Žurnale „Fortune“ – išskirtinis dėmesys Lietuvos verslui

Šiais metais Lietuva Pasaulinio Banko verslo sąlygų reitinge pakilo į 11-tą vietą iš 190-ies valstybių, pralenkdama tokias šalis, kaip Airija ar Vokietija. Įvertindamas šiuos ir daugelį kitų Lietuvos pasiekimų, vienas didžiausių pasaulyje verslui skirtų žurnalų „Fortune“ spalio mėnesio numeryje išskirtinai daug dėmesio skyrė Lietuvai ir aprašė savo pasiekimais išsiskiriančias dinamiškas bendroves, tarp kurių pateko ir „Topo centras“.

Aurelijus Rusteika

Žurnale „Topo grupės“ įkūrėjas Aurelijus Rusteika pasakoja apie pastarųjų metų pasiekimus ir įmonės augimą. Per 20 metų ši įmonė sukūrė 37 parduotuvių tinklą 25-iuose Lietuvos miestuose ir tapo namų elektronikos prekių lydere. Nors Lietuvos rinka nedidelė, šalies mažumą A. Rusteika vertina ir kaip privalumą, nes galima greitai įgyvendinti naujoves bei garantuoti gerą klientų patirtį.

REKLAMA

„Net 75 proc. perkančių internetu atsiimti savo pirkinių atvažiuoja į mūsų parduotuves ir įsigyja kažką papildomai. Tai mums leidžia išlaikyti kontaktą su mūsų pirkėjais, klientai pamato, kaip keičiasi mūsų parduotuvės ir turi progą sugalvoti, ką reikės pirkti kitą kartą“, – teigia Aurelijus Rusteika.

„Fortune“ 

„Topo centro“ įkūrėjas labiausiai didžiuojasi įmonės internetiniais pardavimais: „Iki 2013 metų tik 1 proc. mūsų pajamų buvo iš pardavimų internetu“, – žurnalui „Fortune“ pasakojo jis. „Dabar šis skaičius pasiekė 23 proc. ir tai buvo vienas įmonės augimo variklių, leidęs per penkis metus padvigubinti apyvartą nuo 70 mln. iki 140 mln. eurų“, –  teigė A. Rusteika.

Bendradarbiavimas su „Euronics International“ taip pat davė gerų impulsų verslui: „Su pirkimo aljansu mes bendradarbiaujame ne tik kartu pirkdami produktus iš didžiųjų elektronikos gamintojų, bet ir analizuodami vartotojų elgesį kitose šalyse, nuolat keičiamės geriausiomis patirtimis“, – pasakojo A. Rusteika.

Taip pat žurnale rašoma apie galimą „Topo centro“ plėtrą užsienyje: „Mes visada ieškome partnerių, galinčių padėti mums augti dar sparčiau. Noras plėstis leidžia mums auginti pardavimus triskart sparčiau nei mūsų konkurentai, tuo pačiu metu išlaikant vieną aukščiausių klientų pasitenkinimo rodiklių (NPS) rinkoje, kuris viršija 70. Tai įrodo nuoširdžią meilę klientams, o šią mūsų patirtį būtų galima perkelti ir į kitas šalis“, – apibendrina A. Rusteika.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų