REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Noras paruošti skanią ir išskirtinę vakarienę gali baigtis visiškai ne taip, kaip planavote. Ypač jeigu parduotuvėje pirktame produkte nežinia iš kur atsiranda ten neturinčių būti metalo gabalų.

Noras paruošti skanią ir išskirtinę vakarienę gali baigtis visiškai ne taip, kaip planavote. Ypač jeigu parduotuvėje pirktame produkte nežinia iš kur atsiranda ten neturinčių būti metalo gabalų.

REKLAMA

Tuo galėjo įsitikinti naujienų portalo tv3.lt skaitytoja. Ji iki šiol negali pamiršti, kas galėjo nutikti, jeigu vaikas būtų prarijęs metalines sąsagėles, kurios kažkaip atsidūrė įprastinėje parduotuvėje pirktoje lašišoje.

Savo vardo ir pavardės prašiusi neskelbti moteris pasakoja: „Praėjusią savaitę užsukau į Šilutėje, Tilžės gatvėje, esančią parduotuvę „Lidl“ nusipirkti žuvies. Norėjau paruošti atvyksiančiai anūkei skanią ir sveiką vakarienę. Tačiau iškepus žuvį ir pradėjus ja maitinti mergytę, žuvyje aptikau skabes. Patytiau tokį šoką, kad iki šiol negaliu atsigauti.“

Šilutiškė piktinasi prekybininkų aplaidumu. Jai baisu netgi pagalvoti, kas būtų nutikę, jeigu nebūtų pastebėjusi pavojingo radinio žuvyje.

REKLAMA
REKLAMA

„Baisu ir pikta, kad nesaugūs produktai vis dažniau papuola į prekybos centrus”, – sako šoko ištikta skaitytoja.

Ji pasakojo iki šiol negalinti pamiršti, kad nekalta vakarienė vos nesibaigė skaudžia nelaime, kurios tik per plauką pavyko išvengti.

REKLAMA

„Tos „skabės“ buvo išimtos mergytei iš burnytes. Neišeina atsigauti, patirto šoko net neina suformuluoti sakiniu“, – rašė moteris.

Kaip įrodymą, kad istorija tikra, ji atsiuntė pirkinio nuotraukas.

Parduotuvės atstovė atsiprašo

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė apgailestauja dėl susiklosčiusios situacijos. Ji tvirtina, kad šis klientės skundas prekybos tinklą jau pasiekė.

„Jau pasiteiravome, ar klientė galėtų pateikti informacijos, tokios kaip partijos numeris, galiojimo data, kurie yra svarbūs produkto identifikavimui. Jei pirkėja sutiks, prašysime mums atsiųsti radinius, kad galėtume dar nuodugniau viską ištirti”, – teigia prekybos tinklo atstovė.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak pašnekovės, parduodamų produktų kokybei skiriama itin daug dėmesio, todėl iškart buvo pradėti papildomi šios prekės patikrinimai.

„Vizualiai jokie neatitikimai nustatyti nebuvo. Kadangi svetimkūnis rastas supakuotoje prekėje, nedelsiant kreipėmės ir į tiekėją dėl šio atvejo ištyrimo. Remdamasis pateiktais duomenimis, tiekėjas galės patikrinti atitinkamos partijos gaminius. Anksčiau dėl šio produkto tokių nusiskundimų nesame gavę”, – aiškina L. Skersytė.

Kur kreiptis įsigijus blogus maisto produktus?

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos tvirtinimu, pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą. Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę.

Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas.

Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą. Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų