Projekto „Rail Baltica“ maršrutas (Tomas Lukšys/Fotobankas)

Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo Estijoje koordinatorė „Rail Baltic Estonia“ paskelbė preliminarius keleivinių traukinių kursavimo iš Talino planus. Kelionė iš Talino į Vilnių truktų 3 val. 38 min., į vieną pusę kainuotų maždaug 76 eurus.

Pranešime spaudai teigiama, jog „Rail Baltica“, pradėjusi veikti 2026-aisiais, turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.

Keleiviniai traukiniai iš Talino į Rygą ir atgal kursuos keturis kartus per dieną, kelionė truks 1 val. 42 min., o bilietas į vieną pusę kainuos apytikriai 38 eurus.

REKLAMA

„Pasiūlysime rimtą alternatyvą susisiekimui lėktuvais, ypač jei keleivis nori atvykti būtent į Rygos centrą ir nesiruošia keliauti toliau“, – pranešime cituojama „Rail Baltic Estonia“ vadovė Riia Sillave.

Jos teigimu, vėliau traukinių reisų šiuo maršrutu gali padaugėti iki šešių per dieną, o traukiniai į Lietuvą ir Lenkijos sostinę Varšuvą iš Talino kursuotų kas dvi valandas.

Plane taip pat numatyti du naktiniai traukiniai iš Talino per Rygą, Kauną, Varšuvą į Berlyną ir iš Vilniaus į Berlyną.

Be to, „Rail Baltica“ per valandą važiuos 2-3 kroviniai traukiniai, o net 80 proc. jų bus intermodaliniai – suteikiantys galimybes operatoriams perkelti krovinius nuo automobilių ant traukinių platformų.

Estija ir Suomija puoselėja planus sostines sujungti geležinkelio tuneliu po Suomijos įlanka, tai galėtų tapti „Rail Baltica“ pratęsimu.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų