Skambinas įvardijo skyrybų su Krysko priežastį: galutinis taškas padėtas tik dabar
DABAR RODOMA
Gero vakaro šou. „TV Pagalbos“ žvaigždė Navickas prisiminė, kaip saugojo Landsbergį: pas jį prie durų miegodavom
DABAR RODOMA
Lietuvis įsiuto: bejėgio vilkiko vairuotojo nelaimė policijai sukėlė juoką
DABAR RODOMA
Gerbėjai dalijasi įrašu ir sako, kad princas Harry – svajonių vyras
REKLAMA
Asociatyvi (nuotr. Eimanto Genio)
Stringa Nidos kultūros ir turizmo informacijos centro „Agila“ pastato rekonstrukcijos darbai. Dėl to Neringos savivaldybė kaltina į teismą besikreipusią įmonę „Statybų kodas“, ...
(nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)
Sporto klubai pastaruoju metu skelbia įvairius pasiūlymus naujiems klientams pritraukti. Susigundę mažesnėmis kainomis žmonės nusprendžia – sportuosiu. Visgi klientai turėtų ...
Kremlius (nuotr. SCANPIX)
Didžiausią grėsmę Lietuvai kelia ne kaimynai iš Rytų, o valdančiųjų vadovybė, kuri nedaro nieko, kad mūsų šalyje įgyvendintų reikalingas reformas. Dėl to nepakankamai ...
Orlen Lietuva (nuotr. Fotodiena)
Teismas nutraukė Lenkijos kapitalo naftos perdirbimo bendrovės „Orlen Lietuva“ ginčą su Valstybine energetikos reguliavimo taryba (VERT) dėl rezervinės galios rinkos tyrimo. ...
Panevėžio miesto savivaldybė (Fotobankas)
Panevėžio valdžia neturės mokėti daugiau nei 34 tūkst. eurų baudos už nenutrauktą komunalinių atliekų tvarkymo sutartį su bendrove „Panevėžio specialus autotransportas“, nutarė ...
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų