Artėjant birželio 4-7 d. Europos Parlamento rinkimams, ši ES institucija sukūrė savo profilius bendravimui skirtuose interneto tinklalapiuose Facebook, MySpace ir Flickr. Taip EP pirmiausia siekia pritraukti jaunuosius rinkėjus, informuoti juos apie rinkimų datą ir EP sprendimų reikšmę kasdieniniame europiečių gyvenime.
EP profiliai jau veikia Facebook tinkle, turinčiame daugiau kaip 175 mln. vartotojų, ir MySpace tinke, turinčiame daugiau kaip 250 mln. vartotojų. Flickr nuotraukų keitimosi sistemoje galima rasti nufotografuotas EP rinkimams sukurtas skulptūras, taip pat didmiesčiuose pastatytas „pasirinkimų kabinas“, iš kurių piliečiai gali išsiųsti vaizdo žinutes europarlamentarams, rašoma pranešime spaudai.
Socialinėje interneto žiniasklaidoje žmonės praleidžia vis daugiau savo laiko, o jų įtaka per pastaruosius keletą metų labai sustiprėjo.
Kaip rašoma pranešime spaudai, tokiomis priemonėmis siekiama jauniems ir pirmą kartą balsuoti ateisiantiems europiečiams geriau susipažinti su ES, taip pat plačiau sužinoti apie europarlamentarų darbą, EP veiklą ir jo rinkimų svarbą. Parlamento profiliai šiuose tinklalapiuose taip pat nukreips lankytojus į įdomiausius pagrindinio EP tinklalapio resursus.
Greitai EP rinkimų kanalas taip pat atsidarys populiaraus YouTube tinklalapio EU Tube skiltyje. Čia bus galima rasti vaizdo įrašų, susijusių su EP rinkimais. Gegužę daugelyje tinklalapių ir paieškos sistemų atsiras EP reklamjuostės.